Netia zabiera klientów TP

Newsy
Żródło: ISB
Opinie: 71

Umowę na świadczenie usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, którą oferuje Netia na infrastrukturze Telekomunikacji Polskiej podpisało 20 tys. abonentów TP. "Zeszły tydzień zamknęliśmy z ponad 20 tys. klientów. Chodzi o klientów, którzy już podpisali albo zamówili usługę" - powiedziała agencję ISB Jolanta Ciesielska, rzecznik prasowy Netii.

Nie wiadomo, ilu klientów, którzy zamówili usługę zrezygnuje z podpisania umowy po ostatnich decyzjach TP o likwidacji limitów we wszystkich ofertach neostrady tp.

Opinie:

Opinie archiwalne (71):

Komentuj

Komentarze / 71

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    qomo pisze: 2007-02-05 18:08
    ;) i ja do nich naleze;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sopell pisze: 2007-02-05 18:10
    Ja poczekam do 10-11.02 i pewnie też zmienie na netię...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2007-02-05 18:12
    a ja właśnie przed 2 godzinami rozwiązałem umowe z neostradą. ;D jeszcze nie wiem skąd internet wezme, neostrade bede miał do 14-15lutego a wtedy bede myślał i analizował ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    qbit pisze: 2007-02-05 18:23
    W ELblągu zwaliła się tp.sa i nie puszcza neta na druty podpisane przez netie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2007-02-05 18:28
    mam pytanie: jak to jest czy jak się wypowie neostrade i zmieni abonament na socjalny to jak podpisze umowe z netią to nie bede musiał pałacić 36zł dodatkowo dla tepsy za utrzymanie łończy internetowych -czy jakoś tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2007-02-05 18:37
    OK, ale niech Panie A.S. odpowie co mają zrobic osoby, które są poza zasięgiem infrastruktuty TP i innych. Ci co mieli Internet będą mieli go taniej, a ci co nie mieli nadal go nie będą mieli. Cel polityczny osiągnięty, rozwojowy ..... żaden
    0
  • Users Avatars Mini
    bart-xtreme pisze: 2007-02-05 18:54
    *haha w takiej sprawie do TP ja też nie miałem centrali z dostepnymi usługami DSL, a teraz odchodzę już od TP, na rzecz Netii... Po prostu mam o 20 zł takiej co miesiąc, krótsza umówa i przy okazji 4 razy szybciej! To jest czad :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-02-05 19:56
    umowa podpisana w sobotę, 2MBity :) i zobaczymy jak to będzie, tym mniej było mi żal TP i tych całych likwidacji limitów transferu, bo rezygnuję z 640-tki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pferd pisze: 2007-02-05 20:35
    tepsa i tak wyjdzie na swoje jak zmieni regulamin socjalnego ze nie bedzie mozna miec na nim adsla od innego operatora, bo znajac zycie jak widza ktoredy im kasa ucieka zaraz zatykaja ten kanal, tak bylo z zawieszeniem tel za 21 zeta teraz juz tego nie ma, niech tepsa zmieni wkoncu nazwe na ft lub orange albo niech placa za nazwe iles tam procent polsce :) np 99% dochodu
    0
  • Users Avatars Mini
    Nick pisze: 2007-02-05 20:36
    Poczekam jak będzie wiadomo co w przypadku jak padnie łącze. Znane są przypadki jak tepsa naprawia druty w 14 dniu od zgłoszenia awarii bo ma takie prawo i głęboko w duszy pozostałych operatorów. Swoją drogą to wcale się im nie dziwię :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wer pisze: 2007-02-05 21:22
    czy była OFICJALNA wiadomoć z TPSA, że limity znoszą, bo uśmiałbym się gdyby po 15 tpsa zakomunikowała, że dementują POGłOSKI o zniesieniu limitów, przecież ostatnio była podobna akcja z podwojeniem prędkości
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-05 21:22
    *haha* dokładnie. Ci co są w dostepnosci infrastruktury ADSL tepsy bedę miec trochę taniej. ci co mają pecha i nie są. długo bedą na to czekac o ile sie doczekają. w tym momencie tepsie nie opłaca inwestowac sie grubych $$ zeby kolejne % społeczenstwa były w zasiegu aDSLa poto zeby potem na tym nie zarabiała. bo nie ma szans na tym zarabiac. jezeli wybuduje gdzies infrastrukturę musi ją w ramach BSA udostępnic innym opom. a udostepnia ją z rabatem 51% od ceny detalicznej wiec zawsze....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-05 21:29
    konkurencja będzie miec lepszą oferte cenową wiec wiadomo co klient wybierze. obniżka cen ze strony tp nic nie zmieni,obniżajac ceny na abonament tel czy na neostradę. jednoczesnie obniża podstawę według której konkurencja kupuję od niej hurtowo WLR i BSA-wiec i tak na koncu konkurencja bedzie miec tańszą ofertę. Tepsa z opłat od innych opów za WLR i BSA zarobi co najwyżej na utrzymanie infrastruktury ale już nie wypracuje zysków na nowe inwestycje. czyli efekt rozwojowy dla Polski =ZERO.
