Sony Ericsson w tegorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2005 organizowanym przez Reader's Digest został uhonorowany nagrodą Srebrnej Statuetki Marki Godnej Zaufania w kategorii "Telefon Komórkowy".
To już piąte, przeprowadzone wśród prenumeratorów Reader's Digest, ogólnoeuropejskie badania dostępnych na rynku marek w zakresie ich percepcji i oceny przez konsumentów. Marka SONY ERICSSON uzyskała najlepsze oceny wśród osób, które ją wybierały w kryteriach jakościowych.
Sony Ericsson zwyciężył w 3 (na 5) kryteriach jakościowych:
Jakość - Sony-Ericsson - 4,46 (max. ocena 5,00)
Zaspokajanie potrzeb klienta - Sony-Ericsson - 4,54
Wartość w stosuku do ceny - Sony-Ericsson - 4,24
"Przyznanie marce Sony Ericsson Srebrnej Statuetki Marki Godnej Zaufania potwierdza aspiracje firmy, zmierzającej do osiągnięcia czołowej pozycji na rynku bezprzewodowych rozwiązań multimedialnych," - mówi Lilla Pawelec, Head of Sony Ericsson, Polska. "Cieszymy się, że konsumenci obdarzyli naszą markę zaufaniem i dostrzegli wysoką jakość naszych produktów".
Badanie Trusted Brand 2005 zostało przeprowadzone pocztą, w 14 krajach europejskich, wysłano i analizowano 24.832 odpowiedzi (w Polsce 1 420). Gala, podczas której zostaną wręczone Statuetki Marki Godnej Zaufania, odbędzie się 21 kwietnia 2005 roku.