Nieskończony Kapitał Minut w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 114

Od października Idea wprowadza usługę Nieskończony Kapitał Minut. Usługa umożliwia przechodzenie niewykorzystanych bezpłatnych minut na dowolną ilość kolejnych miesięcy. Aby aktywować usługę Nieskończony Kapitął Minut, wystarczy wysłać SMS o treści KAPITAL pod numer 7573 (koszt SMS-a - 5 zł/6.10 zł z VAT) lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Aby deaktywować usługę należy wysłać SMS o treści KAPITAL pod numer 7073 (koszt SMS-a 0.50 zł/0.61 zł z VAT) Miesięczny abonament za usługę NKM wynosi 2 zł/2.44 zł z VAT. W ramach promocji klienci, którzy aktywują telefon w jednym z planów taryfowych Nowa Idea Optima 30-240, PDM i Idea Optima 30-360 pomiędzy 3 październia a 3 listopada 2003 r. będą mogli bezpłatnie włączyć usługę NKM przy zakupie telefonu.

Opinie:

Opinie archiwalne (114):

Komentuj

Komentarze / 114

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2003-10-02 02:02
    To jest całkiem dobra oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-10-02 02:10
    oferta owszem jest dobra, ale szkoda, ze nie do konca bezplatna. Mogliy zrezygnowac chociaz z jednej z oplat. A ile dokladnie wynosi abo o tu sie cos nie zgadza.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-10-02 02:19
    zachowuja sie jak era: dobra oferta ale zaplac za nia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2003-10-02 02:21
    2 zlote z VAT... miesieczny abonament... no serialnie z tego juz mogli zrezygnowac, dlaczego nie jest darmowe?! no coz zrobic, ale oferta ciekawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2003-10-02 02:22
    ups/sprostowanko: 2 zlote + VAT czyli 2,44 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 02:23
    A jakie zasady przechodzenia są? Takie jak dotychczas? No to gratuluję klientom Idei - żeby wykorzystać minuty co pół roku będą obniżać abonamenty, żeby znowu wrócić do poprzednich :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-02 02:51
    W erze też jest nieskończony kapitał minut - a przynajmniej 3 miesięczny na pewno. Zaciekawiło mnie to, bo nigdzie na stronach ery o tym nie piszą. Informacja dotyczy tylko tego, że minuty z poprzedniego miesiąca są wykorzystywane po minutach z abo i, że są rozliczane według posiadanej usługi naliczania. .... No i kiedyś zostało mi właśnie, chyba 1 minuta - no i przeszła mi na następny okres. A w drugim okresie zostały mi 3 minuty - i mówię już sobie trudno, stracę te 4 minuty (bo + 1 min. z poprzedniego okresu) , a tu mi przychodzi rachunek i mam do wykorzystania 4 minuty dodatkowo. Później znów mi kilka zostało i też mi przeszły wszystkie. Póżniej już nie wiem, bo dużo gadałem i wykorzystałem wszystkie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-02 02:56
    Według mnie najlepszy KAPITAŁ MINUT MA PLUS !!! Minuty wykorzystywane przed minutami z abo i kapitał 3-miesięczny - uczciwe i w zupełności wystarczy. Po co kombinować z NIESKOŃCZONYMI KAPITAŁAMI MINUT i jeszcze za to uiszczać dodatkową opłatę. Nie dziękuję. Szkoda, że mam jeszcze cyro w erze przez rok, bo jakoś powoli zazynam dojrzewać do przejścia własnie do plusa, tylko szkoda, że nie można zachować numeru - bo to mnie chyba niestety powstrzyma przed migracją :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba pisze: 2003-10-02 08:49
    wpe: zmiana numeru to nie taka straszna rzecz. W swojej "karierze" komórkowca zmieniałem numery chyba z pięć razy, a dodam że rodzaj prowadzonej przeze mnie działalności wymagał dotarcia z nowym numerem do sporej ilości ludzi. I wszystko obyło się bezprovlemowo. Tak więc jeśli tylko oferta plusa do Ciebie przemawia to śmiało zmieniaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 09:36
    Powstrzymam się z oceną tej usługi ponieważ nie mam informacji na temat tego kiedy minuty będą wykorzystywane. Obecnie w idei działa już kapitał minut jest on mniej atrakcyjny niż jego nowe wcielenie ale przynajmniej jest za darmo. Więc jeśli miałbym wysupłać 2 PLN to tylko wtedy gdy minuty z poprzedniego będą wykorzystywane w pierwszej kolejności.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 09:38
    A tak w ogóle to chciałbym się dowiedzieć czy ta usługa wchodzi od razu na stałe do cennika czy tylko na zasadach promocyjnych (z opcją wiecznego przedłużania) ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    EM pisze: 2003-10-02 09:38
    wpe: w erze byla promocja i bezpłatne minuty z poprzedniego miesiaca były wykorzystywane przed minutami z biezacego, no ale promocja sie skonczyla.... :((( juz wolalbym zaplacic te 2,44 i zeby miec taki nieskonczony kapital minut
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-02 09:54
    ***Wlo - Dokładnie tak. Jeżeli ktoś potrzebuje takiej usługi, to znaczy, że ma żle dobrany abonament. I powinien przede wszystkim nad tym popracować, a nie wydawać kolejne 30 PLN rocznie. A dlaczego kosztuje - to proste. Usługa jest tania i prawdopodobnie wiel osób z niej skorzysta - na zasadzie: a co mi tam 2 PLN. Jeżeli skorzysta milion - Idea ma 2 miliony PLN za free. Na tej samej zasadzie - dlaczego kosztują usługi typu Sami Swoi? 3 numery razy kilka milionów abonentów razy 2 PLN - i już co miesiąc kilka milionów ekstra bez inwestycji i reklamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mapal pisze: 2003-10-02 09:54
    Czyli po staremu: starych abonentów judea ma w d.... I co z tego, że cennik i abonamenty mają tanie, jak potem za każde pierdnięcie trzeba płacić
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-10-02 10:05
    no i dobra ja nie mam tego problemu. Minut to przeważnie mi brakuje hehe, czyli bede oszczedzal 2,44 miesiecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 10:30