    0
  • Users Avatars Mini
    wersatis pisze: 2007-02-06 00:51
    *maras nie zgodzę się z tobą gdyż tepsa będzie musiała pujść po rozum do głowy i obnizyć ceny usług gdyż nie obrobią konkurencji i klienci będą uciekać.Ale ten kij ma 2 końce jeżeli koszty usług będą się obniżały to dostępność wzrasta ale także i firmy kożystające z tanszych usług mogą wykorzystywać zaoszczędzone pieniądze na rozwój swojej spółki, więc nic w naturze nie ginie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    fedkam pisze: 2007-02-06 10:34
    czekam jeszcze na odpowiedz tp na konkurencje ze strony netii.musza cos zrobic w tej sprawie by nie stracic klijentow wiec czekam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    iliw pisze: 2007-02-06 10:37
    *maras zgadzam się w 100% z Tobą, Ci ktorzy przechodzą do Netii zapominają że to wałśnie TP wybudowała sieć do nich, kupiła sprzęt itp żeby dostarczyć im usługę, poniosła z tego powodu duże koszty, a Netia zaczyna pasożytować tak jak Tele2. Najgorzej mają Ci co nie są w zasięgu sieci DSL i niestety pewnie długo nie będą - bo kto teraz zainwestuje. TP - po co żeby inni zbijali kokosy, pozostali operatorzy - po co skoro mogą mieć za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    iliw pisze: 2007-02-06 10:44
    Wcale się nie zdziwie jak z miesiąca na miesiąc, z roku na rok infrastruktura będzie w coraz gorszym stanie i zamiast cieszyć się z większych prędkości bedzie trzeba przechodzic na coraz niższe żeby tylko mieć dostęp do internetu. Jeżeli UKE nie zareaguje w porę i zamiast populistycznych działań zrobi coś rozsądnego to właśnie tak będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-06 10:53
    haha - koledze w tp powiedzieli że nie może mieć neo (za daleko od centralki) zadzwonił do netii a oni powiedzieli mu że nie ma problemu - za kilka dni podepną mu neta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xswa pisze: 2007-02-06 11:14
    to sie jeszcze okaże.. albo przysla że jednak sie nie da.. bo to tp rulez:P
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 11:21
    wersatis -oczywiscie ze ceny bedą spadac bo taki jest rynek IT. tylko ze i tak odbieje sie tylko i wyłącznie na zmniejszeniu dochodów tpsy, a jej pozycji nie obroni. kazda obniżka ze strony TP dla swoich klientów indywidualnych - powoduje ze automatycznie pozosali opowie kupują WLR i BSA po nowych niższych stawkach. wiec jak tylko konkurencja bedzie chciała to zawsze bedzie miec niższe ceny a jednoczesnie wiekszą marżę czyli wieksze zyski z kazdego klienta w stosunku do tego co zarobi tepsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 11:32
    z perspektywy użytkownika jest ok bo ceny spadają. ale jak ktos patrzy na to troche szerzej to widzi ze działania UKE fakt przyczyniają sie do obniżek cen, ale nie dlatego ze rynek sie rozwija i rosnie konkurencja, ze rozwija sie polska infrstruktura IT - tylko dlatego ze UKE sztucznie daje zarobic firmom które wyciągają kase z kieszeni tpsa. tu nie ma żadnych nowych inwestycji - tp poprostu musi chętnym udostepniac swoją infrastrukturę po kosztach. wiec na plecach tp bedą zarabiac inne firmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 11:37
    Maras- po pierwsze ten rabat 51% nie jest dany raz na zawsze. Po drugie- jak zwykle śpiewasz tę samą piosenkę. Zapominasz, ze TP działała przez wiele lat w ramach monopolu chronionego przez państwo, z beznadziejną jakością obsługi klienta i kompletnie chorymi cenami. Po trzecie-za politykę tepsy im się należy taki kop. W żadnej innej firmie w której mam jakieś umowy terminowe, po jej zakończeniu cena nie rośnie 2-3 krotnie. Zmuszając do podpisania NATYCHMIAST nowej umowy terminowej. W ŻADNEJ
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 11:41
    Przykłady: Plus,Cyfra Plus, ochrona itp. W żadnej firmie nie ma tak złodziejskiej opłaty przy przejściu na niższą opcję, jak w TP. Żadna firma tak nie kroi starych klientów względem nowych - Płacę za 512 85zł jeszcze do grudnia, nowi klienci mają 1024 za ca 60 zł. Chciałem przejśc na 1024- jeszcze przed informacją o braku limitów. Zaproponowano mi 139 zł i nową umowę na dwa lata !!! Wiesz dlaczego przejde do Netii? Bo TP mnie szantażuje ( patrz poprzedni post- ceny po zakończeniu umowy..
