Serwis rpkom.pl podał, że spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez Internetu) zwiększył jedynie Play. Tak wynika z cennikowych danych Kantar Media. W ciągu miesiąca wydał ponad 31 mln zł, o 5,16 mln zł więcej niż w kwietniu 2012 roku. Oznacza to wzrost o około 20 proc. rok do roku. Orange Polska wg. cenników przeznaczył na promocję usług o 16,1 proc. mniej niż w kwietniu 2013 r. Na miesięczną kampanię przeznaczył 42,26 mln zł. Plus, zmniejszył budżet reklamowy o 3,8 mln zł do 29,43 mln zł, wydając o 11,4 proc. mniej niż rok temu w analogicznym okresie. T-Mobile Polska obciął budżet o 44,2 proc.. W kwietniu przeznaczył na reklamę 28,35 mln zł w porównaniu z 50,86 mln zł przeznaczonymi na ten cel w czwartym miesiącu zeszłego roku.