Wyróżniono 14 aplikacji i gier.
App Store działa od 2008 roku. Aktualnie oferuje 1.8 mln programów.
W każdym tygodniu App Store odwiedza ponad 650 milionów osób ze 175 regionów świata.
W roku 2022 umożliwił sprzedaż w wysokości 1,1 biliarda dolarów.
Oprócz najlepszych gier i aplikacji na iPhone’a, iPada, Maca, Apple Watch i Apple TV redaktorzy App Store wyróżnili też pięć produkcji, które sprzyjają pozytywnym zmianom, i przyznali im nagrody w kategorii Wpływ kulturowy. Tegoroczni zwycięzcy zachęcają użytkowników do nauki i rozwoju w inkluzywnej i otwartej przestrzeni. Przyczyniają się do budowania bardziej zrównoważonej przyszłości, skłaniają do autorefleksji i wzmacniają więzi między różnymi pokoleniami.
Pok Pok od Pok Pok
Pok Pok to cyfrowy pokój z zabawkami zaprojektowany z myślą o inkluzywności. Stanowi uniwersalną przestrzeń dla wszystkich przedszkolaków bez względu na pochodzenie etniczne i sprawność fizyczną, w której mogą bawić się, rozwijać i uczyć postrzegania świata jako jednej całości.
Proloquo od AssistiveWare
Proloquo od AssistiveWare to aplikacja, która od ponad dekady proponuje pionierskie rozwiązania w zakresie ułatwień dostępu. Oferuje narzędzia do komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC), które pozwalają porozumiewać się na nowe sposoby.
Too Good To Go od Too Good To Go
Too Good to Go umożliwia użytkownikom ograniczanie marnotrawstwa żywności. W tym celu łączy ich z restauracjami i sklepami, które mają nadwyżkę niesprzedanego jedzenia i chętnie podzielą się nim za niską cenę.
Unpacking od Humble Bundle
Unpacking proponuje graczom relaksujące zagadki, których rozwiązywanie koi umysł. To, co zmienne i ulotne, staje się tu bliskie i znajome.
Finding Hannah od Fein Games GmbH
Finding Hannah to nie tylko inkluzywna gra polegająca na znajdowaniu ukrytych przedmiotów. To także barwna i poruszająca opowieść o dojrzewaniu osnuta wokół takich tematów jak szukanie pokrzepienia czy odkrywanie własnej tożsamości.