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 11:42
    zarobi tele2 (pasożyt) które zupełnie nie jest zainteresowane inwestycjami w Polsce. zarobi Netia która tych zysków nie przełoży na inwestycje bo musi spłacac kolosalne zadłużenie. I nie chodzi o to zeby te firmy nie zarabiały niech zarabiają niech ich udziały w rynku rosną ale niech to robią za własną kasę, własnymi inwestycjami. wprowadzony w Polsce WLR i BSA przez UKE to jest parodia rabaty rzędu 50% podczas gdy w pozostałych krajach UE GÓRNA granica to ok 20%
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 11:48
    .. terminowej - a teraz mnie olewa i zdziera ze mnie kasę. O "omyłkowym" odcieciu Neostrady gdy zwróciłem modem- bo "mundra" Pani potraktowała to jako rezygnację, próbie zdarcia ze mnie kasy (zakładałem starą Neo 512 którą podkręcono na 640) jak chciałem przejść z powrotem na 512 chciano ode mnie 182 zł za przejście na "niższą" prędkość. Bronisz tepsy jakby to byli zbawcy polskiej telekomunikacji. Jakby nie sieci komórkowe to nawet by nie zauważyli, że XXI wiek mamy
    0
  • Users Avatars Mini
    Bogdan pisze: 2007-02-06 11:50
    Panowie, ja mam w neostradzie predkosc 128 płacę cos ok. 70 zł. i abonament 50 zł. i wymysliłem tak : telefon z moim starym numerem TP przeniosę do ERY DOMOWEJ za 20 zł. a neostradę do NETII 512 za 44 zł. PROBLEM MAM TYLKO TAKI ZE NETIA UDOSTĘPNI POZNAŃ ( 61) DOPIERO OD MARCA - prawdopodobnie ? PANOWIE CO RADZICIE I MYSLICIE O MOICH KOMBINACJACH ?? !! pozdrawiam, B.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:02
    Michal - kupujesz u opa gsm w promocji telefon za 699zł z umową na 2lata a za 5 miesiecy ten sam telefon jest po 1zł plus jeszcze lepsze warunki np 1000 minut gratis i też cyro na dwa lata. i co tutaj nie płaczesz ze złodzieje? co tam jeszcze a opłaty w trakcie trwania cyrografu i po nim. moze warto przejżec w tym temacie zapisy w regulaminach konkurencji bo jest dokładnie to samo po skonczeniu umowy promocyjnej terminowej abonent przechodzi na umowę bezterminową i ceny z podstawowego cennika...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 12:02
    Maras.. nie dodałeś że TPSA jest dojona na maxa przez Francuzów.. więc ta kasa i tak w Polsce nie zostaje. Mam kumpelę w centrali w TP, ściągnęli ją z macierzyńskiego - obiecywali złote góry, jak co do czego to obowiązki dyrektorskie płaca specjalisty...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 12:04
    Maras- czy sugerujesz że po skończeniu umowy u opa komórkowego płacę wyższy abonament ?? pokaż gdzie. A może zmień opa ?
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:04
    Bogdan - jezeli nr tp przeniesiesz do ery domowej czyli zlikwidujesz usługe tel w tpesie to na jakim łączu założysz sobie tą neostradę do neti?? zeby móc skorzystac z BSA czyli usługi neostrady NETi dla klientów TP - MUSISZ BYC KLIENTEM TP czyli miec w tp telefon!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkk pisze: 2007-02-06 12:09
    w domu i tak bedziesz musial miec telefon stacjonarny od tpsa - min socjalny. wiec bez sensu jest przechodzenie do ery! pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:11
    michał - proponuje przejrzec ofertę GTSenergis czy neti. przykład ENERGIS bierzesz ich neostradę z cyro na dwa latan np 2Mbity za 109zł a po dwóch latach jeżeli sam nie zareagujesz przechodzisz automatycznie na umowę bezterminową i płacisz według cennika podstawowego = 195zł
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:22
    Michał a ty chcesz powiedziec ze u opa komórkowwgo dostajesz stały net z predkoscią np 6Mbitów?? wiec proszę nie porównuj róznego rodzaju usług. mówimy o stałym dostepie do internetu oferowanym przez opów stacjonarnych a tutaj czy to tepsa czy netia czy GTSenergis po skonczeniu cyrografu automatycznie przechodzisz na umowę bezterminową i cennik podstawy który jest wyższy od cen jakie były ma umowie terminowej. przejrzyj sobie cennik podstawowe i promocyje tych opów. Dialog niedawno sie ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 12:32
    Oczywiscie tylko Net 24 - 512 kosztuje w Netii bezterminowo tyle, ile ja płacę z umową na 2 lata w TP. Widzisz różnice ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 12:34
    A ty dostajesz u opa stacjonarnego net? bo ja za niego place.. Jesli Ty DOSTAJESZ Net od tepsy - to się z całym szacunkiem zamknij i nie gardłuj za. 6 Mb ha ha ha - nie znam nikogo kto miałby na to warunki. A kilku znajomych próbowało.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:39
    sie obudził i zaproponował promocję "Gearancja ceny" tylko ze jednoczesnie w swoim regulaminie ma napisane "po okresie promocyjnym obowiazują ceny bez rabatów z cennika aktualnego" Netia bierzesz 2mbity na cyro2 lata płacisz 110 brutto a po dwóch latach przechodzisz z automatu na umowe bezterminową i cennik podstawwy czyli 170zł. tpesa nie jest tu zadnym wyjątkie, a co najważniejsze chyba czytasz umowe i regulamin swiadczenia usług przed podpisaniem wiec w czym problem?!
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 12:50
    z szacunkiem to sie rozmijasz pisząc teksty "zamknij sie" a jak widzisz po moim hoscie ja w przeciwnstwie do Ciebie z usłg tpsa nie korzystam. rozróżniaj kolego cene podstawową od promocyjnej. aktualnie masz w neti promocje ZIMOWĄ dla własnych klientów np 1 mbit na 24 miesiace Net24 Optimum+ 1Mbit za 69zł a po 24 miesiacach trwania promocji przechodzisz na cene podstawową 134zł!!!. wiec jak widzisz tepsa nie jest tu żadnym wyjatkiem czyli mijasz sie z prawdą!
    0
  • Users Avatars Mini
    Y pisze: 2007-02-06 12:52
    Ze strony TPSA brakuje tylko "wyciągniętej ręki" w stronę klienta, przez lata monopolu ta firma po prostu utkwiła w samouwielbieniu i doi klientów na maksa. Może właśnie te trochę "sztucznie" stworzone warunki konkurencji nauczą TEPSĘ zdrowego podejścia. Moim zdaniem oprócz zniesienia limitów da się taniej sprzedawać NEO, wystarczy 3 letnie cyrografy za mienić na 1 roczne przy zachowaniu cen z tych pierwszych i puścić na neo na socjalnym. TEPSA na pewno nie straciłaby tylu klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 12:53
    Marek- nie chrzań. Napisałem "W żadnej innej firmie w której mam jakieś umowy terminowe, po jej zakończeniu cena nie rośnie 2-3 krotnie". Nie mam innych umów poza tepsą w których by tak zdzierali
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 13:11
    jak widzisz kazdy OP na tym rynku postepuje podobnie: mechanizmy promocji są podobne. narzekasz ze promocje dla nowych a starych sie traktuje bee. a niby co jest w komórkach. przy kazdym newsie o jakiejs promocji w plusie erze, pełno narzekania na GSMonline: ze lepsza oferta tylko dla nowych a o starych nikt nie mysli. przejście na niższą tanszą opcje? kazdy op pobiera za to opłaty! jeżeli usługa była brana w promocji. U kazdego opa też przechodzisz po okresie promocji cyro - automatycznie na ..
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 13:13
    umowe bezterminową i cennik podstawowy. tylko ze w GSM w promocji dostajesz telefon z duzym rabatem i inne suweniry typu iles minut na jakis okres. a w neostradzie duży rabat na usługe na okres umowy promocyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 13:36
    niewidze problemu aby przypilnowac sobie aby jezeli warunki ogólne mi nie pasują albo chce zmienic uslugodawcę. napisac na 30dni przed koncem cyro pisma o rozwiazanie umowy z dniem zakonczenia umowy terminowej, i zmiany usługodawcy albo jezeli pasują mi aktualne promocje z dniem zakonczenia starej umowy podpisac aneks na nową. wiec w czym problem. nie czytasz umów, regulaminów to miej pretensje do siebie, a skoro czytasz a ci nie pasują warunki to nie podpisuj. tepsa nie jest tu jakims wyjątkiem
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 14:33
    Michał zastanów sie nad tym dlaczego netie stać aby klientom tp zaoferowac opcję 512 za 44,30zł w promocji podczas gdy swoim abonentom w promocji dają 512 za 59zł. podobnie 1mbit 55 dla klientów TP, a 69 dla swoich klientach. umowy promocyjne cyro24miesiace. jak myslisz netia postanowiła mniej zarabiac na klientach TP? obniżyła marżę? czy moze ma taką samą marże jak na swoich tylko ze tak wysoki rabat jaki dostają powoduje ze mają ten sam zysk jak na własnym kliencie a cenę mogą dac niższą?...
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 14:52
    a moze netia chce sie narazic UKE i UOKiK za stosowanie róznych cenników? widzisz netia ma w tej chwili własnych klientów adsl ok 60 tys (kilka lat ich pracy) a do konca roku 2007 planuje przejąc 100 tys klientów TP w ramach bitstream access. w ciągu jednego roku chcą miec sporo wiecej klientów tepsy jak własnych. powód? rabaty jakie zarządziło UKE powodują ze jest to dla neti złoty biznes i lepiej niskim kosztem oferowac BSA cudzym klientom, na cudzej infastrukturze niz rozwijac własną bazę.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 14:58
    dlatego zastanów sie jeszcze raz czy w dłuższej perspektywie dla Polski jak takiej. dla rozwoju IT w Polsce. Czy działania UKE które koncentrują sie NIE na rozwoju rynku a na przeksiegowaniu wpływów (sztuczne dorabianie jednej firmy kosztem drugiej). są przemyslane i idą w dobrą stronę czy jednak UKE popełnia błąd. WLR, BSA funkcjonuje na świeci i ok, w Polsce też może ale są pewne granice śmiesznosci - ta granica została przekroczona gdy ustalono nie 5, 10, 20% rabatu jak w UE ale 51%!
    0
  • Users Avatars Mini
    Y pisze: 2007-02-06 15:48
    @maras jak to mówią chytry traci dwa razy;) jeśli Tepsa woli sprzedawać Netii łącza pod BSA niż sprzedać po podobnych cenach jak Netia bezpośrednio klientom to jej problem. Bo nie powiesz że zawierając np 3 umowy roczne zarobiliby mniej niż po podpisaniu 1 3-letniej. TEPSA wcale nie sprzedaje drożej NEO tylko że na chorych warunkach, a 3-letnie umowy to chyba się przydają tylko im chorym planistom. A rabaty dla BSA może sięgają 51% bo ceny podstawowe są też dużo wyższe niż w UE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Y pisze: 2007-02-06 15:52
    @maras jak to mówią chytry traci dwa razy;) jeśli Tepsa woli sprzedawać Netii łącza pod BSA niż sprzedać po podobnych cenach jak Netia bezpośrednio klientom to jej problem. Bo nie powiesz że zawierając np 3 umowy roczne zarobiliby mniej niż po podpisaniu 1 3-letniej. TEPSA wcale nie sprzedaje drożej NEO tylko że na chorych warunkach, a 3-letnie umowy to chyba się przydają tylko im chorym planistom. A rabaty dla BSA może sięgają 51% bo ceny podstawowe są też dużo wyższe niż w UE.
    0
  • Users Avatars Mini
    zeon pisze: 2007-02-06 15:52
    zgadzam się z wszystkimi przedmówcami
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 16:02
    Maras: krótko i zwięźle. Największą przeszkodą w rozwoju rynku IT jest firma TP SA. Od wielu lat. Na różne sposoby: blokując niezależnych operatorów, żadając kasy za wykorzystanie łącz kilkukrotnie większej niż na zachodzie, żądając kasy za ruch generowany przez "obcych" klientów w swojej sieci oraz odmawiajac płacenia za ruch generowany przez swoich klientów w innych sieciach, odcinając operatorów odmawiajacyhc korzystania z ich łącz itd. Do tego narzucając chore ceny i warunki umów dla ..
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 16:16
    .. klientów końcowych. Mam wymieniać dalej? Może mi powiesz że tak "sama z siebie" cena łącza 1 Mb spadła z ok 200 zł na 60 ? A może wymusił to tak znienawidzony przez Ciebie i Tepse UKE? A "inwestycje" o które tak się martwisz, polegają głównie na splacaniu gigantycznego zadłużenia France Telekom. Nie wiem w jaki sposób jesteś powiązany z TEPSĄ. Ale generalnie masz w d.. to, że klienci maja taniej.. a martwią cię spadajace przychody TP.. która przez lata doiła nas niemiłosiernie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 16:16
    .. klientów końcowych. Mam wymieniać dalej? Może mi powiesz że tak "sama z siebie" cena łącza 1 Mb spadła z ok 200 zł na 60 ? A może wymusił to tak znienawidzony przez Ciebie i Tepse UKE? A "inwestycje" o które tak się martwisz, polegają głównie na splacaniu gigantycznego zadłużenia France Telekom. Nie wiem w jaki sposób jesteś powiązany z TEPSĄ. Ale generalnie masz w d.. to, że klienci maja taniej.. a martwią cię spadajace przychody TP.. która przez lata doiła nas niemiłosiernie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jamezkk pisze: 2007-02-06 18:40
    Wszyscy poniekąd mają rację. TP SA sporo straci, klienci wraz z konkurencją zyskają. Ja osobiście nie żałuję TP, wg której decyzja może nie jest sprawiedliwa, ale należy jej się prztyczek w nos za opłatę za utrzymanie łącza przy neostradzie, ceny neostrady, jak choćby i same limity... że nie wspomnę już o neostradzie przy planie socjalnym. Strata TP SA przyczyni się też niewątpliwie do mniejszych kosztów ponoszonych przez klientów, którzy być może zasilą inny sektor.
    0
  • Users Avatars Mini
    jamezkk pisze: 2007-02-06 18:50
    Jeśli zaś chodzi o inwestycje, to kiedy Netia chciała inwestować, to na moje osiedle nie miała wstępu... dlatego tymbardziej się cieszę, że i na moim osiedlu jest w końcu inna konkurencja od TPsy ;-) Pozdruffka dla internautów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 19:12
    BSA lecz sie człowieku na nogi bo na głowę już za późno - jak już nauczyłes sie korzystać z WHOIS i RIPE to chyba widzisz cos takiegoi jak fastnet.pl pod IP z którego korzystam czyli lokalny provaider z mojego miasta. bo nie szczekam jak reszta to jestem z tepsy?, a kto nie kocha kaczora to pewnie komuch i zomowiec? żałony jesteś człowieku
    0
  • Users Avatars Mini
    jamezkk pisze: 2007-02-06 19:19
    Jeśli zaś chodzi o inwestycje, to kiedy Netia chciała inwestować, to na moje osiedle nie miała wstępu... dlatego tymbardziej się cieszę, że i na moim osiedlu jest w końcu inna konkurencja od TPsy ;-) Pozdruffka dla internautów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 19:27
    Michał 1- konkrety? cyfry daty kto komu za co nie zapłacił jeżeli tak twierdzisz! bo ja twierdzę ze ubarwiasz rzeczywistość 2.france telekom to inna kwestia i moje zdanie w tym temacie jest równie negatywne jak twoje 3. ceny polska vs reszta swiata -temat omiawiany wielokrotnie, ceny w RP nie odbiegają zbytnio od zachodnich (pokazywałem to wielokrotnie na przykładach- to nasze pensje odbiegają. problem ceny/zarobków nie dotyczy tylko netu tylko praktycznie każdego innego aspektu naszego życia!..
