Netflix w 2017 r. w UPC Polska

Newsy
Opinie: 5

Liberty Global (UPC) poinformowało dzisiaj o zawarciu wieloletniej umowy partnerskiej z Netflix, przewidującej udostępnienie należących do Netflix treści klientom Liberty Global korzystającym z usług telewizji w ponad 30 krajach na całym świecie.

Porozumienie o partnerstwie to następny krok po udanym debiucie oferty Netflix na platformie Virgin Media (spółki z grupy Liberty Global) w Wielkiej Brytanii w 2013 r.

Umowa z Netflix stanowi uzupełnienie procesu inwestycyjnego dotyczącego pozyskiwania treści przez Liberty Global poprzez przejęcia, współpracę partnerską i produkcję własnych programów oferowanych na platformach telewizyjnych wraz z zasobami nabywanymi na prawach licencji za łączną kwotę 2,5 mld USD rocznie.

Holandia będzie pierwszym spośród nowych krajów, w których Liberty Global uruchomi aplikację Netflix na dekoderze Horizon w ramach rozpoczynającej się współpracy partnerskiej. Usługa będzie wprowadzana na kolejnych rynkach, na których działa Liberty Global w miarę modernizacji zasobów technologicznych firmy przez cały 2017 rok.

Z chwilą, gdy aplikacja Netflix zostanie uruchomiona na nowoczesnych platformach cyfrowych Liberty Global, obecni użytkownicy Netflix będą mogli zalogować się i w łatwy sposób przeszukiwać zasoby Netflix na głównym ekranie telewizora, co eliminuje konieczność posiadania odrębnego urządzenia, przełączania kanałów wejściowych telewizora i zmiany pilota. Nowi klienci Netflix mogą po prostu zarejestrować się za pomocą aplikacji bezpośrednio z ekranu telewizora i od razu zacząć korzystać z tego łatwego w użyciu i wygodnego rozwiązania.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kek pisze: 2016-09-14 16:24
    Na ps4 i ps3 jest to dostepne od poczatku tego roku. UPC to dno i wodorosty jesli chodzi o poziom neta/tv, wiec lepiej chyba konsolke sobie wpiac bez zobowiazan
    -5
  • Users Avatars Mini
    Norbi pisze: 2016-09-14 16:37
    Dno powiadasz? Jakość obrazu, wybór kanałów, szybkość i stabilność Internetu to według Ciebie dno? Ja tam jestem bardzo zadowolony z UPC, a dnem to bym prędzej nazwał usługi oferowane przez operatorów np Netii po słabej jakości kablu telefonicznym.
    7
  • Users Avatars Mini
    kek pisze: 2016-09-14 17:17
    Ciagle awarie czy przerwy w dostawie neta, niepelne predkoscj, psujace sie dekodery (przez rok mialem ich 4), gowniane routery, powolny serwis bez potrzebnej wiedzy, do tego wycieki danych, ktore sie zdarzaja co jakis czas. Wybor kanalow to raczej nie przywilej. Taki byl ich wysoki "standard" jeszcze 2 lata temu i ciemno widze, zeby cos sie zmienilo. O netii i ich wyczynach to tylko slyszalem. Podobne walki co upc vectra odwala.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Norbi pisze: 2016-09-15 12:49
    Słyszałem, że w niektórych rejonach są problemy, o których piszesz. U mnie nie znam takich problemów. Co prawda od czasu do czasu dekoder potrafi się zepsuć, ale serwis jest na drugi dzień i wymienia bez problemu. Łącze trzyma prędkość i jest w pełni stabilne. Nie pamiętam, kiedy ostatnio zerwało mi net.
    1
  • Users Avatars Mini
    NeX pisze: 2016-09-17 21:50
    Używam UPC od pięciu lat. Nigdy nie wymieniłem routera (Thomson). Pilot się zużył, ale po tylu latach miał prawo. Awarie, tylko fizyczne typu: podczas remontu przecięto kabel. Raz wymieniono router brzegowy :))) Zarzucanie UPC że nie trzyma transferów, to można między bajki włożyć. Najniższy abonament daje transfery kilkakrotnie przekraczające maksymalne z publicznie dostępnych serwerów, więc użytkownik nigdy nie napotka sytuacji spowolnienia transferu nawet jeśli na testerach by ona wynikła. Jednak regularnie kontroluję transfery w kilku sieciach i akurat UPC zawsze zalicza maksymalny test. Netia jest zawodna, bo wykupuje pomniejsze sieci i ich nie modernizuje na czas. Działają wtedy jak działają. Nie ma na dzień dzisiejszy sprawniejszego i bardziej niezawodnego dostawcy sieci niż UPC.
    2

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: