Heyah rozpocznie w czerwcu swoją drugą kampanię reklamową. Agata Borowska, rzecznik Heyah, powiedziała nam, że głównym celem nowej kampanii będzie utrzymanie wizerunku Heyah jako marki nowej, świeżej i dynamicznej. Kampania będzie prowadzona w prasie oraz na nośnikach outdoor. Specjalnie dla marki Heyah zostały również zaprojektowane ubrania, które będą sprzedawane w renomowanych sklepach z odzieżą (prawdopodobnie Cropp, Diverse oraz Soda). Projektantem ubrań jest Bartek Wieczorek. Pisma lifestylowe przeprowadzą sesje prezentujące nowe ciuchy Heyah. Zdjęcia z sesji pojawią się w Activiscie, Laif style, Laif, Dos Dedos, Fluid oraz Exklusiv.
Od połowy czerwca w ofercie Heyah pojawi się telefon Nokia 2300, w wersji specjalnie spersonalizowanej dla tej marki. Telefon w czarno-czerwonej obudowie będzie sprzedawany w Internecie, sklepach z ubraniami oraz w wybranych sieciach ze sprzętem multimedialnym. Nie wiadomo, jaka będzie cena tego telefonu w ofercie Heyah.
Całą nową kampanię przygotowała agencja G7.