nju mobile podsumowało dziś pierwszy rok swojej działalności. Przedstawiciele Orange są zadowoleni z tego projektu, choć na razie nie osiągnął on jeszcze progu opłacalności. Główny cel na zbliżające się miesiące to zwiększenie udziału segmentu postpaid. Orange nie chce podać danych dotyczących kosztów całego projektu, ale największą część stanowią koszty zakupu mediów oraz interkonekt. W najbliższym czasie Orange wprowadzi zmiany do oferty nju mobile i raczej będą one dotyczyły obu segmentów (prepaid i postpaid).
Operator zastanawia się także, czy nie wprowadzić jakieś opcji zakupu smartfonu (np. w sprzedaży ratalnej). W wakacje klienci nju mobile otrzymają dostęp do sieci LTE.
Wspomagana znajomość marki nju mobile wynosiła na początku kwietnia 55%. W tym samym okresie znajomość marki Orange wynosiła 97%. Wspomagana znajomość marki nju mobile w grupie docelowej (internauci 15-49 lat) to już 80%.
Dodatkową zaletą marki nju mobile dla polskiego Orange jest brak opłat za markę do France Telecom.
Zdjęcia z konferencji:
Prezentacja