Nokia jest wciąż najpopularniejszą marką wśród klientów Electro World. Aż 7 modeli z 10 najlepiej sprzedających się w 2006 roku to telefony tego producenta. Łączny udział Nokii w sprzedaży Electro World wynosi ok. 36% Jednak w pierwszej trójce najpopularniejszych modeli pierwsze i trzecie miejsce zajmuje Sony Ericsson. Liderem sprzedaży jest telefon Sony Ericsson W550i.
Lider sprzedaży – Sony Ericsson W550i, to rozbudowany telefon multimedialny z serii Walkman. Łączy w sobie funkcje telefonu komórkowego i odtwarzacza MP3. Posiada wbudowane radio, aparat fotograficzny 1,3 Mplx z flashem i łącze USB oraz bluetooth. W ofercie Electro World dostępny był od 666 zł.
Drugie miejsce zajęła Nokia 1100 – jeden z najprostszych modeli fińskiego producenta. W tym wypadku widać, że o zakupie decydowała przede wszystkim cena (poniżej 200 zł) i zaufanie do marki.
Na trzecim miejscu znów znalazł się aparat Sony Ericsson J210i. W tym wypadku również decydująca była cena (poniżej 200 zł) w stosunku do funkcjonalności telefonu.
Najlepiej sprzedające się modele w 2006 roku (Electro World)
Model udział w sprzedaży całkowitej
1. Sony Ericsson W550i 6,6%
2. Nokia 1100 5,0%
3. Sony Ericsson J210i 4,9%
4. Samsung X450 4,8%
5. Nokia 1600 3,9%
6. Nokia 6060 3,2%
7. Nokia 6030 2,6%
8. Siemens AX75 2,3%
9. Nokia 3120 2,1%
10. Nokia 6021 2,0%
Ranking producentów
marka udział
1. Nokia 36%
2. Sony Ericsson 21%
3. Samsung 20%
4. Siemens 10%
5. Motorola 4%
Pozostałe: 9%
W rankingu Electro World brane są pod uwagę telefony bez simlocka. W ofercie Electro World znajdują się także zestawy prepaid. Liderem sprzedaży jest zestaw Orange Go z Nokią 1100.
Podane ceny są cenami promocyjnymi.