W ostatnich dniach grudnia 2003 rozpoczęła działalność NITRO - kolejna platforma poświęcona mobilnej rozrywce. Misją NITRO jest dostarczanie szerokiego wybory wysokiej jakości mobilnej rozrywki. NITRO ma w swojej ofercie ponad 350 tytułów gier w atrakcyjnych cenach. Przewidując kierunki rozwoju rynku rozrywki mobilnej, NITRO będzie oferować również gry MMOG (massive multiplayer online games), krótkie, odtwarzane na ekranie telefonu, filmy wideo oraz kreskówki, zaawansowane serwisy MMS, najnowocześniejsze dzwonki typu TrueTone oraz wiele innych komórkowych innowacji.
Analitycy rynku usług mobilnych zgadzają się, że mobilna rozrywka będzie wkrótce największą kategorią usług dodanych w telefonii komórkowej. Wielkość samego rynku gier w Europie w 2005 roku szacowana jest na ponad 3 mld EURO (niewiele ponad 250 mln EURO w roku 2002). Najbardziej konserwatywne oszacowania rynku polskiego mówią o ponad 50 mln EURO w 2006 roku (niewiele ponad 1.5 mln EURO w roku 2002).
Wizja NITRO, wspierana przez powyższe prognozy, zakłada przenoszenie coraz większej części naszego życia do domeny mobilnej. Dotyczy to głównie rozrywki - telefony komórkowe dziś a multimedialne terminale w niedalekiej przyszłości stają się sposobem na wykorzystanie wolnego czasu, umożliwiają sięgnięcie po rozrywkę wtedy, kiedy mamy na nią ochotę, bez względu na czas i miejsce - mówi Piotr Piskorz, Prezes Zarządu NITRO.
NITRO to "rozrywka zawsze przy Tobie" - serwis dostępny będzie poprzez Internet (www.nitro.pl) oraz WAP (wap.nitro.pl). Kiedy telefony wyposażone w xHTML staną się standardem NITRO zaistnieje również za pośrednictwem tego medium.
NITRO jest serwisem adresowanym głównie do ludzi młodych. Stąd jego unikalna, atrakcyjna a jednocześnie bardzo dynamiczna szata graficzna. Z tego samego względu ceny oferowane przez NITRO są dostosowane do możliwości finansowych przeciętnego młodego człowieka. NITRO oferuje także skrócone, darmowe wersje gier - dodaje Piotr Piskorz.