    vw9 - może inaczej - nie wydzasz 2,44 - a to różnica :-) Powiem szczerze, że propozycja Plusa jest bardzo dobra (bo nie tylko minuty abonamentowe w ten sposób przechodzą a le i wszelkie pakiety - minuty, esemesy). Rozwiązania polegające na wykorzystywaniu niewykorzystanych zasobów z poprzednich okresów rozliczeniowych po wykorzystaniu zasobów z bieżącego okresu, dodatkowe pakiety do własnej sieci (to chyba Idea), tańsze połączenia do wybranych numerów (Sami Swoi w Plusie) itd. z łaski oferowane po 5 groszy czy nawet za darmo to tylko lep na ludzi nie potrafiących przewidywać. Bo po jaką cholerę mi dodatkowe 100 minut we własnej sieci, jeśli po wykorzystaniu 100 minut z abonamentu za każde połączenie z innym umerem niż z własnej sieci muszę płacić wg cennika? Jeśli ktoś dzwoni TYLKO do własnej sieci, albo prawie, to może i ma sens, tylko wówczas po co komu np. 100 minut abonementowych (żeby dostać 100 do swojej sieci?). Albo tacy Sami Swoi...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-10-02 10:38
    Po co brac w IDEI, mozna wziac w plusie i jest co prawda na 3 miesiace przechodzenie w nowych taryfach, ale 3 mies. to czas w zupelnosci wystarczajacy, bez oplat. Jest to najkorzystniejsze rozliczanie, bo najpierw roliczane sa te najstarsze, wiec prawie nic nie przepada, a jak ktos nie rozmawia prze pół roku to po co mu telefon. Bez sensu troche....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 10:39
    Identyczna sytuacja - żeby sobie tanio podzwonić, muszę wydzwonić abonament. Nie znam człowieka, któy ma komórkę tylko po to, żeby dzwonioć pod jakieś trzy wybrane numery... A do tego jeszcze na tyle dużo, żeby zwróciła mu się opłata abonamentowa. Teraz ta powalająca na kolana oferta - wieczne przechodzenie minut... Bez sensu, jeśli minuty można wykorzystać po minutach z bieżącego okresu. Owszem jest to coś, nie mogę zaprzeczyć, ale nie jest to rozwiązanie korzystne na pewno. Jak mówi Gonzalez - mamy do wyboru tyle planów, że zawsze można sonbie dobrać odpowiedni dla siebie (czasem z mniejszą ilością minut opłaca się wziąć i dopłacić za kilka wg cennika, niż tracić na niewykorzystanych i ponosić wyższą opłatę abonamentową). W moim przypadku, kiedy korzystam już 6 lat z telefonu i wiem ile potrzebuję intuicyjnie, mam optymalnie dobrany plan. Owszem, ponieważ telefon wykorzystuję w celach firmowo-prywatnych są okresy "pozasezonowe" kiedy jest mniej pracy i mniej kontaktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2003-10-02 10:41
    Jak zwykle zgadzam sie z Toba wlo tak teraz nie masz racji-jak dla mnie usluga Sami Swoi za 5 gr jest swietna.Nie jestem pracodawca,nie mam wlasnego interesu i nie potrzebuje miec duzo minut "do wszystkich".Za to czesto kontaktuje sie z dwoma-trzema osobami(rodzina,dziewczyna)i akurat oni maja tez telefon w Plusie.Dzieki tej usludze w polaczeniu z najtanszym abonamentem ze znizka(jeszcze Czesto 15)za 300minut rozmow(+pare sms-ow) zaplacilem 58 zl.Jak dla mnie nie ma lepszej oferty na rynku.Wygoda(moge dzwonic przez caly dzien)i bardzo tanio(bardziej oplaca sie zadzwonic niz sms-owac:-) ).Szkoda jednak ze tylko do marca przyszlego roku-ale i tak rok to jest duzo.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 10:45
    Ale wówcza przechodzenie minut przez te 3 miesiące (jak ja zazdrościłem Liderom :-)) w tym korzystnym układzie jest dla mnie zbawieniem... To jeszcze bardziej pozwala mi zaoszczędzić - tak, zaoszczędzić. Powiem szczerze, że zagadką jest dla mnie koncepcja przedstawiania tych zasobów na billingu - chyba to specjalnie robią, żeby klient za dobrze nie miał :-) Reasumując - na pewno "wieczny kapitał minut" (czy jak to się nazywa) nie jest argumentem, żebym zmieniał sieć. Powiedziałbym, że jest kroczkiem w celu polepszenia oferty, ale bardziej jest chwytem reklamowym, podobnie jak podwójny kapitał minut albo minuta do przyjaciela za 5 groszy :-) (hasła wymyślone przeze mnie, ale wiecie, o które akcje mi chodzi)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-10-02 10:48
    + chyba tez mial jakies tam promocje z 5gr do wybranych numerow, nie? w przyjacielu jest to conajmniej permanentne...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 10:53
    Abi - ja wcale nie mówię, że tego typu oferty jak SS są do kitu. Przecież miliony ludzi korzystają w różny sposób z komórki - niektórzy mają po trzy komórki z różnymi abonamentami... Szczególnie dobrą sytuację mają pracownicy, którzy mają dostęp do służbowego telefonu (niejednokrotnie komórki) i takim nie potrzeba płaskich taryf, bo po południu czy wieczorem rzeczywiście dzwoni się do dziewczyny, chłopaka, czy grupy przyjaciół (czasem to dwie osoby, które dalej skrzykują paczkę na piwo) - ja wiem. Mówię tylko o generalnych rozwiązaniach. Nie lepiej byłoby, gdyby była taryba bez minut w abonamencie z określoną stawką za mniutę i dodatkowo za opłatą abonamentową właśnie np. 3 numery SS? Sam bym taką taryfę wybrał - jednak mam kilka numerów na które szczególnie dużo dzwonię - jak każdy. Jednak tego typu rozwiązania przy planach z minutami w abonamencie i możliwości korzystania z nich po wykorzystaniu zasobów abonamentowych, dla mnie przynajmniej, są bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-10-02 11:03
    Cóż Plus ma w materii przechodzenia minut i smsów zdecydowanie najbardziej na korzyść klienta nastawioną ofertę. Zwłaszcza, że w sposób bardziej elastyczny można sobie dobrać plan taryfowy i korzystać np. z pakietów połączen głosowych (np. do Plusa)w zależności od potrzeb. I tu także ich wykorzystanie i przechodzenie jest uczciwe. Niewykorzystane przechodzą na kolejne 3 miesiace. Zwłaszcza, że najpierw wykorzystuje się owe pakiety a dopiero póżniej minuty z abo. No w Idei jest na odwrót.
    0
  • Users Avatars Mini
    Abi pisze: 2003-10-02 11:04
    To fakt ze ja nawet nie zauwazam minut wliczonych w abonament i w sumie moglbym sie ich chetnie pozbyc-oczywiscie w zamian za obnizke abonamentu.To co piszesz" taryfa bez minut w abonamencie z określoną stawką za mniutę i dodatkowo za opłatą abonamentową właśnie np. 3 numery SS" ma sens.Szczegolnie jezeli wtedy bylaby niska stawka za minute polaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-10-02 11:05
    Ciekawe czy w przypadku korzystania z tej opcji np. minuty z usługi "Przyjaciel" także przechodzą w nieskonczoność?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 11:08
    Weźmy np. sytuację kiedy operator wspaniałomyślnie oferuje klientowi tańsze połączenia do wybranych numerów... Po pierwsze - nie wiadomo jak dobrać abonament, po drugie - może się okazać, że abonament za te tańsze numery jest po prostu marnotrawiony :-) Mimo, iż takie rozwiązania są dla wielu korzystne, myślę, że dla większości są jedynie utrudnieniem, jeśli nie stratą nawet - a na pewno przynentą dla wszystkich :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 11:24
    Mi się czasem płakać ze śmiechu chce, kiedy analizuję dobrane z precyzją, po wnikliwej analizie itd. najbardziej optymalne taryfy u znajomych. Nie tylko w mojej sieci. We wszytkich. A najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że ciągu godziny, mając do dyspozycji kilka billingów, mogę im zaproponować taryfę (z tymi wszystkimi dodatkowymi opcjami, czy raczej bez nich) znacznie korzystniejszą ofertę w tej samej sieci. Niejednokrotnie o 50% tańszą!!! Operatorzy nie są głupi... Spójrz na cennik np. Ery - niby prosty cennik - płaskie taryfy zamnienne minuty z esemesami... Ale już haczyk niżej jest niezły... Mamy dla Ciebie nasz kochany PT Kliencie idealne rozwiązanie... Usługa tanich połączeń... Jeśli dzwonisz do wybranego numeru - minuta połączenia TYLKO 70 groszy Abi (no kto nie pójdzie na to, jeśli w taryfie ma 1,50 czy więcej?). Dalej następne - tylko do Ery, po szcycie... Uwieńczeniem jest Między Nami - czysty zysk... Ile za to płacimy? Jak intensywnie z tego korzystamy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 11:33
    Oczywiście proszę o wyrozumiałość tych, którzy z tego korzystają intenstwnie i jest to dla nich oszczędność. Nie da się temu zaprzeczyć, że jest - ale to wszystko jest dla mądrych ludzi, a nie dla przeciętnego "komórkowca" jakiego mamy w Polsce ;-) Wczoraj odbierałem telefon dziecka z serisu po zmianie oprogramowania - przyszedł młody człowiek do salonu po odbiór telefonu po aktywacji - dwie godziny wcześniej robił aktywację. Dawała mu inna osoba niż która przygotowywała umowę. Gość pyta: to ile mnie będzie miesięcznie kosztował ten telefon? Konsultantka (BTW - z G300) pyta: - a jaki plan pan sobie wybrał? Gość: Jaki plan? No podpisywał pan umowę? - Tak, ale wybrałem ten telefon i chcę wiedzieć ile będę płacił za rozmowy przez niego... No comments - może dodam, że facet dobrze ubrany, buty - takie modne - cztery numery za duże :-) włosy co tydzien strzyżone, twarz robiona u kosmetyczki... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-02 11:34
    W treści newsa nie napisano, że w Idei dla Firm usługa ta jest bezpłatna. Nie pojawiło się to także w żadnym komentarzu, a IMHO to b. istotna informacja, bo jeszcze jakiś nowy posiadacz biznesowej taryfy w Idei (Meritum jest na starych zasadach), nieopatrznie wyśle sms'a aktywacyjnego za 6,10 zł. A może właśnie o to Idei chodzi ? :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 11:58
    GSManiac - jeśli ktoś "nieopatrznie" wyśle esemesa za 5 złotych netto na numer specjalny - i to klient ze sfery biznesowej... No to życzę gościowi powodzenia w prowadzeniu interesu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    puma pisze: 2003-10-02 12:06
    A co wam za różnica czy najpierw będziecie korzystać z minut z abonamentu czy z poprzedniego miesiąca? I tak przecież wszystkie niewyorzystane przejdą dalej, bo nic nie przepada... A minuta abonamentowa jest tyle samo warta co minuta z poprzedniego miesiąca.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 12:17
    puma - jeśli dla Ciebie to nie różnica... Bierz Ideę tylko dlatego, że ma na wieczność przechodzenie minut... Plus niestety tylko 3 miesiące...
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-10-02 13:27
    Abonament za kapitał minut ? Wielkie LOL czy oni zgłupieli do reszty ? Pozdrawiam ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 13:43
    Celeronik - ale jaki korzystny - na wieczność ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2003-10-02 14:13
    Dobra i taka promocja z tym że mogli by poprawić swój wizerunek wprowadzając ciekawe promocje - aktualnie PLUS bije Idee na " łeb" , coraz wprowadzając coś nowego i ciekawego , zaczynając od nie drogiego abonamentu,a kończąc na atrakcyjnych cenach telefonów - Ideo droga Ucz się od konkurencji ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 14:15
    promocja nie dla mnie,czy też stała usługa.bo po pierwsze nie mam darmowych minut w mix i start optima a po drugie ile bym ich nie mial to i tak wygadam wszystko .we wrzesniu wyszlo 105 zl za mix i 63 za start optime.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-02 14:18
    minuty przechodza przez wszystkie miesiace!!!to przeciez b.korzystne!np. wyjezdzasz na stypendium polroczne....wracasz i masz kumulacje np. jesli masz N.Optime 60: 6x60=360 i masz 360 minut do wygadania do znajomych! a 2.44 to nie jest majatek! Idea ma najlepsze taryfy dla biznesu a i jej indywidualne taryfy z nowym kapitalem minut sa najkorzystniejsze na rynku. Moja ZdziERA daje mi przechodzenie tylko miesiac i to na niekorzystnch warunkach!!a co do dobierania taryfy, to dobralem sobie optymalna!ale wyjechalem na wakacje i 50 minut mi teraz w erze przepadnie jak nie bede napieral, bo oczywiscie musze najpierw 140 minut wykorzystac, zeby laskawie moc nastepnie te 50 wydzwonic!!!! Era ma obecnie najslabsza oferte i indywidualna i biznesowa!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-02 14:20
    **wpe*** a ty bzdur nie wypisuj, minuty w erze przechodza na jeden miesiac i to w b.niekorzystny sposob....3 miesiace, sorry ale marzyc mozna, rzeczywistosc jest inna!!mam ere i wiem jak tam to wyglada b.dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:21
    ***issa - moim zdaniem powinieneś przemyśleć przejście do Optimy. 168 PLN - za tą kasę możnaby naprawdę długo pogadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 14:24
    wlo - nie podśmiewaj się z mojej sieci....po 3listopada będą dopłacać do aktywacji usługi .oczywiście żartuje.kapitał do plus nieskończoności ,czyli aż do końco świata jak mawia jerzy owsiak,ale super...
