Nielsen: jest nowy lider streamingu na telewizorze w Polsce

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Nielsen: jest nowy lider streamingu na telewizorze w Polsce

Nielsen opublikował najnowsze wyniki The Gauge dla Polski za maj.

Dwie najważniejsze zmiany to:

  • wzrost udziału oglądalności telewizji liniowej (87,7%)
  • zmiana lidera wśród platform streamingowych - YouTube wyprzedził Netflix

W maju Nielsen odnotował kilka istotnych zmian w oglądalności na ekranie telewizora.

Pierwszą zauważalną zmianą w porównaniu z kwietniem jest wzrost oglądalności telewizji liniowej o 0,3 punkty procentowe, co stanowi 87,7% całkowitej oglądalności telewizji.

Po drugie, wzrosła oglądalność telewizji płatnej (zarówno kablowej, jak i satelitarnej), a spadła oglądalność telewizji naziemnej.

Ostatnią zauważalną zmianą jest spadek oglądalności treści w streamingu, co jest pierwszym takim przypadkiem od czasu uruchomienia zestawienia Gauge: Poland.

Główną przyczyną spadku udziału oglądalności streamingu na telewizorze w maju jest mniejsza oglądalność serwisu Netflix. Wynik na poziomie 1,6%, po raz pierwszy w historii Gauge: Poland, spowodował utratę pozycji najlepiej oglądającej platformy streamingowej na rzecz platformy YouTube, która z kolei w maju osiągnęła rekordowy udział na poziomie 1,7% oglądalności w całej populacji na telewizorze w Polsce.

Tak prezentuje się aktualna sytuacja streamingu na rynku amerykańskim:

Nielsen: jest nowy lider streamingu na telewizorze w Polsce

Share of TV trended:

Nielsen: jest nowy lider streamingu na telewizorze w Polsce

Streaming trended:

Nielsen: jest nowy lider streamingu na telewizorze w Polsce

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: