Orange podał swoje wyniki za II kw. 2025 r.
Przychody Grupy urosły o 1.1% do 3.158 mld zł.
Zysk netto urósł o 18.6% do 274 mld zł.
Łączne przychody z kluczowych usług telekomunikacyjnych (konwergentnych, wyłącznie komórkowych i wyłącznie stacjonarnego internetu) zwiększyły się znacząco o 6,8% rok-do-roku.
Całkowita liczba klientów stacjonarnego dostępu szerokopasmowego wzrosła o 16 tys., czyli 2% rok-do-roku.
Liczba klientów światłowodu zwiększyła się o 38 tys., czyli 13% w ujęciu rocznym.
56% klientów stacjonarnego internetu korzysta ze światłowodu.
W dalszym ciągu zmniejszała się liczba klientów korzystających ze schyłkowych technologii miedzianych – ich baza spadła względem poprzedniego kwartału o 29 tys.
Wskaźnik ARPO z usług wyłącznie stacjonarnego internetu wzrósł w ujęciu rocznym o
5,0%, do poziomu 69,2 zł.
Liczba klientów komórkowych usług głosowych zwiększyła się o 86 tys., czyli 3% rok- do-roku.
Baza klientów usług przedpłaconych w samym drugim kwartale wzrosła o 4 tys., ale w ujęciu rocznym zmniejszyła się o 2%. Wskaźnik ARPO z usług przedpłaconych wyniósł 16,7 zł i w ujęciu rocznym wzrósł o 14%.
W stacjonarnych usługach głosowych sieci PSTN, utrata łączy netto utrzymała się na podobnym poziomie jak w poprzednich kwartałach i wyniosła 26 tys.
Wpływy ze sprzedaży nieruchomości wyniosły 28 mln zł w 1 połowie 2025 roku – wobec bardzo wysokiego poziomu 132 mln zł w analogicznym okresie 2024 roku.