Przetarg na pełną obsługę public relations ogłoszony pod koniec zeszłego roku przez Netię wygrała warszawska agencja Neuron. Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje doradztwo komunikacyjne, działania media relations, a także prowadzenie projektów specjalnych.
Przetarg i zatrudnienie agencji public relations wiąże się ze strategicznymi zmianami, które operator telekomunikacyjny wprowadza od 2007 roku. Obejmują one między innymi znaczne rozszerzenie grup klientów firmy, a co za tym idzie, wzmocnienie komunikacji skierowanej do użytkowników indywidualnych i właścicieli małych i średnich firm.
Neuron Agencja Public Relations to warszawska firma specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Castrol, G Data, jobpilot.pl, Rainbow Tours i ZyXEL. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.