Jak to nie jesteś w PLAY? - zabawna reklama wygrała w konkursie Papaya Young Directors

Newsy
Opinie: 11
Jak to nie jesteś w PLAY?

W konkursie Papaya Young Directors agencji Papaya Films wyróżnienie otrzymała zabawna, niezależna reklama sieci PLAY wyreżyserowana przez Agatę Puszcz i Michalinę Fabijańską.

PLAY był sponsorem tego konkursu.

WYRÓŻNIENIE AGATA PUSZCZ & MICHALINA FABIJAŃSKA (PLAY) from PAPAYA YOUNG DIRECTORS on Vimeo.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    A pisze: 2015-06-19 12:50
    wow, to serio z konkursu? Dobrze zrobione
    4
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2015-06-19 13:06
    Co to ma być w 5 minut zrobił bym 1000000 razy lepszy szajs ,ps co to jest Play? aha , to co nie ma obsługi klienta, to co nie ma nigdzie zasięgu , rezygnuje , nie polecam szajs a nie siec
    -11
  • Users Avatars Mini
    asss pisze: 2015-06-19 17:39
    Play dla flej...
    -5
  • Users Avatars Mini
    Genek pisze: 2015-06-19 18:29
    Wszystko tylko nie ten flej to największa porażka telekomunikacji w Polsce.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Centertel pisze: 2015-06-19 23:28
    haha,ile negatywów Centertel wam już wypłacił kasę za hejt na PLAY ?
    6
  • Users Avatars Mini
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-20 07:06
    hahahaha. Bardzo fajna reklama :-) uśmiałem się. Nawet lepsza niż te dyrdymały z KOTem z T-Mobile. Nomen omen - faktycznie - Centrostal musiał puścić już przelewy hejterom :-) i młodzieżówka Orange sprawnie działa. Hehe.
    5
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2015-06-20 11:11
    Nie wpłacił, tylko serio jako użytkownik PLAY od kilku lat sie sypie ta sieć - poziom obsługi moze trzymają, zasięgu wgl a oferta już kiepska - nie chodzi o to że nie ma zasięgu w danym miejscu, tylko jest fatalnej jakości internet, połączenia - dlatego ludzie na to narzekają, a głównie ci którzy pracują przy pomocy telefonu ;)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Klient dwóch sieci pisze: 2015-06-20 12:04
    Jeszcze tylko kilka miesięcy i wypowiadam umowy w Play. Wole zapłacić więcej i mieć lepszą jakość w T-Mobile.
    -5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-21 00:00
    tak mi się ta reklama podoba, już kilka razy ją obejrzałem powiem Wam. I z humorem i z jajem... bardzo fajny dowcip i uwagę przyciąga. Jaki z tego wniosek? A no taki, że nie warto zatrudniać wielkie koncerny reklamowe, wielkie agencje, które zgarniają kupę kasy (zaangażują jakiegoś celebrytę i myślą że robota zrobiona) a idą po najniższej linii oporu.... Trzeba inwestować w młodych kreatywnych twórców a nie w nieudaczników schowanych za logiem domu medialnego.
    5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-21 00:12
    bo jak patrze na te reklamy z KOT-em i "psem"... to...aż mi wstyd za T-Mobile. Oni nie mogli tego kręcić w pełni świadomym stanie umysłu. Albo byli nieźle nachlani albo nieźle najarani...
    5

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: