Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m. in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.
Logo Netia pojawi się m. in. na tyle koszulek i spodenek meczowych zawodników, dresach reprezentacyjnych oraz wszystkich materiałach i kanałach informacyjnych drużyny Suzuki Arka Gdynia.
W ramach umowy Netia ma też zapewnioną szeroką ekspozycję swojego logotypu i materiałów reklamowych na terenie hali domowej drużyny, którą jest nowoczesny obiekt o nazwie Polsat Plus Arena Gdynia. Logo Netia będzie umieszczone na parkiecie w okolicach koszy, na elektronicznych bandach reklamowych oraz ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych.
Klub koszykarski, występujący obecnie pod nazwą Suzuki Arka Gdynia powstał w 1995 roku, jako zespół trzecioligowy. Początkowo jako Trefl Sopot, drużyna przez kolejne lata występowała pod nazwami: Prokom Trefl Sopot, Asseco Prokom Sopot, Asseco Prokom Gdynia, Asseco Gdynia i Asseco Arka Gdynia.