Netia wprowadziła do sprzedaży nowe pakiety telewizyjne i nowy dekoder Netia EvoBox (EvoBox znany z CP). W ofercie jest 9 różnych podstawowych zestawów zależnych od prędkości internetu i ilości kanałów. Najdroższy pakiet kosztuje 100 zł, a najtańszy 50 zł.
Przy tworzeniu nowej oferty telewizyjnej stawialiśmy sobie za cel jej maksymalne uproszczenie, ale też zachowanie dużej elastyczności, z której słynie Netia. W efekcie powstała trzystopniowa oferta podstawowa, którą można dowolnie wzbogacić o treści premium, w bardzo przystępnych cenach. – powiedział Piotr Szymanowski, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej B2C w Netii.
Nowa oferta TV Netii powstała we współpracy z Grupą Polsat. Współpraca nie ogranicza się jedynie do kwestii programowych, a obejmuje również dekodery Netia EvoBox. Jest to przystosowana do potrzeb klientów Netii wersja dekodera EvoBox.
Drugi (i kolejne) dekodery Netia EvoBox z ofertą TV analogiczną jak na pierwszym urządzeniu (multiroom), dostępne są za 10 zł miesięcznie.
Nowa oferta i nowoczesny dekoder, wyprodukowany przez Grupę Polsat, to bez wątpienia najbardziej atrakcyjna i przystępna propozycja na polskim rynku. Jestem przekonany, że dzięki bliskiej współpracy w ramach Grupy Polsat, Netia - która od lat jest jednym z najdynamiczniej rosnących dostawców płatnej telewizji w Polsce - pozyska kolejne rzesze zadowolonych klientów. – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny ds. rynku B2C, Członek Zarządu Netii.
Sprzedaż nowych pakietów wspierać będą działania typu performance marketing w internecie oraz BTL. Hasło przewodnie, to „Nowe pakiety jak rakiety”, a w kreacji wykorzystywane są charakterystyczne dla Netii świetliste stworzenia podobne do korników.