28 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej PLAY. Tytuł kampanii to "Nie żałuj dziewiątki". Play wprowadza nowy starter za 9 złotych i właśnie "skromność tej kwoty" jest podstawowym elementem koncepcji kampanii reklamowej. W filmie "skromnej dziewiątce" przydarzają się same nieszczęścia. Ale co by się z nią nie działo, nie warto jej żałować - w końcu to zaledwie dziewiątka. Nie żałować, tylko wydać na starter i wejść do multimedialnego świata PLAY.
Nośniki: TV, outdoor, prasa, radio, wielkie formaty
Informacje o autorach: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain
Muzyka: po raz kolejny Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Guideline MediaCom
Reklama radiowa "KOP" znajduje się tutaj (.mp3)
Reklama radiowa "PIES" znajduje się tutaj (.mp3)