Sprzedaż netto Nokii spadła w pierwszym kwartale o 2% do 6.6 mld euro (rok wcześniej 6.8 mld). Zysk operacyjny netto spadł do 1.1 mld z 1.4 mld euro rok wcześniej. Sprzedaż netto działu Mobile Phones spadła o 15% do 4.3 mld euro (w I kw. 2003 - 5 mld). Dział Multimedia sprzedał za netto 776 mln euro (wzrost o 60%). Sprzedaż działu Networks wzrosła o 16% do 1.4 mld euro. Wyniki sprzedaży uwzględniają nowy podział firmy obowiązujący od 2004 r.
Nokia sprzedała w I kw. o 19% więcej telefonów niż rok wcześniej - sprzedaż osiągnęła 44.7 mln sztuk, co daje Nokii 35 procentowy udział w rynku (spadek). 19% wzrost sprzedaży jest niższy niż wzrost całego rynku telefonów komórkowych. Nokia nie zamierza jednak rezygnować ze swoich prognoz zapowiadających wzrost udziału w rynku do 40%.