11 lutego 2002 roku Netia 1 Sp. z o.o. powiększyła pakiet oferowanych usług o Usługę 800 i Usługę 801, narzędzia marketingu bezpośredniego dla firm, które umożliwiają ich obecnym i potencjalnym klientom uzyskanie wygodnego kontaktu z firmami-abonentami tych usług.
Dzięki Usłudze 800 klienci mają możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń telefonicznych, za które zapłaci firma - abonent usługi. W Usłudze 801 całkowity koszt połączenia dla klienta jest równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej, a pozostałą część kosztów pokrywa firma.
Obie usługi podlegają zryczałtowanej opłacie za połączenia telefoniczne, dzięki której abonent usługi zapłaci stałą cenę za połączenia telefoniczne niezależnie od pory dnia oraz strefy, z której dzwonią klienci. W przypadku Usługi 800 zapewnione jest bezpłatne pięć sekund każdego połączenia, co pozwala wyeliminować płatności za przypadkowe połączenia.
W Usługach 800 i 801 opłata instalacyjna wynosi 122 zł netto, a opłata abonamentowa za numer zwykły - 40 zł netto. Opłata zryczałtowana za 1 minutę połączenia w Usłudze 800 wynosi 0,35 zł netto, a w Usłudze 801 - 0,33 zł netto.