60% treści oglądanych w Europie na Netflix wyświetlanych jest na telewizorach podpiętych do Internetu (w Polsce to 47%).
Najczęściej odpowiedzialne są za to dekodery STB (set top box- np. dekodery sieci kablowych). W Polsce jest to zapewnie głównie aplikacja dla rozwiązań SmartTV.
Niewiele w tyle pozostają inne urządzenia odbierające media strumieniowe, takie jak Apple TV, Chromecast lub konsole Xbox i PlayStation.
38% Europejczyków założyło konto w serwisie Netflix na urządzeniu mobilnym, po 6 miesiącach za pomocą smartfona/tabletu korzysta z niego już tylko nieco ponad 17%, natomiast aż 63% ogląda ulubione filmy i seriale na ekranie telewizora.
Z kolei polscy abonenci poświęcają aż ośmiokrotnie więcej czasu na oglądanie treści Netflix na telewizorach niż na swoich urządzeniach mobilnych (17% dokonało rejestracji konta poprzez aplikację mobilną a po 6 miesiącach aż 47% korzystało z serwisu głównie poprzez telewizor, jedynie 6% to stali użytkownicy segmentu mobile). Takie zachowanie sugeruje rosnący popyt na treści udostępniane za pośrednictwem telewizorów podłączonych do internetu (wbudowane SmartTV lub też inne źródła sygnału podłączone do internetu i TV).