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 14:27
    **WLO**"Teraz ta powalająca na kolana oferta - wieczne przechodzenie minut... Bez sensu, jeśli minuty można wykorzystać po minutach z bieżącego okresu."***a jakie ma znaczenie w jakiej kolejnosci sa wykorzystywane te minuty? przeciez zawsze wychodzi na to samo skoro nigdy nie przepadaja. zastanow sie nad argumentami zanim krytykujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 14:30
    ***ojcze dyrektorze_też się zastanawiałem,ale start optima to rachunek tylko za gprs ,a w mix zastanawiam się nad zmianą abonamentu na 61zl.przeliczam sobie to oczywiscie jak bym wyszedl w optimie ale ja mam bardzo wyrażny kierunek dzwonienia do idei i jeden numer szczególnie wiec ten mix to chyba właściwe miejsce dla mnie.no i w tym miesiącu tj. w poprzednim -wrzesniu chyba troche przesadziłem z dzwonieniem.pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:33
    ***wlo - nie obraź się ale moim zdaniem troszeczkę wydziwiasz: po pierwsze sam korzystasz z minut wewnątrzsieciowych a tutaj piszesz, że to złe rozwiązanie. Po drugie: może Ty nie korzystasz z usług takich jak SS ale weź pod uwagę, że jest to usługa skierowana na rynek abonentów prywatnych - a tutaj dość często trafiają się klienci dzwoniący pod ograniczoną liczbę numerów. Dodam, że kiedyś używałem NIO 30 w której jest płaska taryfa i nie ma stawek wewnątrzsieciowych. Mogłem wybrać 3 numery: 2 PLN miesięcznie, 0,35 PLN za minutę. Minuta w tym planie kosztuje 1,35 PLN więc po ilu minutach zwracała się opłata abonamentowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 14:35
    a w mix 61 mialbym do idei 84 grosze,na jeden wybrany numer 59 groszy , a poza szczytem do idei 50 groszy a na jeden numer 0.35 groszy.super sprawa.wiec optima raczej odpada,choć szereg usług tam ktore są niedostępne dla mix i pop...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:36
    ***issa - w optimie masz usługę przyjaciel - 100 minut za 10 PLN :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 14:39
    wlo-mam jeszcze pytanie nie na temat.wczoraj napisales ze taktowanie w team jest po to by zareklamowac taryfe.a co z uzytkownikami multi i mono?-oni maja pojsc w odstawke?to troche niesprawiedliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:40
    W optimie masz również do wyboru 3 numery w trzy i ja. 0,35 PLN za minutę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-02 14:40
    ***Mobile - EU - Jasne, że jest to korzystne rozwiązanie - nikt tego nie powinien kwestionować. Możliwości skorzystania z niego jest dosyć sporo. Jednak cały czas chodzi o to, aby tak dobrać abonament, aby nie musieć z niego korzystać. Inna sprawa, że operatorzy też specjalnie tego nie ułatwiają. na przykład - nie podają statystyk dotyczących połączeń - tak jak robi to, na przykład, Dialog.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:42
    Poza tym w optimie jeśli jesteś już w sieci i przedłużasz umowę możesz wybrać zniżki znacznie obniżające koszty używania telefonu. Ja mam NIO 90 i za przedłużenie umowy dostałem 90 wewnatrz sieci, 50 sms i sekunde pro.
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 14:44
    **WLO**"Nie znam człowieka, któy ma komórkę tylko po to, żeby dzwonioć pod jakieś trzy wybrane numery..."***z tego ma wynikac ze nie ma takich ludzi? jesli oferuja usluge ktora moze byc korzystna dla czyjegos profilu dzwonienia to chyba dobrze z punktu widzenia uzytkownikow? przynajmniej takich ktorzy potrafia swiadomie wybrac uslugi tak aby zminimalizowac koszty.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-02 14:46
    Więc za 89,99 PLN mogę wydzwonić 180 minut, wysłać 50 sms i naliczają mi czas 1s/1s. Jednak prawdą jest, że wadą optimy jest brak niższej stawki wewnątrz sieci. Jednak ja mam tyle minut, że właściwie wystarcza mi to co mam w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-02 15:15
    A ja mam jedną (z trzech) aktywacji w Plusie tylko po to, aby prowadzić tanie rozmow, przede wszystkim pod trzy wybrane numery. W tym wypadku oszczedzam, i to sporo na połaczeniach międzymiastowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:31
    ***ojcze dyrektorze-dziekuje za info.na temat obnizonych stawek w optimie.tyle bywam na stronie idei i nie doczytalem.a na marginesie chcialem dodac ,ze duza czesc z tych 105 zl,poszla na oplaty za aktywacje uslug,sekunda,mbox premium,wolne chwile tanie smsy i same smsy o ktorych tu mowic nie bede.ale abo 61 wezme niemal na pewno od 15stego.mysle ze 61 to powinno byc dla mnie maximum,i ok40-50 na start optime.jestem bardzo zadowolony.faktem jest ze za staz w sieci dostaje sie ladne prezenty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:34
    ***ojcze.dyrektorze-Twoja oferta którą masz w idei wygląda bardzo atrakcyjne.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:37
    nowa promocja na stronach idei!wlasnie przegladam.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-10-02 15:37
    uwaga w nowej ofercie idea dl firm ten kapitał jest bezpłatny ! no ale zmiana z meritum na Idea dla firm kosztuje ponad 120 zł! Mozna to trochę obejś - ja najpierw zmieniłem plan w meritum na nizszy za 29 zł a potem z tego nizszego przejdę na wyższy w Idea dla firm (juz za darmo) - w ten sposób mozna prawie 100 zł zaoszczędzić bo analogiczne plany 50 lub 100 min w "idea dla firm" sa tańsze niż w Meritum
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:45
    a w tej promocji-umiarkowane telefony choc ,zadko o tym mowie.no coz -cos za cos.moja ukochana motorola t260,swietny ericsson t65 bajeczny do gprs,alcatel ot511, no i solidne samsungi.obnizanie abonamentu w modzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:45
    a w tej promocji-umiarkowane telefony choc ,zadko o tym mowie.no coz -cos za cos.moja ukochana motorola t260,swietny ericsson t65 bajeczny do gprs,alcatel ot511, no i solidne samsungi.obnizanie abonamentu w modzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-02 15:49
    jeszcze chcialem powiedziec troszke nie na temat newsa-idea moglaby zwiekszyc troszke atrakcyjnosc taryfy 61 w idea mix przez np.wprowadzenie sekundy pro.to by bylo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    matx pisze: 2003-10-02 15:50
    A mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło niewykorzystać minut wliczonych w abonament, więc napewno nie skorzystam...
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2003-10-02 15:56
    w idei jest usługa która mi się bardzo podoba a mianowicie "przyjaciel" w której to za 12.20 pln ma sie miesiecznie 100 minut do wybranej osoby. I niby wszystko super ale tu pojawia się haczyk, ponieważ minuty z abo i z przyjaciela lecą niekorzystnie dla nas, czyli zakładając ze mamy początek okresu rozliczeniowego i powiedzmy 90 min abonamentu + 100 min "przyjaciela" to dzwoniaiąc do przyjaciela na początku uciekają nam minuty z abonamentu a dopiero pózniej z "przyjaciela"... wynika z tego, że ta usługa opłaca sie tylko przy abonamencie NIO 30. Przecież powinnna istniec nawet za dodatkowa opłata czy kosztem ilosci minut w abonamencie usługa nazwijmy ja powiedzmy przyjaciel pro :) w której minuty z abonamentu nie obejmowaly by naszego bonusowego numeru tylko leciały oddzielnie! ale znając pazernosc naszych operatorów i fakt że niektórzy nie potrafią liczyć raczej to płonne nadzieje, niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2003-10-02 16:21
    "W ramach promocji klienci, którzy aktywują telefon w jednym z planów taryfowych Nowa Idea Optima 30-240, PDM i Idea Optima 30-360 " od kiedy to sa jeszcze plany sterj optimy 30-360 ? Przeciez Idea Optima istniala 1.03.2000 - 4.11.2001
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-02 16:50
    a kiedy Era wprowadzi przechodzenie minut na wiecej niz jeden miesiac??????? bo ten jeden miesiac na super niekorzystnych zasadach jest zalosny w porownaniu do plusowych 3 miesiecy na b.korzystnach zasadach i super zasadach idei, bo ***wlo** logicznie pomysl, przeciez to wszystko jedno ktore minuty wykorzystasz najpierw z poprzedniego czy z biezacego, jesli one nigdy nie przepadaja!!!! Twoja argumentacja jest bynajmniej dziwna!!! Idea ma najllepszy sposob przechodzenia minut, pozniej plus, pozniej dugo nic i na szarym koncu era!!!! Wstyd era!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-02 16:51
    a w erze to zostane bo nie chce numeru zmieniac, ale jesli bedzie mozna w koncu numer ze soba do innego operatora zabierac to era z 40% abonentow straci....to wam gwarantuje, albo w koncu dostosuje sie do konkurencji!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 16:58
    T-Mobile EU - OK, tylko dlaczego każą nam (a raczej Wam - Idealnym) robić to na siłę? sam_mo - ma decydujące znaczenie - jeśli bowiem korzystasz w miarę równo z usług (połączeń głosowych) NIGDY ich nie wykorzystasz jeśli ni zmniejszysz taryfy. Wystarczy, że ze dwa razy trafi Ci się taka okazja wyjazdu na stypendium w czasie wakacji o czym mówi T-Mobile EU, chyba, że na siłę będzie rozmawiał, co dla mnie jest kompletną głupotą - lepiej zmniejszyć abonament i koszty :-) ojciec.dyrektor - tak to trochę wydziwianie - ale wewnątrzsieciowe mam równolegle i pozasieciowymi - chodzi mi o to, że co mi po tym, że wykorzystam poza sieciowe w pierwszych dwóch tygodniach i później mam się ograniczać kiedy chcę poza sieć zadzwonić np. z powodu wysokiej ceny minuty? No i to, że mam telefon w firmie to nie znaczy, że to zupełnie firmowy telefon - od 8 do 16 :-) Nie - traktujcie to jak wypowiedzi indywidualnego użytkownika.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 17:10
    issa - no to pytanie nie do mnie :-) Sam mam na jednym Simplusie multi - bo jest najbardziej opłacalna przy sposobie wykorzystania tego akurat telefonu i tego taktowania też mi brakuje :-( sam_mo - gdybym był w okresie licealnym, kiedy właściwie tylko jeden numer dla mnie istniał, ja byłbym odbiorą takiej usługi (szczęście, że wówczas 1 złoty kosztowało połączenie lokalne niezależnie od długości trawnia rozmowy, bo chyba by mnie ojciec z domu wyrzucił za rachunki a mojej dziewczyny na oczy by nie chciał widzieć :-)). No i widzisz sam_mo? Gonzales jest moim przykładem - a powiem Ci, że nie jedynym :-) adit - i ja właśnie o tym mówię - nibu jest z korzyścią, ale jak się okazuje to tylko propaganda - chociaż trochę korzyści zawsze w tym jest :-) T-Mobile EU - po raz kolejny Ci mówię, że to nie wszystko jedno... Nawet to potężna różnica. Przekalkuluj sobie na przykładzie własnych billigów, co by było gdyby... Nie mogę się z Tobą w żadnym razie zgodzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 17:12
    ***WLO*** jakie ma znaczenie czy najpierw sa wykorzystywane minuty ktore przeszly z poprzednich okresow czy minuty z obecnego okresu? bo to co piszesz powyzej ***"ma decydujące znaczenie - jeśli bowiem korzystasz w miarę równo z usług (połączeń głosowych) NIGDY ich nie wykorzystasz jeśli ni zmniejszysz taryfy"*** nie ma nic do rzeczy w tej kwestii.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 17:14
    System Idei jest korzystny - nie przeczę, ale ni tak korzystny jak Plusa niestety. I to tylko dla osób nie korzystających z dodatkowych pakietów - tylko w przypadku "gołego" pakietu abonamentowego. Natomiast w Plusie KAŻDY pakiet oddzielnie jest liczony i oddzielnie przechodzi w określonej kolejności. Jeśli macie dostęp do faktury Plusa kogoś znajomego, kto od początku ma nowe taryfy (z pakietami dodatkowymi najlepiej - ja mam duży pakiet do Plusa i Plus Tobie np.) - pięknie (choć nie zbyt jasno na pierwszy rzut oka) to widać. Moja siostra ma np. abonament i dwa małe (różne) pakiety - jeszcze lepiej wykorzystuje swoje pieniądze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 17:22
    sam_mo - no kurczę - jeśli bierzesz np. plan ze 100 miutami i masz odchyłkę +/-10 minut to rzeczywiście wszystko jedno. Ale jeśli masz wakacje i wykorzystasz 30 minut, jak powiedz mi w kolejnych miesiącach wykorzysać nadmiarowe minuty? Tylko i wyłącznie na siłę dzwoniąc. A jeśli zdarzy się kolejny miesiąc, że nie wydzwonisz np. 15 minut? Zbierać się będzie nieskończony kapitał... A jak jest w Plusie? Minuty niejako przesuwają się z czasem - podążają za kolejnymi okresami rozliczeniowymi, nawet kiedy ich przybywa. Nawet jeśli jest ich sporo, nie leżą gdzieś na koncie i czekają na swoją kolej za półtora roku ;-) Najlepiej gdybyś zerknął na taki wykres, który był kiedyś w ulotce dla Liderów, gdzie jest 6 miesięcy przechodzenia - zrozumiesz różnicę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 17:44
    ***WLO*** na ulotce dla lidera koles ma taryfe 100 minutowa a w kolejnych miesiacach wygaduje: 60, 60, 80, 80, 90, 130 i 160- czyli na osmy okres przechodzi mu 40 minut z siodmego. w ofercie idei przy analogicznych parametrach bylaby to dokladnie taka sama ilosc minut. wiec gdzie widzisz te roznice??? mechanizm jest taki sam dla idei i plusa jesli odchylki sa duze w obie strony ( jak w przykladzie lidera). a jezeli odchylki sa male i skumuluje ci sie duza ilosc niewykorzystanych minut to w obu sieciach masz taki sam problem jak je wykorzystac. tyle ze w plusie moga ci kiedys przepasc a w idei nie. wiec gdzie tu przewaga plusa???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 17:49
    sam_mo - z SIÓDMEGO - na kolejne 6 miesięcy :-) Czujesz różnicę?
