Przy zakupie usługi dostępu do internetu solo, pierwsze 3 miesiące abonamentu na start klienci otrzymają gratis.
Przez pierwsze 2 miesiące klienci otrzymają bezpłatnie usługę cyberbezpieczeństwa „Bezpieczny Internet 2” z licencją na 2 urządzenia. Od 3.miesiąca usługa ta kosztuje 10 zł miesięcznie.
Klienci, którzy wybiorą pakiet internetu z dowolną usługą telewizyjną i dekoderem EvoBox (np. internet do 600 Mb/s i pakiet 99 kanałów TV za 60 zł miesięcznie), pierwszy miesiąc abonamentu oraz również usługę Giganagrywarka Maxi przez pierwszy miesiąc otrzymają gratis.
Oferta dostępna jest od 5 maja do 7 czerwca.
Po Majówce Netia wystartowała również z kampanią reklamową, w której eksponuje fakt, iż wyniki testów użytkowników serwisu speedtest.pl, prezentowane w tegorocznych rankingach miesięcznych, dają Netii prowadzenie w kategorii „Światłowód” wśród dostawców ogólnopolskich.
W kampanii reklamowej - oprócz działań w internecie – operator wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) w kilkunastu największych polskich miastach oraz 30-sekundowy spot radiowy (załączony poniżej), emitowany w wybranych rozgłośniach ogólnopolskich.