Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w kolejnej kampanii reklamowej T-Mobile. Jej start jest zaplanowany na 15 marca. Będzie trwać 2 miesiące.
Będzie ona podkreślać jakość sieci T-Mobile.
Kampanię utrzymano w ramach platformy Hit od T-Mobile.
Muzyczny motyw przewodni stanowi utwór Tiny Turner Simply the Best. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.
T-Mobile równie mocno będzie promował kampanię w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat), m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami.
W dniu startu kampanii uruchomiony zostanie także landing page, agregujący tzw. user generated content, który powstanie w ramach kampanii.
Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, z kolei za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe - Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach to domena Agencji Warszawa.
Główny spot będzie wykorzystywany w wersji 45- i 30-sekundowej.
30’
45’
Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe:
Superszybki Internet bez limitu dla firm
Internet za free dla wszystkich