Arteria podpisała umowę z Netią. Przedmiotem umowy jest pozyskiwanie klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Umowa została zawarta przez strony na czas nieokreślony. Na podstawie podpisanego kontraktu, pakiet ofertowy Netii został włączony do ogólnopolskiej sieci Stref Usług, prowadzącej sprzedaż typu multibrand, oferującej produkty i usługi w trzech obszarach: telekomunikacja, rozrywka oraz media. Jest ona prowadzona w wydzielonych punktach sprzedaży sieci Media Markt i Saturn na terenie całego kraju.
Netia jest kolejnym partnerem projektu, zarządzanego przez Arterię, na podstawie umowy z Media Saturn Holding zawartej w październiku 2007 roku. Tworzy ją struktura terenowa punktów sprzedaży, obsługujących sprzedaż usług operatora komórkowego sieci Play, telewizji nowej generacji n, operatorów Energis i Dialog. Obecnie sieć Stref Usług obejmuje 43 punkty sprzedaży. Liczebność Stref Usług będzie systematycznie rosła wraz z ekspansją sieci Media Markt i Saturn na terenie całej Polski. W ciągu kolejnych 12 miesięcy zostanie poszerzona o kolejnych 10, aby do końca 2009 roku osiągnąć poziom co najmniej 62 punktów sprzedaży.