10 lutego br. Netia ruszy ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z TV.
Dotychczasowa oferta prawie nie ulega zmianie. Klient ma do wyboru pakiety za m.in. 50, 60, 70, 90 i 100 zł.
Netia będzie komunikować głównie pakiet za 60 zł. Średnie ARPU z klienta w Netii to około 57 zł.
W nowych ofertach Netia dodaje do niektórych pakietów za darmo usługę Bezpieczny Internet oraz GigaNagrywarka Standard.
Kolejnym elementem wliczanym do wybranych ofert jest TIDAL.
Oferowane przez Netię prędkości to 300, 500 i 1000 Mbps.
Zasięg sieci fiber Netii to 1.4 mln gospodarstw domowych. Sprzedaż jest prowadzona przez 42 salony, internet, call center oraz handlowców. Sieć Netii jest także wykorzystywana w ofertach CP i Plusa.
Netia oceniła, że czasy wojen cenowych na polskim rynku już się skończyły i raczej nie wrócą.
Sprzedaż nowych ofert wspierać będzie kampania reklamowa w TV, radio oraz internecie. Jest to jedna z 2 kampanii zaplanowanych na ten rok. Ostatnie działania ATL były prowadzone 11 miesięcy temu.
W niedalekiej przyszłości Netia wstrzyma sprzedaż dekoderów Netia Player i rozpocznie wprowadzanie do sprzedaży sprzętu produkowanego przez Grupę CP. Wymiana dekoderów nie jest planowana.
Kampania TV składa się z jednego 45-sekundowego i dwóch 15-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane od 10 lutego do 6 kwietnia w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN.
Bohaterami spotów są – podobnie jak wcześniej – futrzaste korniki.
Spoty radiowe (30 i 10-sekundowe) emitowane będą od 17 lutego do 8 marca w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio ZET, Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.