Netia wprowadziła pakiet usług Netia Office Anywhere, oparte na rozwiązaniu Microsoft Lync 2013. Netia Office Anywhere to np. pełna integracja z usługami telefonii stacjonarnej, zarządzanie statusem obecności, współdzielony kalendarz, wspólna książka adresowa czy synchronizacja z różnymi urządzeniami mobilnymi.
Przejście na rozwiązanie Netia Office Anywhere nie wymaga od klientów jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych (np. zakupu serwera pocztowego, modernizacji obecnie funkcjonującego systemu telefonicznego).
Stały backup danych w centrach danych zaprojektowano tak, aby chroniły dane przed wszelkiego rodzaju niespodziewanymi wydarzeniami. Dzięki temu zapewniają całkowite bezpieczeństwo przesyłanych i przechowywanych informacji. Dostęp do poczty firmowej czy komunikatora możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie, z dowolnego urządzenia, także poprzez przeglądarkę internetową.
Usługa Netia Office Anywhere oferowana jest przy współpracy z węgierską firmą Neostratus, która zapewnia usługi "cloud".
Rozwiązanie Netia Office Anywhere zawiera: klienta poczty elektronicznej (pełna wersja instalacyjna Microsoft Outlook 2010), hostowane skrzynki pocztowe (najnowsza wersja Microsoft Exchange), zintegrowany m.in. z telefonią IP komunikator biznesowy (Lync), tzw. biuro w komórce, czyli aplikację MS Active Sync, umożliwiającą bieżący dostęp do firmowej poczty e-mail, kontaktów i kalendarza poprzez różnego typu urządzenia mobilne (iOS, Android, Windows). W ofercie NOA dostępne są także rozwiązania wspierające pracę grupową (Microsoft SharePoint, umożliwiający m.in., tworzenie wewnątrzfirmowych baz wiedzy, intranetów, czy współdzielenie wybranych zasobów przez Internet) oraz wideokonferencji i prezentacji on-line (Lync).
Netia nie podaje na swoich stronach cen tej usługi.