20 marca rusza nowa kampania reklamowa Netii.
Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).
W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.
Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także działań performance marketing w internecie.
Głównymi bohaterami kampanii są animowane korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil).
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych stworzeń jest Sebastian Pańczyk. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.
W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.