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 18:15
    ***WLO*** w plusie minuty przechodza z siodmego okresu i sa do wykorzystania w trzech ( dla biznesu szesciu) nastepnych okresach w pierwszej kolejnosci. a w idei przechodza z ktoregos okresu w przeszlosci (nie wiem z ktorego) i sa do wykorzystania w nieskonczonosc. no i nadal nie wiem na czym polega przewaga plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-10-02 18:26
    Moze mala symulacja odnosnie przechodzenia minut w plusie. 2 warianty dla taryf plus20-400 i taryf lider : Przypuscmy ze mamy 15 minut darmowych do wykozystania a wydzwaniamy tylko 10 - i tak sie dzieje w kazdym miesiacu. Jezeli mamy taryfy plus20-400 to przez rowne 12 miesiecy nie stracimy zadnej minuty! . Natomiast dla taryf Lider czas ten wynosi az 21 miesiecy! Wszystko dzieki przechodzenie w pierwszej kolejnosci najstarszych minut. Nalezy pozatym dodac ,ze podana sytuacja jest czysto teoretyczna a w rzeczywistosci zawsze trafia sie bardziej wygadane miesiace co praktycznie oznacza ze zadnej minuty sie nie traci. Sam_mo : przewaga plusa jest taka ,ze to samo jest za darmo ;
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-10-02 18:32
    wlo*** tez cie nie rozumiem... ilosc minut bedzie ta sama, a ze w idei beda to minuty sprzed 3(lub wiecej)miesiecy-w plusie z ostatniego miesiaca- to chyba dla Ciebie -uzytkownika -zupelnie bez roznicy... mowisz jeszcze, ze ktos po ~8 mies niekorzystania z minut ktore odkladaja sie w kapitale minut, nie bedzie mial co z nimi zrobic... lepiej jest miec wiecej ,niz mniej, jak nie bedziesz mial,bo ci juz przepadly po 6mies ,a bedziesz potrzebowal- placisz, a jak ktos z idei bedzie potrzebowal i bedzie mial(bo minuty beda "lezaly" na konciedluzej niz 6mies) to placil nie bedzie... kalkulacja prosta...te minuty moga byc jak lokata w banku-niepotrzebne to leza, ale jak potrzebne to sa
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-10-02 18:35
    SSi*** to sie zgadza ze to jest przewaga+ brak oplat
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-02 18:52
    trojkat - OK - może nie potrafię tego wyjaśnić, akurat rozdrabniam się pomiędzy trzema zajęciami... System Plus jest "kroczącym", tak jak "uciekające" punkty za wykroczenia drogowe... Może jeśli jeździcie łatwiej będzie Wam zrozumieć... Nie ma możliwości, żeby minuty leżaly 6 miesięcy i już - nie zrozumiałeś widzę systemu. Lokatę możesz wykorzystać w każdej chwili - minut w Idei nie. Właśnie tutaj jest różnica - minuty w Plusie są "w ruchu" w Idei sobie czekają na lepszy okres swojego właściciela. To dobrze, że czekają... Właściciel ma korzyści. Tyle, że ze swojej lokaty nie bardzo może skorzystać kiedy chce :-) Ja natomiast robię to kiedy tylko mi się podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    sam_mo pisze: 2003-10-02 18:55
    ***SSi*** ha, ha, z brakiem oplat masz racje. ale WLO krytykowal sam mechanizm w idei jako gorszy i stad ta przydluga dyskusja. a ja i tak nie skorzystam z tej uslugi bo nie zdarza mi sie zeby zostaly jakies minuty z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-10-02 20:15
    wlo: masz całkowitą rację; sam mo: rzeczywiście nie czaisz zasady przechodzenia minut w Liderach i nowych Plusach. Rzeczywiście przechodzenie obecne w Idei powoduje że nie stracisz nigdy darmowych minut ale jest to płatne, natomiast w plusie musiałbyś mieć bardzo źle dobrany abonament żeby minuty Ci przepadły mimo że przechodzą na 6 m-cy lub 3 w plusach, w rzeczywistości prawdopodobieństwo że przepadną jest minimalne (dzięki wykorzystywaniu najpierw starych) A WSZYSTKO ZA FREE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maszyna pisze: 2003-10-02 21:45
    hehe nie ma to jak z plusa sciagnac pomysl, z tym, ze trza placic - tpsux :P
    0
  • Users Avatars Mini
    be3 pisze: 2003-10-02 23:08
    No to idea nie popuszcza i gdzie sie da pobiera dodatkowe "abonamenty" za usluge. Za same oplaty mozna sie wkurzyc. Wspolczuje wszytkich "ideowcom" beznadziejna idea tej idei =:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2003-10-02 23:36
    Płacić za możliwość wykorzystania z opłaconych już wcześniej minut... bezsens. Musimy zapłacić żeby odebrać co nasze... Powinna być to standardowa, bezppłatna, usługa. Pzdr adam
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-10-03 01:15
    Nic za darmo - niestety :( coś za coś :(
    0
  • Users Avatars Mini
    puma pisze: 2003-10-03 01:53
    Marcin Empunk - ale porównaj sobie koszty abonamentu w plusie i idei i itak Ci wyjdzie, żę abonament w idei z tą usługą wychodzi taniej, a w Idei dla firm to przechodzenie jest za free więc nie wiem czemu ten lider ma być lepszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-10-03 03:37
    A ja sobie wezmę tę usługę, ponieważ mam NIO240 na "kombat" 50% abo za 100,-PLN + Dłuższe Rozmowy (35min.) za Zostańmy Razem na 24 miechy z zeszłego roku (aneks był na rok), więc teraz w Propozycji wziąłem Dłuższe Rozmowy {prim} (też 35min.) na rok i Sekunda Pro też na rok za free (aneks na rok). Policzmy: w sumie 310 min/m-c za 100,-PLN do dowolnej sieci o dowolnej porze - tj. 32gr/min czyli pół grosza na sekundę (bo Sekunda Pro)! Z abo nie zjadę w dół bo mi się to zdecydowanie nie opłaca, więc wezmę ten wieczny kapitał za 2% mojego abo i mam święty spokój na wieki wieków AMEN! :) Ps. W powyższym przykładzie do cen należy doliczyć 22%VAT (niestety!), ale to nie ma nic do rzeczy, bo każdy płaci podatki... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-03 09:34
    ***polak mały - qrde! Nieźle kombinujesz :-) Ja niestety nie mam żadnego kombatanta w rodzinie :-( ale na jednym numerze też połączyłem minuty z Zostańmy Razem i z Propozycji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 11:41
    *** MARCIN EMPUNKT *** Co do wyższości taryf Lider nad taryfami Idea Firma i Idea Top Firma - Niestety ale Plus odpada w przedbiegach: 1. Oferta Lider dostępna od 5 aktywnych kart SIM (wiem robicie wyjątki), Oferta Idei od 1 aktywacji 2. Opłata za minutę w abonamencie ? (przykład Lider 300 = 215 pln / 300min = 0,716 pln - czyli minuta w abonamencie jest droższa o 0,11 pln od tej po wykorzystaniu pakietu, no i porównując ceny to w Idei za 25 zł dostaje się jeszcze 100 minut), w Idei stała stawka w abonamnecie i poza nim 3. Przy planie ITF 200 i 400 opłata za naliczanie sekundowe - 5 pln w plusie 15 pln 4. W Liderze 60 gr połaczenia do sieci Plus - w Idei dodatkowe 3 pln - ale dochodzą jeszcze połączenia do sieci stacjonarnej
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 11:41
    *** MARCIN EMPUNKT *** Co do wyższości taryf Lider nad taryfami Idea Firma i Idea Top Firma - Niestety ale Plus odpada w przedbiegach: 1. Oferta Lider dostępna od 5 aktywnych kart SIM (wiem robicie wyjątki), Oferta Idei od 1 aktywacji 2. Opłata za minutę w abonamencie ? (przykład Lider 300 = 215 pln / 300min = 0,716 pln - czyli minuta w abonamencie jest droższa o 0,11 pln od tej po wykorzystaniu pakietu, no i porównując ceny to w Idei za 25 zł dostaje się jeszcze 100 minut), w Idei stała stawka w abonamnecie i poza nim 3. Przy planie ITF 200 i 400 opłata za naliczanie sekundowe - 5 pln w plusie 15 pln 4. W Liderze 60 gr połaczenia do sieci Plus - w Idei dodatkowe 3 pln - ale dochodzą jeszcze połączenia do sieci stacjonarnej
