Razem z konsolą klienci otrzymają 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii Play Link na PS4.
W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące.
Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.
Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media) .
Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.