Netia uruchomiła zintegrowany system typu CRM

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 13

Netia uruchomiła CORE, zintegrowany system typu Customer Relationship Management. Nazwa CORE wywodzi się od angielskiego wyrażenia "focus on COst and REvenue" - "świadomość kosztów i przychodów".

System ma służyć lepszej obsłudze klientów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych.

CORE zapewnia Netii zintegrowaną platformę do zarządzania procesami obsługi klienta, w tym billingowania i raportowania. Konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta Netii będą mieli bezpośredni dostęp do pełnych danych klienta, historii jego kontaktów z firmą, faktur i płatności, co pozwoli usprawnić obsługę klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Nowy system zwiększy wydajność sprzedaży, obsługi klienta i działalności operacyjnej i pozwoli skrócić czas reakcji na zgłoszenia klientów, a jednocześnie polepszy możliwości analizowania i usprawniania wprowadzonych procesów. Pierwsza część nowej platformy została uruchomiona 7 kwietnia 2002 roku dla klientów korzystających z usług międzystrefowych Netii. Objęcie wszystkich klientów firmy nowym systemem jest przewidywane do końca br. Zwrot kosztów wprowadzenia systemu CRM obliczony został na 2-3 lata.

Nadzór nad integracją systemu obsługi klienta "Clarify" i systemu billingowego "Geneva" prowadziła firma Accenture.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: