Oto największe filmowe i serialowe hity serwisów streamingowych

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Streaming unwrapped: 2022 był rokiem oryginalnych treści

Nielsen podaje, że Amerykanie przesłali w zeszłym roku ponad 19,4 mln lat treści w streamingu, co stanowi wzrost o 27% w porównaniu z około 15 mln lat w 2021 roku.

Wzrost ten był napędzany nowe usługi streamingowe w połączeniu z coraz lepszym oryginalnym contentem.

W sumie w 2022 r. widzowie obejrzeli 52 miliardy minut Stranger Things, co jest najwyższą wartością od czasu obejrzenia 57,1 miliarda minut serialu The Office w 2020 roku. Stranger Things ma tylko 34 części, a The Office 192. 

Widzowie obejrzeli także 27,4 mln minut Encanto, pełnometrażowej animacji, która miała premierę na Disney+ pod koniec grudnia 2021 roku. To równa się obejrzeniu go 269 milionów razy. Podczas gdy Encanto miało 12 pełnych miesięcy, aby zgromadzić tyle widzów i wylądować na liście najlepszych streamingów, Wednesday Netflixa, który zadebiutował pod koniec listopada 2022 roku, dokonał tego po zaledwie 36 dniach dostępności na Netflixie. 

Wśród wszystkich treści streamingowych - oryginalnych, nabytych i filmów - tylko cztery tytuły były oryginalne. Widzowie spędzili miliardy minut w ciągu roku oglądając takie tytuły jak NCIS, Grey's Anatomy, Bluey, Seinfeld, Criminal Minds i Simpsonowie.

Streaming unwrapped

Streaming unwrapped

Streaming unwrapped

Streaming unwrapped

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: