Newsy
|
Recenzje
7 stycznia 2025
Netia rozpoczęła kampanię reklamową promującą świetlną wyprzedaż.
W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.
W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu poniżej – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), prawie tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie.
Kampania potrwa do połowy lutego br.
Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.
Rozpoczęliśmy kampanię reklamową „świetlnej wyprzedaży”. Więcej informacji: https://t.co/IoTYr5yj3m pic.twitter.com/jUXx3kC7EL
— NETIA SA (@NETIA_SA) January 3, 2019