Plus startuje z nową multimediową kampanią reklamową z udziałem Mumio. Jej celem jest promocja nowej odsłony innowacyjnej oferty abonamentowej – „Umowy Minutowej”. Kampania obejmować będzie telewizję, prasę, internet oraz outdoor.
Od 8 lutego br. abonamentowi klienci Plusa będą mogli skorzystać z oferty „Umowa Minutowa” z nowymi stawkami. „Umowa Minutowa” to innowacyjny produkt dostępny wyłącznie w sieci komórkowej Plus od lipca 2008 r. Jej największą zaletą jest to, że czas trwania Umowy zależy od tego ile klient rozmawia, ponieważ podpisywana jest na określoną liczbę minut a nie na standardowe 2 lata. Zaś głównym benefitem jest fakt, że wydzwonione minuty przybliżają klienta do skorzystania z nowych promocji
i nowego telefonu. Najnowsza odsłona „Umowy Minutowej” oferuje wyjątkowe modele: solidną Nokię E52 i ekologiczny LG GD 510 Eco Solar, od 1 zł.
Akcja 30-sekundowego spotu komunikującego nową promocję rozgrywa się w biurze operatora. Przy biurku pracownik konsultuje nową ofertę z zwizualizowaną Potrzebą
Konsumenta – piękną kobietą ze wskazówką i tarczą zegarową. Nagle do pomieszczenia wchodzi Sekretarz Stanu Ducha Abonenta wnosząc Poprawkę.
Kampania wspierająca najnowszą ofertę Plusa skoncentruje się na telewizji. Spoty
w formatach 15 i 30 sekund będą emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich. Uzupełnieniem kampanii TV będzie prasa (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie, a także tytuły lokalne), internet (najważniejsze portale) oraz outdoor (tablice: 6x3, 12x3, 12x4). Pomysłodawcą kampanii jest agencja PZL. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD.
Metryczka:
Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Krzysztof Proszczuk
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Katarzyna Epa
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Andrzej Mroziński
Copywriter: Magda Goll, Wojciech Kowal, Jacek Borusiński, Darek Basiński, Jadwiga Basińska
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Graffiti Film
Media: TV, prasa, internet, outdoor
Dom mediowy: Media Direction OMD
Start kampanii: 08.02.2010