Sieć sprzedaży mPunkt uruchomiła usługę Service Point. Service Point w mPunkcie daje klientom możliwość wykonania podstawowych napraw telefonów komórkowych bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Salony sieci zostały wyposażone w niezbędny do napraw sprzęt m.in.: narzędzia, testery baterii oraz zapasy oryginalnych części.
mPunkt jest pierwszą siecią w Polsce, która oferuje swoim klientom naprawy gwarancyjne w punkcie sprzedaży. "Postanowiliśmy zrobić krok w stronę naszych klientów" - mówi Adam Smuk, Dyrektor Marketingu i Produktu sieci mPunkt. "Wiemy, jak ważna dla konsumentów jest kompleksowa obsługa. Chcemy nie tylko sprzedawać telefony i akcesoria, ale również oferować pełen zakres usług posprzedażnych" - dodaje Adam Smuk.
Najprostsze naprawy będą realizowane w salonach "od ręki". Usługi serwisowe o wyższym stopniu trudności lub te wykonywane w ramach gwarancji, będą się odbywać w centrum serwisowym. Jeśli dokonanie naprawy nie będzie możliwe na miejscu, na czas niezbędny do usunięcia usterki klienci otrzymają telefony zastępcze.
W ramach usługi Service Point w salonach mPunkt napraw swych telefonów mogą dokonywać abonenci wszystkich operatorów, jak też właściciele aparatów większości dostępnych w Polsce marek. Przedstawicielom mPunktu zależy na zaufaniu klientów i zadowoleniu z wizyt w salonach i oferowanych w nich usług.