Według wyników najnowszego raportu TNS OBOP - TNS Telecoms Index z lutego br., który dotyczy średniego wskaźnika satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, Netia znalazła się na pierwszym miejscu, wyprzedzając zarówno wszystkich operatorów stacjonarnych, jak i komórkowych.
Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej mierzony w skali od 1 do 10 wynosi w przypadku Netii 7,8.
Dialog otrzymał ocenę 7,2, a TP S.A. 6,3.
Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów komórkowych wyniósł w badaniu: 7,7 dla Idei, 7,7 w przypadku Ery i 7,5 w przypadku Plus GSM.
Badania te wskazują także na konsekwentny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Netii. W pierwszym kwartale 2004 roku największy odsetek klientów bardzo zadowolonych (czyli klientów, którzy przyznali oceny 8, 9 lub 10 w skali ocen od 1 do 10) z poziomu świadczenia usług przez operatora stacjonarnego posiadała Netia i wyniósł on 68 procent. Według badań TNS OBOP - TNS Telecoms Index, w pierwszym kwartale 2004 roku Dialog posiadał 55 procent bardzo zadowolonych klientów, a TP S.A. 33 procent.