Najwięksi operatorzy nadal tną koszty reklamy, PLAY zwiększa wydatki

Newsy
Żródło: rpkom.pl
Opinie: 4

Serwis rpkom.pl podał, że spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez Internetu) zwiększył jedynie Play. Tak wynika z cennikowych danych Kantar Media. W ciągu miesiąca wydał ponad 31 mln zł, o 5,16 mln zł więcej niż w kwietniu 2012 roku. Oznacza to wzrost o około 20 proc. rok do roku. Orange Polska wg. cenników przeznaczył na promocję usług o 16,1 proc. mniej niż w kwietniu 2013 r. Na miesięczną kampanię przeznaczył 42,26 mln zł. Plus, zmniejszył budżet reklamowy o 3,8 mln zł do 29,43 mln zł, wydając o 11,4 proc. mniej niż rok temu w analogicznym okresie. T-Mobile Polska obciął budżet o 44,2 proc.. W kwietniu przeznaczył na reklamę 28,35 mln zł w porównaniu z 50,86 mln zł przeznaczonymi na ten cel w czwartym miesiącu zeszłego roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2014-05-29 09:23
    Jak towar dobry to się sam sprzedaje. Tak było do tej pory. A jak teraz już niczym się nie wyróżnia, to trzeba to ludziom wciskać.
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-05-29 18:27
    Dokładnie jak wyżej, poza tym to juz nie ten czas, rynek jest tak nasycony, teraz powinni się skupić na jakości, o flaj nie mówie bo tam to polityka odwrotna, nowi celebryci mają zastąpić słabą jakość.
    0
  • Users Avatars Mini
    rob pisze: 2014-05-29 20:18
    wyrzucanie piniedzy w bloto,reklamom klienta sie nie zadowoli a raczej jakoscia polaczen i zasiegiem....ja w zadna reklame playa nie wierze....tak jak ich zasieg....pseudo 4G i LTE.....jak i brakiem inwetycji w tereny malo zurbanizowane.....szkoda bo minuta do minuty a liczac w skali roku to nie zla kasa z tych reklam, ....oj bylo by troche BTS w kraju z tego.....wypromowali sie i logo jest rozpoznawalne...zgadzam sie asf i mati
    0
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2014-05-29 22:46
    Mając Playa, będąc w pracy, musiałem podchodzić do okna kiedy rozmawiałem bo "rwało". Mając Oranżadę nie znam takiego problemu. No i teraz czy jakiś celebryta, nawet jeśli będzie to Krystyna z Gazowni, przekona mnie do przejścia do Play? Za cholerę. Przekonał by mnie lepszy zasięg i oferta.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: