18 sierpnia 2008 roku rusza kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER - telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy.
„Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze standardowych outdoorowych nośników na rzecz nowoczesnych mediów w metrze i w autobusach takich jak infoscreen czy cityinfo. Postanowiliśmy wykorzystać nowe sposoby dotarcia do miejskiego odbiorcy, który większość wolnego czasu spędza poza domem, w przestrzeni miasta. Dziś trudno dotrzeć do konsumenta za pomocą tradycyjnych środków reklamy, dlatego włączyliśmy w kampanię akcje niestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER
Największe emocje będą wzbudzać liczne działania ambientowe, zachęcające mieszkańców miasta do wspólnej zabawy. Warszawiacy będą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, pojawiająca się w kilku najgłośniejszych rejonach Warszawy.
Cała kampania opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: "Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER".
Kampania potrwa do końca września br. i będzie prowadzona w Warszawie. Kreację przygotowała agencja Change, działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za nadzór kampanii i planowanie mediów odpowiada dom mediowy EQUINOX.