Jarosław Pachowski, prezes Polkomtela poinformował, że jego firma w II kw. br. w porównaniu z analogicznym okresem 2003 roku poprawił wyniki na poziomie przychodów ze sprzedaży, EBITDA oraz zysku netto.
Prezes poinformował także, że Polkomtel nie jest zainteresowany utworzeniem nowej marki, tak jak zrobiła to PTC. "Naszą odpowiedzią jest ciągła modyfikacja Simplusa oraz wprowadzenie planu taryfowego Mix" - powiedział. "Nasz model biznesu jest oparty na poszukiwaniu lojalnych, dobrze zidentyfikowanych klientów. Jego założenia spełnia właśnie Mix" - dodał prezes.
Prezes Polkomtela poinformował, że w spółce trwają prace nad uruchomieniem sieci UMTS. "W czerwcu rozpoczęliśmy rozmowy z konsorcjami bankowymi współfinansującymi dotychczasową działalność spółki w celu ustalenia warunków finansowania projektu UMTS" - powiedział prezes. Spółka będzie wdrażać tę technologię stopniowo w kolejnych dzielnicach miast mających powyżej 200.000 mieszkańców.