Telestrada od przyszłego tygodnia zaoferuje klientom bezterminową usługę internetu stacjonarnego oraz rozpocznie oferowanie usług internetu mobilnego, również w wersji bezterminowej. Dzięki temu Telestrada liczy na podwojenie liczby klientów w 2010 roku do ok. 40 tys. - poinformował agencję PAP prezes spółki Jacek Lichota.
"Nasza spółka zależna Multimo wprowadza od przyszłego tygodnia kilka ofert - bezterminowe umowy na internet stacjonarny oraz internet mobilny (...) czyli wchodzimy w nowy segment usług internetu mobilnego. Internet stacjonarny mamy, ale nowością będą umowy bezterminowe, czyli zupełnie coś nowego na rynku" - powiedział PAP Lichota.
"Spodziewamy się, że w przyszłym roku z tego tytułu podwoi nam się liczba klientów, czyli, że pozyskamy kolejne 20 tys. klientów" - dodał.
"Spodziewamy się, że dzięki temu, iż zaoferujemy internet w zupełnie nowym trybie na rynku i jednocześnie będziemy pozyskiwali klientów na WLR, czyli abonament telefoniczny, to przychody będą rosły, ale trudno je oszacować. Musimy zobaczyć jak nowa oferta zostanie przyjęta przez rynek" - powiedział Lichota. "Czy osiągniemy w tym roku poziom 22 mln zł to bardzo trudno mi w tej chwili powiedzieć, ale to co może nam w tym pomóc, to to, że razem z nową ofertą internetu wprowadzamy też ofertę notebooków, czyli internet plus komputer w jednym, co może nas doprowadzić na ten poziom. Jednak wszystko zależy od tego jak będzie szła sprzedaż. Na pewno będziemy to sprzedawali taniej niż inni operatorzy na rynku, co może napędzić sprzedaż" - dodał.