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-06 19:44
    Podałem Ci liczby - jakieś kłopoty z czytaniem? zresztą bardzo wybiórczo traktujesz nie tylko moje wypowiedzi. Rzuce jeszce hasło "sprawa O2", stanowisko tepsy nt opłat za ruch z sieci -draka sprzed jakichś 2-3 lat pojawaiło się wielokrotnie np na infojamie.. nie chce mi się teraz grzebać. Masz selektywną pamieć. Jeżeli masz takie same zdanie nt FT - to oznacza filozofię Kalego: jak Tepsa pompuje kase w FT to dobzre ale jak Netia spłaca kredyty - to rabunek.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 19:50
    4. też jestem klientem (nie tepsy) i też mi zależy na obniżaniu cen dla mnie, tylko ze patrzę trochę dalej jak na czubek własnego nosa. to rynek ma regulowac ceny a nie urzędnik durnymi rozporządzeniami!!. UKE swoimi działaniami przyczynia sie do psucia rynku a nie jego naprawy - ale nie ma sensu powtarzac ci tego któryś raz z rzędu bo ty ciągle wujeżdzasz z bzdurami ze tp odziedziczyła infrastrukturę po komunie i o jakis monopolach sprzed wielu wielu lat. a tymczasem mamy 2007 rok!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 20:11
    jamezkk - 1.patrząc na twojego Hosta jesteśmy z tego samego miasta. wiec Ci wyjasnie ze nie było unas osiedla/dzielnicy na które netia nie mogła wejśc bo ktoś ją blokował - poprostu Netia nie chciała inwestować!!!. 2. limity. jak dotąd kazdy duzy telekom w UE ma adsla z limitami danych - czesto duzo bardziej restrykcyjnymi jak te w TP. 3 opłata za utrzymanie łącza takze wystepuje w całej UE bądz jako oddzielna pozycja na rachunku bądz jako składnik kosztów usługi ADSL nie widoczny dla klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac pisze: 2007-02-06 20:33
    przeciez TP wcale nie traci na odpływie abonentów. w ostatecznym rozrachunku netia i tak płaci za każdego Klienta tepsie. Wiec tp wyjdzie na swoje. A i tak uważam ze oferta energis jest lepsza i bardziej dostepna
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-06 23:51
    jamezkk - 1.patrząc na twojego Hosta jesteśmy z tego samego miasta. wiec Ci wyjasnie ze nie było unas osiedla/dzielnicy na które netia nie mogła wejśc bo ktoś ją blokował - poprostu Netia nie chciała inwestować!!!. 2. limity. jak dotąd kazdy duzy telekom w UE ma adsla z limitami danych - czesto duzo bardziej restrykcyjnymi jak te w TP. 3 opłata za utrzymanie łącza takze wystepuje w całej UE bądz jako oddzielna pozycja na rachunku bądz jako składnik kosztów usługi ADSL nie widoczny dla klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2007-02-07 00:00
    mac - wybuduj jako inwestor dom/kamienice/blok a ja ci zapłacę za mieszkanie nie tyle żebyś na tym zarobił tylko zeby pokryc koszty ekploatacji- zobaczymy czy bedziesz zadowolony i czy zarobisz na to zeby wybudowac następny dom. sprawdż jaka jest w Polsce średnia marża operacyjna na usługach telekomunikacyjnych (kazda firma podaje w swoim raporcie, rocznym/kwartalnym jaką marże uzyskała) potem porównaj to z rabatami jakie tp ma udzielac i zastanów sie czy rzeczywiscie tepsa jest happy i zarabia
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-07 01:27
    Maras- obudź się. A gadanie że mamy rok 2007 zostaw dla swoich niekumatych kumpli. Jeżeli nie zrozumiałeś to wytłumaczę Ci w prostych zdaniach. 1) O jakim rynku mówimy jeżeli w skali kraju TP ma 9x% procent abonentów telefonii stacjonarnej ? Jeżeli miałeś w reku podręcznik ekonomii - to to nazywa się MONOPOL 2) Rozwój sieci TP był (i jest) finansowany z bardzo wysokich cen usług NARZUCONYCH ABONENTOM. A ceny te wynikały z chronionego formalnie i nieformalnie monopolu. (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-07 01:49
    ..a włąsciwie nie chce mi się dalej pisać. Maras to wszystko wie - ale nic go nie przekona że białe jest białe a czarne jest czarne. Jeżeli chcesz zobaczyć jaki handicap daje 10 lat chronionego prawem oligopolu- to poobserwuj sobie jak ciężko bedzie miało P4/Play na rynku podzielonym pomiedzy świetą trójcę GSM. I przemyśl -dlaczego TP znacznie wolniej traci rynek niz takie molochy jak PZU czy PKO BP. Poczytaj co to sa bariery wejścia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-02-07 09:26
    Michał - i co z tego? No co z tego? Jeśli ooperatorzy alternatywni tak zwani będą korzystać tylko z tej pozycji tepsy i swoje ceny kształtować będą na poziomie nieco tylko niższym od tepsy, gwarantować sobie będą, a jakże, maksymalne przychody. Tyle, że nie ma tutaj mowy o konkurencyjności. Bo co to za konkurencja niby jak cieszy ich, że 20 tysięcy wniosków mają, i posikają się jak może 100 tys. do końca roku mieć będą. Tepsa w tym czasie podłączy pięć razy więcej! Idiotów pięć razy więcej?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-02-07 09:29
    NIe - ludzi dla których ta róznica nie jest na tyle dużą, żeby bawić się w kolejne umowy, kolejne rachunki itd. Ci alternatywni mówią, że z marżami jakie mają ciężko im się rozwijać... No jaki problem? Jest szeryf - niech działa ;-) Już nie raz zadziałał - nie zgadzając się na obniżkę ceny dla klientów bo zmniejszyłoby to za bardzo marże dla hurtowników kupujących w tepsie i... negatywnie wpłynęłoby na rynek ;-) Regulator powinien tym się martwić a nie zajmować się kształtowaniem cen.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-02-07 09:32
    Przynajmniej w stopniu w jakim się tym zajmuje - jak dla mnie za dużo jest dbałości o klienta w tym wszystkim a za mało o rynek. Bo wg mnie rynek potrafi zadbać o klienta, jeśli jest konkurencyjny. A taka sztuczna konkurencja do niczego nie prowadzi - zajmują się odwołaniami, sądami, obliczeniami, sprawozdaniami i innymi głupotami zamiast tym czym należy. No cóż... W takim razie będziemy mieli dalej sytuację "podskubywania" tepsy tylko i żerowania na jej wysokich stawkach/marżach. To wygodne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-07 11:21
    Włodek- tłumaczyłem już Marasowi: a) rynku jako takiego NIE było. I w zasadzie dalej nie ma.. TP jest o przynajmniej 15 lat przed konkurencją - nie dlatego że jest najlepsza ale dlatego że była JEDYNA. Jak gonić TP która kładła kable pod telefony od lat 50 z hakiem.. wtedy gdy powstawały budynki, jest w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach. Kto teraz pozwoli kopać i kłaść kable? W dodatku- Tepsa działała w czasie bardzo wysokich cen rozmów i dużych marż
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-07 12:08
    Trudno teraz o duże inwestycje Netii Dialogowi czy komukolwiek w momencie gdy ceny rozmów głosowych- stanowiące lwią cześć przychodów- spadły tak mocno. Regulator nie jest idealny. Ale wymusił znaczną obniżkę cen końcowych. Nagle okazało się, że tepsa może zaoferowac 2x szybsze łacze za 2/3 ceny Zobaczymy co będzie dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-02-07 12:51
    Trudno teraz o duże inwestycje Netii Dialogowi czy komukolwiek w momencie gdy ceny rozmów głosowych- stanowiące lwią cześć przychodów- spadły tak mocno. Regulator nie jest idealny. Ale wymusił znaczną obniżkę cen końcowych. Nagle okazało się, że tepsa może zaoferowac 2x szybsze łacze za 2/3 ceny Zobaczymy co będzie dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2007-02-08 02:41
    Ja też zamierzam przenieść się do Netii. Tym bardziej, że można wybrać korzystnie umowę tylko na rok.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: