Najnowszą promocję bezpłatnych połączeń i SMS-ów wewnątrz sieci w prepaid T-Mobile wspiera kampania utrzymana w konwencji Hit od T-Mobile, która 15 czerwca pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W spotach wykorzystane zostaną elementy koprodukowanego przez T-Mobile teledysku do przeboju - Error Natalii Nykiel. Artystce na planie partneruje Tomasz Kot, wcielający się w rolę właściciela klubu muzycznego. Pośród tłumu imprezowiczów, fluorescencyjnych kolorów i spadającego confetti, polecają najnowszą ofertę T-Mobile na Kartę.
Dłuższy spot wizerunkowy wspiera 15-sekundowa reklama produktowa:
Na potrzeby kampanii powstał także dedykowany jej serwis www www.t-mobileulatwia.pl, który stanowi rozszerzenie klasycznych działań reklamowych. Witryna zaprojektowana jako wirtualny klub Electronic Beats, daje możliwość „zwiedzania go” w 360°, a dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii (biblioteki graficznej WebGL, czy żyroskopu dla urządzeń mobilnych do wsparcia w nawigacji przestrzennej) będzie spełniać nie tylko rolę informacyjną ale i angażującą. Na odwiedzających czekać też będą dodatkowe niespodzianki.
Media mix uzupełniają dodatkowe działania, które obejmują: Internet, w tym kanały społecznościowe, outdoor (citylights), radio, kino, owned media, oraz materiały POS.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group, kreacją w Internecie agencja Next a za materiały BTL odpwiada agencja G7 Sp z o.o.. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.