Pod koniec 2014 r. spadła liczba klientów nju mobile

Newsy
Opinie: 9

Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!

Orange podał, że na koniec 2014 r. miał 613 tys. klientów, którzy korzystali z sieci LTE. 160 tys. klientów korzysta ze stacjonarnego internetu szybszego niż 30 Mbits. 539 tys. klientów korzysta z ofert pakietowych Open. W zasięgu łączy fiber jest 78 tys. gospodarstw domowych.

18% ruchu danych odbywało się w IV kw. w sieci 4G/LTE. Przez rok Orange zwolnił 1.5 tys. pełnych etatów.

W IV kw. liczba klientów nju mobile spadła o 23 tys. Wynika to ze spadku liczby kart prepaid o 45 tys. Liczba klientów postpaid nju mobile urosła w tym okresie o 23 tys. 

W roku 2014 liczba klientów nju mobile wzrosła o 227 tys (64%), z czego prawie 100 tys. przypadało na segment post-paid.

Orange obsługiwał 538 tys. linii głosowych VoIP.

Redukcja zatrudnienia:

W latach 2014-2015 z odejść dobrowolnych będzie mogło skorzystać maksymalnie 2250 pracowników Orange Polska S.A. oraz 700 pracowników Orange Customer Service sp. z o.o. (w 100% zależna od Orange Polska S.A), których staż pracy przekroczy 10 lat. Ponadto Strony podpisały osobne porozumienia z organizacjami związkowymi precyzujące, iż w 2014 r. z wyżej wymienionego pakietu może skorzystać maksymalnie 1.150 pracowników Orange Polska S.A. oraz 380 pracowników Orange Customer Service. W Orange Polska S.A. oferta odejść dobrowolnych skierowana jest do pracowników spółki objętych Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracy.

Wartość pakietu przypadająca na odchodzącego pracownika zależy od stażu pracy w Grupie i kształtuje się w przedziale od 4 do 15 miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i powiększona jest w 2014 r. o 5 tys. zł dla pracowników ze stażem pracy powyżej 10 a do 15 lat, o 9 tys. zł ze stażem pracy ponad 15 a mniej niż 20 lat oraz o 26 tys. zł ze stażem powyżej 20 lat.

W grudniu 2014 r. Strony podpisały kolejne osobne porozumienia z organizacjami związkowymi precyzujące, że z kolei w 2015r. z wyżej wymienionego pakietu może skorzystać maksymalnie 1.100 pracowników Orange Polska S.A. oraz 320 pracowników Orange Customer Service. W Orange Polska S.A. oferta odejść dobrowolnych skierowana jest do pracowników spółki objętych Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracy.

Wartość pakietu przypadająca na odchodzącego w 2015r. pracownika zależy od stażu pracy w Grupie i kształtuje się w przedziale od 4 do 15 miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i powiększona jest w 2015r. o 5 tys. zł dla pracowników ze stażem pracy powyżej 10 a do 15 lat, o 7 tys. zł ze stażem pracy ponad 15 a do 20 lat oraz o 22 tys. zł ze stażem powyżej 20 lat.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2015-02-12 20:55
    Gdyby nie korzystna cenowo oferta NJU tez bym wrocil do Playa. Zdecydowanie gorsza jakość niz w Playu. Doświadczenie bazuje na użytkowaniu telefonu 3,5G we Wrocławiu. Jakość głosu zdecydowanie gorsza niz w Play, plus zdecydowanie większa liczba nieudanych połączeń.
    -24
  • Users Avatars Mini
    mk pisze: 2015-02-12 21:17
    Przeszedłem z Plusa do nju, żona przeszła, mama przeszła i jest jeszcze parę osób w kolejce. Wszytko będzie lepsze od plusa ale nju nie mogę niczego zarzucić. Abonament groszowy, jakość usług o niebo lepsza niż u Solorza. Internet śmiga aż miło.
    5
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2015-02-12 22:07
    tomek: ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia z NJU i póki co w nim jestem, a przeszedłem właśnie z Play bo mnie do szału tam doprowadzili. Tak więc jak widać - doświadczenia są różne.
    -3
  • Users Avatars Mini
    P pisze: 2015-02-12 22:45
    @mk Ja przeszedłem właśnie z nju do plusa na kartę, ogromna różnica w jakości połączeń, 25z/m-c mam no limit na komórki, smsow nie śle. Jestem mega zadowolony.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2015-02-13 07:52
    Ja przeniosłem do nju mobile dotychczas 2 nr z Play. Jestem bardzo zadowolony!
    5
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2015-02-13 21:01
    jakość play lepsza. Ha ha
    3
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2015-02-14 10:08
    Orange niedługo będzie bazował przede wszystkim na sprzedaży telefonicznej. Oraz na pośrednikach. Swoje jednostki ogranicza do minimum, zwalnia pracowników. Pytanie tylko czy wszyscy godzą się na kontakt telefoniczny lub internetowy z operatorem, gdzie człowiek jest po prostu "olewany", bo przez telefon można powiedzieć standardową formułkę przygotowaną przez operatora
    1
  • Users Avatars Mini
    Michall pisze: 2015-02-14 14:58
    Jak to jest możliwe, że spada liczba kart prepaid NJU ? Przecież prepaid NIU jest "ważny wiecznie" ?
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-02-14 19:32
    Nie jest ważny wiecznie poczytaj regulamin, jeżeli nie doładowujesz przez pół roku konta musisz im odesłać darmowego smsa, jeżeli tego nie zrobisz wyłączą numer o czym mówi regulamin jasno. @tomek Trzeba mieć nierówno w główce, nju bije plaja we wszystkim, przede wszystkim jakością połączeń głosowych bo bazuje na rzeczywistej infrastrukurze a nie na syfie takim jak w plaj. Wszysce właśnie uciekają od plaj po doświadczeniu tam "jakości".
    5

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: