11 lutego 2002 roku  Netia 1 Sp. z o.o. powiększyła pakiet oferowanych usług o  Usługę 800 i  Usługę 801, narzędzia marketingu bezpośredniego dla firm, które umożliwiają ich obecnym i potencjalnym klientom uzyskanie wygodnego kontaktu z firmami-abonentami tych usług. 
 Dzięki Usłudze 800 klienci mają możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń telefonicznych, za które zapłaci firma - abonent usługi. W Usłudze 801 całkowity koszt połączenia dla klienta jest równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej, a pozostałą część kosztów pokrywa firma. 
 Obie usługi podlegają zryczałtowanej opłacie za połączenia telefoniczne, dzięki której abonent usługi zapłaci stałą cenę za połączenia telefoniczne niezależnie od pory dnia oraz strefy, z której dzwonią klienci. W przypadku Usługi 800 zapewnione jest bezpłatne pięć sekund każdego połączenia, co pozwala wyeliminować płatności za przypadkowe połączenia. 
 W Usługach 800 i 801 opłata instalacyjna wynosi  122 zł netto, a opłata abonamentowa za numer zwykły -  40 zł netto. Opłata zryczałtowana za 1 minutę połączenia w Usłudze 800 wynosi  0,35 zł netto, a w Usłudze 801 -  0,33 zł netto.