Mumio przechodzi do PLAY

Newsy
Opinie: 16

PLAY podał, że nowymi celebrytami, którzy wybrali tę sieć jest kabaret Mumio. Mumio przez wiele lat reklamował ofertę Plusa.  Polkomtel zrezygnował z Mumio pod koniec 2012 r. Nowa kampania Play rozpoczyna się 17.01.

Informacje o autorach:

Kreacja – Grandes Kochonos

Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Kuba Gajos (art director), Bartosz Gryś (copywriter), Celina Kozikowska (Client service) ,

Dom produkcyjny – Papaya Films

Reżyser – Bartek Prokopowicz

Dom Mediowy – Mediacom

Internet – Artegence: Mateusz Felsmann, Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Tomasz Popowski, Radosław Błoński

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Przykładowa reklama z Mumio sieci Plus:

Tutaj można obejrzeć kilka innych reklam z tym kabaretem

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2014-01-17 00:29
    Łolaboga......
    0
  • Users Avatars Mini
    BONUS pisze: 2014-01-17 09:36
    Musieli im chyba zapłacić... ;-) Ja jestem od ponad 4 lat w Play dla firm i jestem bardzo zadowolony, więc nie dziwię się że inni też przechodzą.
    -4
  • Users Avatars Mini
    kiler pisze: 2014-01-17 09:51
    Ciekawe, jaki będzie poziom. Bo w Plusie im dalej we współpracę, tym trudniej było znaleźć fajną reklamę
    1
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2014-01-17 11:17
    Niezrozumiała decyzja biznesowa: kupić format wypalony przez konkurenta. Wszyscy doskonale wiedzą, że Plus zakończył współpracę z Mumio dlatego, że te reklamy były totalnie nieefektywne dla operatora, a ich jakość schodziła po równi pochyłej. Z zaprezentowanego materiału widać brak jakiegokolwiek nowego pomysłu - wałkowanie tych samych sfilcowanych zagrywek. Szkoda pieniędzy.
    5
  • Users Avatars Mini
    kruszka pisze: 2014-01-17 13:01
    Mirku B. Kampania Mumio dla Plusa otrzymała dwukrotnie nagrodę Effi za skuteczność, dzięki tym reklamom Plus zwiększył znacząco sprzedaż.
    2
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2014-01-17 13:23
    Szkoda, że jednocześnie Play nie poinformował o podwyżkach cen telefonów w taryfach biznes. Dla indywidualnych też pewnie niedługo to nastąpi. Dno
    3
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2014-01-17 17:14
    gość@ faktycznie wielkie niedopatrzenie, 3 modele na krzyż, które podrożały o kilkadziesiąt złotych :-) W Orange podnieśli wczoraj cenę S3 i S4 i również nikt nie informował...
    -2
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2014-01-17 17:15
    Właśnie czytam na Gazeta.pl odpowiedź Plusa na reklamę Play z Mumio. Efekt przejścia osiągnęli już w 100%.
    -1
  • Users Avatars Mini
    dram pisze: 2014-01-18 12:03
    Nie lepiej tą kasę dla "celebrytów" wydać np na rozwój sieci? Najgorszy, zasięg, najsłabszy internet - tu roaming nie pomaga, telefony drogie i słabo dostępne, oferty abonamentowe na poziomie W3 - szkoda. Może zdobędą parę gimbusów (hejtujących na W3 i zarazem generujących najmniejszy zarobek sieci) więcej - to wszystko.
    2
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2014-01-18 14:55
    dram@ Rozumiem, ze cenniki telefonow masz w jednym palcu :-)
    -4
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-01-20 15:51
    Tu nawet nie chodzi o ich reklamy, ale o efekt psychologiczny. Ekipa silnie związana i utożsamiana z konkurencją przełazi do Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    yhy pisze: 2014-01-20 20:24
    te reklamy sa tak denne, ze nie wiem kogo to smieszy, nawet po kielichu bym sie z tego nie smial...
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-01-21 13:55
    Mumio powinno raczej zająć się kabaretem, brak nowych pomysłów i chęć łatwego zarobku powoduje że czepiacie się reklam u opów?
    1
  • Users Avatars Mini
    eMCe2 pisze: 2014-01-22 21:59
    ... ciekawe jak długo beda sie jeszcze podniecac ze MUMIO jest w sreju :/ wypalili sie w PLUS'ie i teraz będą probowac zarobic na chleb u konkurencji :)
    1
  • Users Avatars Mini
    byly klient pisze: 2014-01-23 20:58
    Plus inwestuje w nadajniki i LTE, Play natomiast w celebrytów i "gwiazdy" do reklam... BRAWO klienci są dumni
    3
  • Users Avatars Mini
    kk pisze: 2014-01-27 12:01
    Play był zawsze najmocniejszy w reklamie i w ubarwianiu rzeczywistości - najpierw "sławne" 4G teraz LTE z prędkościami 5Mb/s i miernym zasięgiem, ehhh i tak pewnie trochę ludzi dzięki reklamie się załapie
    3

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: