nju mobile - 19 tys. nowych klientów abonamentowych

Newsy
Opinie: 27

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

Orange poinformował, że w III kw. 2014 r. nju mobile pozyskało 43 tys. nowych klientów. 19 tys. z nich to aktywacje postpaid.

W II kw. 2014 r. nju mobile aktywowało 81 tys. nowych klientów. 23 tys. z nich to klienci, którzy wybrali wówczas ofertę postpaid.

Dane po I kw. 2014 r. znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (27):

Komentuj

Komentarze / 27

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-23 03:27
    To są liczby, których normalnie nikt nie odnotowuje. Jak w jakimkolwiek innym pre-paid odejdzie/pozyska się jakieś tam 19 tyś czy nawet te 40 tyś to nikt się tym niechwali ponieważ statystycznie to nie ma znaczenia. Generalnie, patrząc na apetyt njumobile i te ich najniższe ceny to na dzień dzisiejszy powinni mieć już z 1 MLN klientów... a każdy wie, jak jest. NjuMobile ma jedną podstawową wadę - bardzo droga obsługa klienta, praktycznie nieistniejąca i brak usług dodatkowych.
    -6
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2014-10-23 08:41
    wada jest chyba inna...brak zwyklej sieci sprzedazy...masowa sprzedaz przez internet to jeszcze 2-3 lata w Polsce chyba
    6
  • Users Avatars Mini
    Lolek pisze: 2014-10-23 08:43
    do OrangeToDziadostwo z ciekawości pytam w jakiej sieci logują się twoje telefony ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zustol pisze: 2014-10-23 08:59
    Pan Piechocki ma rację tutaj chodzi o kanał sprzedaży przez internet. Nasze społeczeństwo się starzeje - tym sposobem sposób zawierania umów jest nadal standardowy salony. Podejrzewam, że osoby które zaglądają raz w tygodniu na portale społecznościowe pudelek.pl nie będą mieli zielonego pojęcia o przeprowadzeniu zawarcia umowy na odległość na stronie nju. Pan Orange to dziadostwo nie ma racji obsługa jest poprzez kanał internetowy w zakładce obsługa działa z dnia na dzień coraz sprawniej kiedyś a mam nju od tego dnia co wszedł na rynek za odpowiedzią czekałem 1.5 tygodnia a teraz czekam maxc 18-20 h. Poza tym po co mi obsługa jak płacę standardowo 47 zł bo korzystał nieustannie ze wszystkiego. Po co mi pakiety jak mam nielimitowane wszystko za 47 zł to byłby bezsens tworzenia pakietów. Zasięc 3G bardzo dobry zasięg w windach nie spotkałem się z takim czymś aby nie miał gdzieś zasięgu a miałem 5 lat Play-a i można powiedzieć że dużo do myślenia daje posiadanie usług tego operatora. Wiadomo ludzie chcą za 1 zł kupić telefon bo niektórych nie stać na nową słuchawkę i biorą abonament byle jaki bo się na tym nie znają. Ale teraz już nie ma tak, że na telefon się zarabia dużo kasy biorąc na abonament i sprzedając. Ja kupiłem IPhona 6 oraz Galaxy S5 Mini i jestem zadowolony z oferty NJU Mobile zawierzyłem jej i będę z nią do końca. Podoba mi się jedna rzecz tania prosta oferta napisana prostym łopatologicznym językiem tyle za tyle. Jak siedzę za granicą płacę po 9 zł za każdy abonament a tak pompujesz po 50-60 zł co miesiąc a i tak nie korzystasz to w roku masz za dwa telefony 1400 zł to mam za free telefon trzeba myśleć nad podjęciem uwiązania jak pies na 24 m-ce a tutaj masz okres wypowiedzenia 1 m-c. Zrobili to tak aby chociaż wpływało im po 9 zł aniżeli ktoś ma porzucać ofertę. Lepiej najeść się łyżeczką powoli aniżeli hochlą i upaść jak postrzelony jastrząb.
    5
  • Users Avatars Mini
    sylwekZolkusza pisze: 2014-10-23 09:04
    nju nie miało znacząco wpływu na wynik Orange w 3q, nju z rachunkiem nie trzeba płacić przez internet, można wydrukować przepisać fakturę i zapłacić tam gdzie chcemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Major pisze: 2014-10-23 11:47
    do OrangeToDziadowstwo - co ty bierzesz człowieku,że takie bzdury wypisujesz??? Czasami lepiej się wstrzymać z komentarzem jak się nie ma nic mądrego do powiedzenia. Ja też się wstrzymam, bo zustol Ci już wytłumaczył.
    2
  • Users Avatars Mini
    Senior pisze: 2014-10-23 12:48
    Q1: 126k, Q2: 81k, Q3: 43k, Q4: ? :)
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-23 13:44
    Moje telefony się logują do T-Mobile a mój internet do Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-23 14:13
    @Major "samodziadostwo" jest chory, ma uraz do orange, widzi wszędzie spisek i armagedon w tej sieci.Nie polecam polemik z nim. Sieć działa a on plecie trzy po trzy, ma uraz psychiczny. NJU moim zdniem ofertę ma atrakcyjną, tak jak powiedziano wcześniej, brak salonów, mała świadomość marki i mało reklam to moim zdaniem minusy. A wiele starszych osób wyszłoby na tym lepiej niż na telefonie stacjonarnym z tej samej firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aaaaaa pisze: 2014-10-23 15:18
    Dziwne, że ludzie nie kupują NJU. Gadka o utrudnieniu z powodu kanału sprzedaży przez internet jest raczej naciągana. Przecież ludzie nie żyją na jednoosobowych wyspach odciętych od innych. Zawsze mógłby się znaleźć ktoś, kto mógłby polecić usługi NJU i pomóc z ich aktywacją.
    1
  • Users Avatars Mini
    pakierhakierxd pisze: 2014-10-23 15:22
    Nju ma dobrą ofertę szkoda tylko że Orange ma w moim domu zasięg gorszy niż Play,T-Mobile,Plus ;)
    -1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-10-23 15:48
    Nie mogę się zgodzić z przedmówcami, w tym z Wojciechem Piechockim. Albo jesteście ślepy albo nie w pełni świadomi. Startery NjuMobile w stacjonarnych punktach sprzedaży nie są żadnym problemem. Można je nabyć na stacjach benzynowych (np. Orlen), w sklepach spożywczych (wielokrotnie widziałem w Żabce), w MediaMarkt lub Saturn czy w wybranych kioskach także są. Więc nie można powiedzieć że nie ma dystrybucji stacjonarnej a jest tylko online, to nie prawda. Jedynie nie ma dystrybucji poprzez sieć sprzedaży Orange, ale to naturalna sprawa. NjuMobile upadnie, to kwestia czasu ponieważ oferta jest niedochodowa i nie przynosi zysków firmie a to nie te czasy żeby coś dawać z darmo - w sektorze telekomunikacyjnym zaciskanie pasa trwa ciągle i w przyszłym roku trwać także będzie... Nasuwa mi się jeszcze jedna konkluzja - dlaczego VirginMobile ma odrobinę więcej klientów niż takie Nju? O co chodzi? Przecież też działają podobnie i podobnie dystrybuują swoje oferty....he?
    1
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2014-10-23 18:13
    Przygrzało ci? Virgin mobile ma mniej klientów niż nju!
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-23 18:54
    Prędzej upadniesz upojony alkoholem niż nju:-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Dziki pisze: 2014-10-23 20:05
    Po co ta mowa nienawiści. Oczywiste jest że jesteście powiązani z operatorami konkurencyjnymi i nie musicie się uzewnętrzniać z flustracją. Rynek jest ciężki a klient wymagający - do tego wasi pracodawcy wam nie pomagają tylko patrzą na spadające zyski. Pochwalili się to się pochwalili. Nju jest tanie i skierowane dla grona gmerków internetowych. Rozpoznawalność marki mimo reklam jest znikoma. I to jest główny powód tak niskiego wyniku - stosunkowo niskiego. Ave
    1
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2014-10-23 20:53
    Ja mówiłem o aktywacjach postpaid i ich kanale sprzedaży...prepaid to margines dla operatora pod względem przychodów...liczy się tylko postpaid
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-24 14:19
    @wojciech.p Ależ bzdura:-) Prepaid to margines? No to teraz panie redaktorze wyłączmy wszystkie prepaidy u wszystkich opów i...... idą z torbami:-) Prepaid jest takim samym klientem tylko.... płaci z góry i jest o tyle niestabilny bo nie związany umową, więc dla operatora ryzykowny, dziś korzysta jutro może zrezygnować.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-24 23:45
    ASF# a właśnie chyba kij ma dwa końce - właśnie operatorzy myślą schematem skoro nie przywiązany Umową, to mniej ważny bo niestabilny a więc po co się bardziej przykładać do Jego obsługi. To widać na każdym kroku, o klienta post-paid się bardziej rynek troszczy. Z drugiej strony Operatorzy to tęsknią za czasami Umów na 48 miesięcy a i dłuższe by zaproponowali ale co się dziwić, to ich biznesowe prawo. Z drugiej strony ja pre-paid'u nie lubie. Tu przychodzi rachunek, biling, mam rozpisane na papierze co poszło, za co, za ile i wiem za co płacę a w pre-paid... dziwnie uciekające grosze, które potem ciężko wyjaśnić... (tylko nie mów mi że całe saldo konta możesz sprawdzić on-line bo to nieprawda. Nie całe, tylko biling ale już inne usługi dodatkowe, pakiety etc. nie widać na www - z resztą te aplikacje internetowe też dziwnie działają).
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-25 00:06
    Zawsze prepaid kojarzył mi się z przejrzystoscią i kontrolą. Nawet jak pracowałem w Erze miałem prepaid.... simplusa:-D Nie zauważyłem żeby coś mi "uciekało" z konta, fakt rozliczanie danych z pakietów może się wydawać trudne ale kto by to analizował? Co mi z inforacji o 1kB w tę czy tamtą stronę, nikt normalny tego nie analizuje. Połączenia głosowe, smsy zawsze rozliczali mi prawidłowo (wszyscy operatorzy) jeszcze w czasach "wczesnego internetu".
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-25 00:39
    w Simplusie faktycznie chyba wszystko dobrze było rozliczane co do grosza. Ja z tych usług co ja testowałem to wyłapałem drobne błędy rozliczeń w PlayNaKarte i w OrangeNoweGO - albo rozliczało niekorzystnie właśnie transmisje danych albo połączenia głosowe. Pre-paid mnie nie przekonuje - te ich aplikacje www do samokontroli finansów konta wcale nie są takie dokładne i kryształowe - nie przypominają w niczym np. bankowego "wyciągu" a powinny.... powinien to być taki właśnie telekomunikacyjny wyciąg zawierające historię wszystkich operacji finansowo-telekomunikacyjnych na koncie klienta, które go obciążyły a tak jak sam wiesz - nie ma - to też pole do różnego rodzaju naciągnięć i machlojek.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-25 15:21
    Niewiem bo mnie nic z konta nie zniknęło nigdy. Oferty przedpłacone to są takie same oferty jak abonamentowe, różnią się sposobem płatności, jeżeli ktoś nie chce faktur i rozliczeń bierze prepaida.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-26 05:10
    Różnią się wieloma rzeczami, bardzo wieloma. To nie tylko sposób płatności - to także inny wachlarz usług, inna jakość świadczonych usług, inna proletaryzacja usług, inne możliwości kontroli finansów, inna obsługa klienta i długo by jeszcze opowiadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-26 12:27
    Jaki masz "inny wachlarz usług"? Jakież to drastyczne różnice technologiczne są? Obsługa klienta? Sam się obsługuję, a w razie awarii wszyscy i tak powiedzą ci wyuczoną formułkę niezależnie od oferty. Zgłoszenie problemu, reklamacji? Nigdy w prepaidzie nie miałem z tym problemu, nawet oddzwaniali sami i wyjaśniali. Chyba cię wszyscy operatorzy zbanowali już stąd ten czarny nastrój?
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-26 14:43
    Zapamiętaj sobie. Zawsze jak coś opisuję to opisuję to na podstawie WŁASNYCH doświadczeń. Wachlarz usług? Proszę bardzo, usługi dodane - np. wysyłanie/odbieranie faxów, dodatkowy nr do transmisji danych, bardziej zaawansowana poczta głosowa, konta poczty elektronicznej (np. dawny Eranet, teraz T-Mail), obsługa kont BlackBerryServer/BlackBerryMail i inne. Tych usług w pre-paid nie uświadczysz. Różnice technologiczne? Tak np. w Orange jest wyższy priorytet dostępu do sieci mają nr abonamentowe niż te nr pre-paid. Wiem to bo kiedyś zrobiłem test, nawiązałem z dwóch telefonów w centrum miasta połączenie. Sieć Orange. Ten abonamentowy połączenie nawiązał a ten z kartą pre-paid wywalił komunikat "sieć zajęta". Obsługa klienta? Inni konsultanci są dedykowani do obsługi pre-paid a do obsługi post-paid inni, często jest ich liczebni więcej. Jak to działa? Dzwoniąc z pre-paid czekasz na konsultanta 20minut podczas gdy z abonamentu odbierze Ci po 2 minutach. Różnice w technologiach też są - karty internetu mobilnego orange, te przedpłacone zalogują Ci się do sieci CDMA? Przecież wiesz, że nie. Tylko nie pisz że to nie ma znaczenia - uwierz, że np. w takich Bieszczadach ma i to ogromne. Tam, jedyny sensowny Internet to właśnie ten od OrangeCDMA (niestety). Więc, jak widzisz, przytoczyłem Ci twarde argumenty... i nikt mnie nie zbanował, jedynie Orange mnie nienawidzi ale to z wzajemnością. Oni po prostu uważają że klient wymagający to klient problemowy, którego należy zwalczyć, zniechęcić i wygonić precz, są jedynie nastawieni na klienta laika - w T-Mobile nie mają ze mną problemu, umiemy się dogadać. To chyba tyle na tę chwilę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-26 16:41
    no zapomniałem jeszcze dopisać że alternatywą jest także Plus'owe CDMA (PlusCDMA), ale nie wiem jak ono jakościowo chodzi - nie miałem ani okazji ani możliwości przetestować ale.. zasięg jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-10-27 17:34
    Bzdury:-) Jak zwykle. Tak przeważająca większość wysyła faxy, używa dodatkowego nr. do transmisji danych, korzysta z zaawansowanej poczty... i z tych "wynalazków" typu eranety i t-maile..... Ty chyba żyjesz w jakimś własnym świecie? To jedyna metoda jaką zdiagnozowałeś priorytet dostępu? A skąd wiesz jakie było w danym momencie obciążenie w sieci? Nigdy nie czekałem 20minut na konsultanta, najszybciej miałem w niecałą minutę, to również zalezy od obciążenia. Tak z powodu Bieszczad wezmę abo zeby logować się do CDMA... Nie, ty nie jesteś klientem wymagającym tylko niezrównoważonym psychicznie:-) A to już jest różnica, klient niezrównoważony wyłącznie doszukuje sie nieprawidłowości, a klient wymagający korzysta z sieci.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-10-27 19:05
    oczywiście - bo laikom i standardowym klientom wystarczą usługi pre-paid, także świadczone przez dziadowski Orange. To tak jak mówią statystyki - 1/100 klientów złoży operatorowi reklamacje, 1/1000 klientów odwoła się od negatywnie rozpatrzonej reklamacji, a 1/10.000 pójdzie z tym do Sądu. Taki mamy w Polsce stereotyp klienta, ogólnie można to sprecyzować że jest ciemnogród. Dlatego, niektórzy operatorzy traktują klientów jak murzynów i ciemniaków... i nie widać aby to się miało zmienić. Ty po prostu masz problem psychologiczny z postrzeganiem ludzi. Nie jesteś w stanie zaakceptować że ktoś może być inny niż Ty, że może mieć wyższe potrzeby, inne zapatrywania, inne oceny - po prostu megaloman jesteś. I to jest Twój problem. Nie jesteś nawet świadomy że możesz się mylić i w dodatku kłamca jesteś - w Orange codziennie są kolejki po 20min i więcej na konsultanta, to tam standard. Generalnie Twoje wypowiedzi prezentują taki sam poziom wypowiedzi jak poziom obsługi konsultantów w Orange - obiboctwo, kłamstwa, pogarda, niechęć, megalomania i brak jakiejkolwiek empatii dla klienta - jak się czyta Ciebie to standardy Orange widać jak w "soczewce". Może Ty jesteś jednym z konsultantów tam i pracujesz w oddziale w Katowicach lub w Chorzowie ? PS o priorytetyzacji dostępu do sieci już pisałem wielokrotnie, już nie tylko ja ale także inni userzy wielokrotnie zgłaszali że internet orange "na kartę" chodzi znacznie wolniej niż ten świadczony abonentom. Potem ktoś to wyjaśnił że jest świadczony inną "ścieżką dostępu" na sieci operatora.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: