Netflix podał, że w 2020 i 2021 przeznaczył 490 milionów złotych na rozwój lokalnej biblioteki oraz produkcję filmów i seriali na terenie Polski tworząc przy tym 2600 miejsc pracy.
Koncern ogłosił także otwarcie biura w Warszawie, które będzie pełniło funkcję hubu na cały region Europy Środkowo-Wschodniej.
Polska stała się dla nas kluczowym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę polskich produkcji, nadszedł właściwy moment, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do lokalnej branży kreatywnej i filmowej. Biuro Netflix w Warszawie to naturalny krok w naszym rozwoju, który znacznie ułatwi budowanie długoterminowej współpracy w regionie i wzmocni istniejące relacje, tworząc szerokie możliwości dla twórców i producentów. Kreatywność i potencjał branży sprawiają, że Warszawa jest doskonałym punktem do prowadzenia biznesu na całą Europę Środkowo-Wschodnią – powiedział cytowany w komunikacie Larry Tanz, Vice President, Head of Original Series, EMEA at Netflix.
Sexify trafił na listę 10 najchętniej oglądanych tytułów w ponad 80 krajach i zajął 1 miejsce w 20, m.in. we Włoszech, Indiach, Egipcie i Dominikanie. Świąteczny komedia Dawid i elfy utrzymywała się w globalnym rankingu Top 10 przez trzy tygodnie. Popularność zdobył w 24 krajach i zajął 2 miejsce na Malcie oraz 4 miejsce w Niemczech. W głębi lasu trafił na listy Top 10 w około 40 krajach. Jak pokochałam gangstera przez 5 tygodni nieprzerwanie utrzymywał się na globalnej liście Top 10, a przez pierwsze 3 tygodnie był w pierwszej trójce najpopularniejszych filmów nieanglojęzycznych.