Netia zakończyła zamknięty przetarg mediowy na obsługę działań internetowych. Spośród startujących podmiotów największe uznanie w oczach komisji przetargowej zyskał dom mediowy Value Media.
Rozwój e-commerce idealnie wpisuje się w strategię, obraną przez Netię na początku 2011 roku a ujętej w haśle: „Dostarczamy Świat on-line”. W ostatnim roku, dzięki przemodelowaniu procesów, zmianie podejścia do planowania mediów oraz zwiększeniu środków na rozwój rynku e-commerce, udało się m.in. znacznie zwiększyć udział e-commerce w całej sprzedaży Netii. Dalsze budowanie kompetencji w tym obszarze jest jednym z kluczowych warunków wzrostu sprzedaży. Jednym z kroków idących w tym kierunku był zakończony właśnie przetarg na dom mediowy. Klasyczne postrzeganie rynku mediów zastąpione zostało przez dalekosiężne spojrzenie na e-commerce, jako najszybciej rozwijającego się obszaru w Netii, a co za tym idzie - wydzielenie tego segmentu mediów do oddzielnego przetargu.
„Mamy nadzieję, iż współpraca z nowym domem mediowym, specjalizującym się w mediach on-line, pozwoli nam na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników sprzedaży, realizowanych przez e-commerce, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dotarcia do grupy docelowej.” – mówi Arkadiusz Krokowski, Kierownik ds. Komunikacji Internetowej, odpowiedzialny za przetarg po stronie Netii.
„Bardzo się cieszymy z wygranej.” – komentuje Bartłomiej Kamiński, Dyrektor Zarządzający Value Media. „Potwierdza to nasze wysokie kompetencje w tworzeniu strategii mediowych, a nasza najlepsza oferta kosztowa pokazuje, jak doskonałe warunki rabatowe możemy oferować naszym klientom.” – dodaje.
Za obsługę Netii w Value Media odpowiadać będzie Kamil Wiszowaty, Digital Strategy Director, który odpowiedzialny jest za strategię przetargową.
W ostatnich latach za zakup mediów online dla Netii odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group.