Zarząd NEONET potwierdził w specjalnym komunikacie, że spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie stabilizacji na przyszłość.
Osoby otrzymujące informację o zakończeniu współpracy zostaną wyposażone w kluczowe narzędzia wspierające w tym czasie:
NEONET chce im pomóc w przygotowaniu CV i symulacji przyszłych rozmów rekrutacyjnych oraz przygotuje listy referencyjne.
Dział HR NEONET poleci wytypowanych pracowników firmom rekrutacyjnym, aby jak najszybciej włączyć te osoby w rynek pracy w branży retail.
Przygotowywany jest także dodatkowy pakiet wsparcia w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.
Część pracowników otrzyma także możliwość kontynuowania pracy w strukturach GK NEONET.
Taki proces już się rozpoczął i część sklepów została lub w najbliższych miesiącach zostanie zamknięta. Wszyscy pracownicy zamykanych sklepów stacjonarnych również objęci są programem wspierającym obejmującym m.in. gwarancję odprawy oraz program outplacement’owy.
W przypadku, jeżeli Klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez Klienta formy:
Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to NEONET zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.