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 11:41
    *** MARCIN EMPUNKT *** Co do wyższości taryf Lider nad taryfami Idea Firma i Idea Top Firma - Niestety ale Plus odpada w przedbiegach: 1. Oferta Lider dostępna od 5 aktywnych kart SIM (wiem robicie wyjątki), Oferta Idei od 1 aktywacji 2. Opłata za minutę w abonamencie ? (przykład Lider 300 = 215 pln / 300min = 0,716 pln - czyli minuta w abonamencie jest droższa o 0,11 pln od tej po wykorzystaniu pakietu, no i porównując ceny to w Idei za 25 zł dostaje się jeszcze 100 minut), w Idei stała stawka w abonamnecie i poza nim 3. Przy planie ITF 200 i 400 opłata za naliczanie sekundowe - 5 pln w plusie 15 pln 4. W Liderze 60 gr połaczenia do sieci Plus - w Idei dodatkowe 3 pln - ale dochodzą jeszcze połączenia do sieci stacjonarnej
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 11:43
    *** MARCIN EMPUNKT *** DOKOŃCZENIE 5. W Liderze pierwsze 20 SMS - 50 gr ???? a dlaczego ???? W Idei wszystkie SMS 24 grosze, 6. MMS w Liderze 2 zł, w sieci Idea 1 zł 7. Połaczenie z własnego numeru na pocztę głosową 0,25 pln - o zgrozo - w Idei - 0,00 8. System Plus - 10 pln abonament - 0,30 pln minuta połaczenia od pięciu telefonów, w Idei 3 rodzaje BG 4, 8, 14 pln abonament 0,48; 0,32; 0,24 pln za minutę od 3 telefonów. 9. minuty przechodzą na 6 miesięcy w Lider, w Idei - dożywotnio Nie wiem czy jest sens wypisywać następne punkty, chyba pokazałem wyższość i opłacalność taryf Nowej Idei dla Firm, a co do Plusa - to była bardzo dobra oferta, ale pół roku temu - teraz musimy poczekać na coś nowego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jesion pisze: 2003-10-03 12:46
    ale wy macicie z tymi systemami przechodzenia minut w plus a idea. jasne ze ten + jest lepszy w sytuacji ograniczonego czasu przechodzenia. natomiast kiedy jest to nieograniczone w czasie to nie ma ZADNEJ roznicy. gadanie o jakis lokatach, dostepnosci itp. to wybacz wlo, ale jakis belkot.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-03 13:14
    szuedat - trochę się zapędziłeś. Mniejsze firmy w Plusie korzystają ze zwykłych taryf, tam też jest przechodzenie zasobów. Natomiast co do wysokości abonamentów też się nie zapędzaj, bo może się okazać, że zabrnąłeś w ślepą uliczkę. Idea jedyne co daje klientom to parę minut za umowę. Ja jako stary użytkownik mam 180 minut z taktem 1/1 za 145 netto, jeśli dla starego w Idei znajdziesz coś porównywalnego powiem, ze Idea jest lepsza. Obojętne czy z taryf Optima czy Meritum (te nowe to już nie meritum). Możesz mi pokazać tę z 200 minutami za 140+5 zł za 1/1 - ale to nie to, z kilku powodów - włączenie do sieci. 200 złotych drożej niż w Plusie; przekierowanie połączenia - wg planu, w Plusie 20 groszy; Pozytywne są ceny za GPRS, ale już "normalna" transmisja danych... brak HSCSD - jednak tego typu połączeń częściej używam. Jeszcze kilka rzeczy mógłbym porównywać. Nie warto - każdy wybierze co mu bardziej pasuje - może właśnie ze względu na niższą o 5 zł cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 13:59
    *** wlo *** oczywiście że każdy wybierze co mu się podoba, ale globalnie - nowa oferta Idei jest w stanie bez dodatkowych promocji przebić oferty konkurencji. Włączenie do sieci - zgodzę się że 300 pln, ale ..... umowa na czas nieokreślony i telefony w standardowych cenach czyli 2000 pln. Jeśli kupujesz telefon w promocji na 24 miesiące, aktywacja 15 pln w tym planie taryfowym. Jeśli chodzi o przekierownie to proponuję "numer osobisty" opata abonamentowa 10 pln ale za przekierowanie na telefony idei nie płacisz nic, a do innych operatorów opłata wyniesie 0,25 pln - dla porównania w plusie 0,60 pln. Coś jeszcze?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    szuedat pisze: 2003-10-03 15:30
    A tak na marginesie, potwierdzona informacja, usługa nie działa w Optima 15.
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-10-03 15:55
    wlo-*** moj kolega ma optime 240 w idei jest od kilku lat-teraz ma minut 275(do wszystkich sieci) sekundepro znizka na abonament 50 % (oprocz tego ma znizke na inwilide) wychodzi go to okolo60-70 pln-bez znizki na inwalide byloby okolo 130pln...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-03 20:57
    szuedat - każdy ma wybór. Różnice, podobnie jak na świecie, również u nas są niewielkie. Natomiast ja wybrałem Plusa bo nic innego nie było, kiedy potrzebowałem komórkę i przez to (a może dzięki temu) ponad 3/4 połączeń realizuję do Plusa. Dlatego nie opłaca mi się zmieniać sieci - pomijam stare taryfy, ale w nowych taryfach w dużym pakiecie minuta kosztuje tylko 50 groszy - do Plusa, bo do obcych tylko poza szczytem. W każdym razie ja mam najtaniej w Plusie. Poza tym, już o tym nie raz mówiłem, zawsze porównuję taryfy do moijej obecnej w Plusie - optymalnie dobranej - bez ekstra dodatków typu ślepy wujek, kulawa babcia, dziadek z odłamkiem w plecach... Sorry za dosadność :-) Tak więc trojkat - może i ma, ale nie jest to dla wszystkich. Ja mam taryfę taką jak wszyscy mogą mieć. Poza tym ten Twój kolega musiał zrezygnować z telefonu przy przedłużeniu umowy, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-10-03 21:32
    Uważam, że dodatek do taryfy typu ślepy wujek, kulawa babcia, dziadek z odłamkiem w plecach to lepsza sprawa niż jakieś tam durne usługi ;oP
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-03 22:04
    polak mały - jeśli lubisz oszukiwać... proszę bardzo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-10-03 22:22
    wlo: fakt z telefonu zrezygnowal , ale chyba sie nie zrozumielismy... znizke na abonament(50%) dostal oprocz tej ktora mial wczesniej... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Koleś pisze: 2003-10-03 23:10
    wlo - Ty to masz doslownie pierdolca na punkcie tego swojego Plusa! A + to, a + tamto...To czemu tylu klientow rezygnuje z ich uslug? Nie powiesz mi ze + tak wspaniale dba o klienta skoro do niedawna mnostwo klientow korzystalo ze starych (mega drogich) taryf Plusa typu Master, Partner itp. sprzed 4 lat! Rozumiem ze "kazda pliszka swoj ogonek chwali", ale troche samokrytyki i obiektywizmu tez sie czasem przydaje.Zatem wlo przed spaniem ubierz sobie swoja pizamke w znaczki Plusa i przytul sie do swojej ukochanej komoreczki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-03 23:19
    Koleś - a żebyś wiedział :-) Ile rezygnuje? Wskaźnik rezygnacji mają nie gorszy niż Era czy Idea. A kto im kazał mieć stare taryfy? Każdy o swój interesik powinien dbać, nie czekać aż operator na siłę zlikwiduje taryfy i zmusi do przejścia na nowe ;-))) W piżamce nie śpię, ale za to mam zegar na ścianie w sypialni ze znaczkiem Plusa :-) Obiektywizm? Mam go aż za wiele w mojej pracy zawodowej, prywatnie pozwalam sobie na odrobinę subiektywizmu. Poza tym obiektywnie - nie ma dla mnie lepszej (w tym tańszej) taryfy niż mam obecnie w Plusie - jeśli jest - po raz kolejny, proszę podaj mi która jest korzystniejsza?
