Komisja Papierów Wartościowych i Giełd zmieniła operatora telefonii stacjonarnej z TP S.A. na Netię. "Docelowo urząd będzie obsługiwany wyłącznie poprzez Netię Telekom a nie jak dotychczas przez TPSA. Konsekwencją powyższego będzie całkowita zmiana obecnych numerów telefonicznych (Komisji)" - głosi komunikat.
Decyzja Komisji dobrze wpisuje się w ogłoszoną kilka miesięcy temu strategię Netii, która postanowiła, że skoncentruje się na klientach biznesowych, w których ten największy niezależny operator telefonii stacjonarnej upatruje źródło największych dochodów. Netia chce być najczęściej wybieranym przez biznes operatorem w kraju.
Komisja zwróciła się do Netii i TPSA z zapytaniem czy i za ile mogłyby one unowocześnić centralę telefoniczną urzędu. Wygrała Netia, której oferta okazała się znacznie tańsza.
"Jesteśmy bardzo dumni z umowy z KPWiG, bo to dla nas prestiżowa sprawa. Jest to kolejny krok w naszej strategii zwracania się ku klientom biznesowym" - powiedziała rzeczniczka Netii, Jolanta Ciesielska, ale nie podała wartości przychodów z tego tytułu.