Testardo Red Cell przygotowało specjalną kampanię reklamową neostrady tp bez limitów.
Estetyka reklam nawiązuje do gier komputerowych, a osią reklamy jest niezapomniany hit zespołu 2 Unlimited „No limit”. Przy jego dźwiękach, mijając znaki rozmaitych zakazów, wkraczamy w świat nieograniczanych możliwości, jakie daje we wszystkich opcjach prędkości neostrada tp.
Zniesienie limitu transferów będzie komunikowane od dziś przez kilka najbliższych tygodniach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, prasie, czołowych polskich portalach internetowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kampanię przygotowali:
Przedstawiciel klienta: Anita Bereza
Przedstawiciel agencji: Katarzyna Szewczuk
Copywriter: Stanisław Benedykt Warwas
Dyrektor artystyczny: Aleksander Januszewski
Dyrektor kreatywny: Paweł Niezgoda
Reżyseria: Marcin Ziębiński
Studio: ITI