    0
  • Users Avatars Mini
    Koleś pisze: 2003-10-03 23:35
    wlo - ale Ty przy kazdym komentarzu chrzanisz jaki to + jest idealny i wspanialy i jak to Ty masz super!To juz jest skrajny subiektywizm o ile nie fiksacja?Ja tez przez dlugi czas bylem b.zadowolony z uslug Citibanku,ale rownoczesnie obiektywnie oceniam ich konkurencje i chyba niedlugo przniose sie do Lukasa lub Multibanku, mimo iz Citi tez nieraz dawal mi jakies prezenty itp.Po prostu podejdz z wiekszym dystansem do tematu i umiej przyznac ze cos w Idei czy w Erze moze nyc lepszego niz w Plusie np NKM
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-04 00:38
    Koleś - no widzisz... żona mówi mi to samo :-) I co mam zrobić? Utopić się? A kto dzieci wychowa na podobnych sobie, hę? Na poważnie to powiem Ci, że swojego banku - też ładnych parę latek (pewnie z 10) korzystam z jednego - także nie zamierzam zmieniać na inny. Też go chwalę - poczytaj moje komentarze :-) Mam takie podejście do życia jak jeden gość z przeszłości - lepszy stary wróg niż nowy przyjaciel, albo wg innego gościa - Boże, przed przyjaciółmi chroń, z wrogami sam się rozprawię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-04 00:40
    A tak w ogóle na poważnie - jakbyś poczytał więcej moich komentarzy, na pewno znalazłbyś coś pozytywnego w moich wypowiedziach dotyczących innych operatorów niż mojego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2003-10-04 04:02
    ***wlo*** Ja nie oszukuję, bo fon jest teściowej i wszystko jest zgodne z prawem. A że ja go używam, a nie moja kochana teściowa - no cóż, takie jest życie: każdy ma taką teściową na jaką zasłużył! ;o)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-10-04 14:19
    Bravo ERA;-) bo tylko w erze nie trzeba sie zastanawiac jak dlugo minuty beda przechodzic. tylko miesiac i przepadaja!!! bo w Erze mozesz wiecej.....stracic:-))) Dlatego kochamy nasza ZdziERE!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-04 15:08
    polak mały - żartuję :-) mówię o przekrętach a nie o "życiowych" okazjach ;-) I tutaj muszę się z Tobą zgodzić :-) T-Mobile EU - nie przesadzaj. Nie minie kwartał jak i w Erze będziesz cieszył się dłuższym okresem. Kto wie, może wprowadzą taki system jak w Plusie? Przecież mieli kiedyś w jednej promocji przechodzenie na zasadzie takiej jak w Plusie - najpierw niewykorzystane w poprzednim okresie minuty później dopiero abonamentowe z bieżącego okresu... Jeśłi byłoby, że Era i Idea mają coś czego nie ma Plus, bardziej bym się martwił, bo Plus jest znany z tego, że nie miesza w obowiązujących cennikach. Np. taktowanie 1/1 - pamiętasz jak Era z Ideą o reklamę się gryźli? A Plus po ponad pół roku wprowadził wraz z nowymi taryfami taktowanie 1/1 dopiero. Tak więc nie martw się na zapas - ja czekałem na taktowanie sekundowe i się doczekałem - nie zmieniałem sieci jak jeden mój kolega... i teraz żałuje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2003-10-05 17:23
    Kuba i wpe*** musze sie zgodzic z Wami, że taka oferte jak ta NKM w Ideii ma juz dawno Plus a na dodatek nie pobiera za to ani złotówki, a nie tak jak Idea, która robi coś ale kosztem swoich klientów wmawiając im że to dla ich dobra, to mi troche przypomina niektóre zabiegi TPS-y, ISDN-owcy wiedza o czym mówie. Miałem telefon w erce i Ideii a teraz mam w Plusie bo w końcu urzekł mnie swoimi taryfami i brakiem głupich ściem jak w przypadku Ideii. POzdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepik pisze: 2003-10-06 09:30
    Calkiem niezła oferta ... ale zeby mialo mi co przechodzic na nastepne miesiace .. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-10-06 18:00
    Dobra rzecz, tylko dlaczego 6.10zl za aktywacje? Nie można by było się bez tego obejść?
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-07 00:02
    Czy ta oferta obejmuje również plan Idea Mix? :) Jedyne, co może boleć to koszt aktywacji tej usługi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-07 00:28
    No gratuluję Idei takich abonentów... A gdzie szanowny Diamantez w IdeaMIX są minuty abonamentowe, które mogłyby być przenoszone na następny miesiąc??? W Idea MIX drogi Diamantez jest "Kapitał Złotówek" - jednak przechodzenie jest tylko przez miesiąc :-) Chyba się nie pomyliłem? - raz tylko czytałem cennik MIX-a :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-09 03:15
    wlo:niestety się pomyliłeś ponieważ w tym momencie jest okres promocyjny i kapitał złotówek kumuleje się do końca roku i dopiero z początkiem roku 2004 będzie obowiązywać zasada z miesiąca na miesiąc. A mówiąc o tej ofercie to uważam że jest bardzo dobra bo autorzy tego artykułu niestety nie dodali że jest to przechodzenie do końca czyli nie na tzry czy sześc tylko do końca umowy i dalej.....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-10-09 11:42
    Ja zamiast tego dożywotniego przechodzenia wolałbym mieć możliwość dokupienia pakietu minut tylko do Idei, który tak jak w Plusie nie przepadałby przez 3 miesiace i wykorzystywany by był przed darmowymi. Prawda jest taka, że aby z tej opcji korzystac naprawde trzeba mieć zle dobrany abonament lub dzwonić bardzo nieregularnie w poszczególnych okresach rozliczeniowych. Ale dobrze, że taka możliwość jest bo pewnie jest troche osób, które na to pójdą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-13 19:24
    wlo: Czy musisz być taki dosłowny? Dobrze wiem za co płacę w Idei Mix i nie musisz mnie uświadamiać, że jest to kapitał złotówek, a nie minut. Mówiąc dokładniej miałem na myśli usługę, która po aktywowaniu umożliwiałaby przechodzenie niewykorzystanych złotówek z abonamentu na dowolny okres, a nie tylko na następny miesiąc. W Idei Mix płaci się abonament, więc przez analogię do pozostałych taryf abonamentowych usługa "Nieskończony Kapitał Minut" (w przypadku Idei Mix: "Nieskończony Kapitał Złotówek") mogłaby być dostępna.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: