Fallacher zmienia odpowiedzialność Muszyńskiego - znacząca zmiana struktury w Orange

Newsy
Opinie: 8
Piotr Muszyński

Orange wprowadza nową strukturę organizacyjną firmy, w tym nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu i dyrektorów wykonawczych. Celem jest uproszczenie organizacji tak, aby jak najlepiej wspierała realizację wyzwań stojących przed firmą. Jedną z głównych zmian jest skupienie w jednym miejscu odpowiedzialności za strategię, transformację, innowacje i rozwój nowych linii biznesowych. Obszarem tym będzie zarządzał wiceprezes Orange Polska Piotr Muszyński.

Rynek na którym działamy jest bardzo wymagający. Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas zmiany sposobu myślenia, powrotu do korzeni – do koncentracji wszelkich działań wokół klienta i realizacji naszych celów biznesowych – powiedział prezes Orange Polska Jean-François Fallacher.

Podkreślił, że zmiany mają wzmocnić orientację na klienta – słuchanie i odpowiadanie na jego potrzeby, zaktywizować działania firmy na głównych rynkach, przyśpieszyć rozwój nowych linii biznesowych, takich jak Orange Finanse, Orange Energia i Orange Światłowód a także usprawnić wdrażanie innowacji.

O przewadze konkurencyjnej decyduje jakość i technologia sieci, dlatego utworzona została funkcja dyrektora wykonawczego ds. sieci, którą objął Piotr Jaworski.

Ze względu na kluczowe znaczenie IT dla prowadzenia biznesu i elastyczności działania, powołany zostanie wkrótce dyrektor wykonawczy ds. IT, podległy bezpośrednio prezesowi zarządu.

Według nieoficjalnych informacji w Orange dokonano także innych zmian w strukturze, ale firma o nich nie będzie informowała prasy.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fw pisze: 2016-09-09 16:23
    "Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas zmiany sposobu myślenia, powrotu do korzeni ..." Czy to oznacza powrót do Telekomunikacji Polskiej czy może jeszcze do Przedsiebiorstwa Państwowego Poczta Telegraf Telefon, gdzie Panie podczas rozmowy krzyczały "mówi się"? "... zmiany mają wzmocnić orientację na klienta – słuchanie i odpowiadanie na jego potrzeby ..." - A to chyba ściema jakaś, bo zawsze: brak możliwości technicznych, usługa nie gwarantuje, prędkość 20mb/s oznacza "do" więc 1 mb spełnia. Jakoś w to nie wierzę. Obym się rozczarował i mylił.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Hik pisze: 2016-09-09 16:40
    Grunt wali się pod nogami w segmencie usług stacjonarny. Więc firma bierze się za prąd, usługi bankowe i ubezpieczenia.
    1
  • Users Avatars Mini
    Pix pisze: 2016-09-09 19:07
    Ile to już razy był poruszany temat braku głosowych usług dodatkowych w ofertach na kartę (np. połączenie oczekujące). Rozumiem, że teraz ktoś to przeczyta i wprowadzi? Przywróćcie też mPay przez kody USSD, bo za parking nie można zapłacić, (jak ktoś nie ma czasu wchodzić w internet i durne aplikacje).
    0
  • Users Avatars Mini
    Marian pisze: 2016-09-10 08:49
    Duża firma ma pojedynczego klienta w pupie. Czymże jest jeden wobec stu tysięcy? Mieli, mają i będą mieć w pupie zawsze. Tylko, że na rynku jest konkurencja, czasem nawet nie lepsza ale zrezygnować Orangutanka i przetestować coś innego się da. Zmiany powolne ale jednak widać - choćby świałowód co jest świetną opcją, z tym że marketing wciska to na siłę z telefonem i telewizją. Właśnie marketing powinni poprawić i pomoc techniczną i obsługę klienta i dawać to co klient chce a nie co na siłę chcą mu wcisnąć. G mnie ochodzi struktura zarządu - nie moja to rzecz
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2016-09-10 11:28
    marketing i pomoc techniczna będzie na coraz gorszym poziomie
    0
  • Users Avatars Mini
    Lucjan pisze: 2016-09-10 23:10
    No to w sprzedaży u Pani Leśniewskiej będą kolejne przetasowania
    1
  • Users Avatars Mini
    Lucjan pisze: 2016-09-10 23:12
    i niech Orange zmieni katalog na stronie z ofertą bo nalał mają ofertę wariacyjną a nie B2S :P http://www.orange.pl/binaries/o/map/ak/katalog_vacation/katalog_b2c.pdf
    1
  • Users Avatars Mini
    nieznany pisze: 2016-11-16 11:56
    Nie wiem dlaczego się burzycie, przecież integracja usług do jednego operatora to tylko korzyść dla klienta. Ja otworzyłem konto w Orange finanse po tym jak przeszedłem do telefoni orange i jestem zadowolony nic nie płacę za konto i mam dodatkowo zniżki na abonament.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: