Amazfit wczoraj w Paryżu pochwalił się nową umową partnerską z aktualnym rekordzistą świata w maratonie. Kelvin Kiptum biega teraz z zegarkiem sportowym Amazfit Cheetah Pro.
Po zwycięstwach w Walencji w 2022 (czas: 2:01:53), Londynie w 2023 (czas: 2:01:25), a ostatnio w Chicago (czas: 2:00:35) Kelvin Kiptum zamierza przebiec najbliższy maraton w Rotterdamie w mniej niż 2 godz. Jednocześnie deklaruje walkę o złoto podczas olimpiady w Paryżu.
Kiptum ma na treningach testować także Amazfit Helio Ring.
Kelvina Kiptuma niestety nie było w Paryżu. Powodem był cykl treningowy przed zawodami, którego nie powinno się zaburzać wyjazdami. Kiptum cytowany w komunikacie powiedział: „Połączenie sił z Amazfit jest naprawdę ekscytujące. Smartwatch Amazfit Cheetah Pro stał się integralną częścią mojego programu treningowego. Moim celem w Rotterdamie jest złamanie maratonu w 2 godziny, a na igrzyskach w Paryżu wywalczenie złota. Jestem pewien, że Amazfit będzie wspierać mnie w dalszym przesuwaniu granic ludzkich możliwości. Razem na nowo możemy zdefiniować to, co jest możliwe.”
Wartość umowy sponsoringowej z Kiptumem nie została podana. Jego wizerunek ma być wykorzystywany także w kampaniach Amazfit w Polsce.
Kiptum jest aktualnie największą gwiazdą biegów maratońskich. Wcześniej tę pozycję zajmował Eliud Kipchoge, który również od wielu lat walczył o złamanie bariery 2 godzin w maratonie.
Smartwatch Amazfit Cheetah Pro dostępny w Polsce za około 1350 zł.
Amazfit Helio Ring zostanie wprowadzony do globalnej sprzedaży wiosną tego roku. Trafi też na polski rynek.
Region Zepp Health (CEE & Balkans) jest w Warszawie i zatrudnia kilkanaście osób. Szefem jest Maciej Deka, który od lat związany jest z branżą telekomunikacyjną. Za marketing odpowiada Ola Jiang, która wcześniej pracowała w polskim oddziałach marek Huawei i Xiaomi.
W grudniu Deka twierdzi, że według najnowszych badań sprzedaży jego marka jest TOP5 producentów smartwatchy w Polsce. Amazfit ściga się o pozycję nr 4 z Garminem – zmiany na tej pozycji zdarzają się z miesiąca na miesiąc. Podobnie dobrą sytuację Amazfit ma na rynku hiszpańskim.
W Polsce Amazfit jest dostępny we wszystkich dużych sieciach handlowych. Firma sprzedaje także zegarki w swoim własnym sklepie online. Maciej Deka powiedział, że aktualnie marka nie ma już problemów z importem urządzeń bez pośrednio z Chin z pominięciem oficjalnych kanałów sprzedaży. Deka planuje też wprowadzić Amazfity do polskich operatorów.