Promocja została przygotowana z myślą o osobach korzystających z oferty abonamentowej zarówno w przypadku klientów indywidualnych (taryfy Rodzina, T, T DATA), jak i małych oraz średnich firm (taryfy Magenta Biznes Internet, Jump proFirma lub DATA JUMP). Bonus mogą aktywować także użytkownicy na kartę (taryfy GO!, Frii, Hot, Nowy Tak Tak, Happy lub Internet na kartę Blueconnect) oraz MIX (taryfa Frii Mix).
Nielimitowany internet można wykorzystać na terenie Polski.
Aktywacja prezentu na koncie będzie dostępna najpóźniej 72 godzin od momentu potwierdzenia aktywacji w aplikacji.
Akcję wspoera kampania reklamowa z udziałem Roberta Lewandowskiego.
Kampania promująca akcję będzie prowadzona w telewizji i internecie (w tym w mediach społecznościowych). Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/prezent-na-swieta.