Test Nokia 6100

Recenzje
Opinie: 245

Nasza redakcja otrzymała do testowania jeden z najnowszych telefonów koncernu Nokia - model 6100. Wprowadzając serię ostatnich modeli Nokia zrobiła trochę zamieszania w systemie numeracji swoich słuchawek, tak, że coraz trudniej poruszać się w gąszczu tych cyferek.

 

Nokia wprowadzając całą serię nowych słuchawek stara się sprostać działaniom konkurencji, która dość ostro poczyna sobie na komórkowym rynku. Fiński producent, który przez nadal jest niekwestionowanym liderem wśród producentów telefonów, zaczął powoli tracić część swojego udziału w rynku. Nowe Nokie mają już to, co powoli staje się standardem na średniej i wyższej półce telefonów: kolorowe wyświetlacze, polifoniczne dzwonki i obsługę wiadomości multimedialnych MMS. Poza tym zawarte w nowych telefonach rozwiązania czerpią w pełni z ogromnego doświadczenia fińskiego producenta w projektowaniu dobrych słuchawek.
6100 to klasyczny telefon z wyższej półki. Wśród jego funkcji znajdziemy wszystko, co dziś można znaleźć w telefonach komórkowych. No może poza Bluetoothem, w którego nie został wyposażony. Telefon pracuje w 3 systemach, tak, więc można z niego korzystać prawie na całym świecie.

Wygląd

Jak już wspomniałem wygląd Nokii ma charakter klasyczny. Linia telefonu jest elegancka i konserwatywna. Uwagę zwraca przede wszystkim wielkość i waga słuchawki. Jest ona naprawdę malutka (102 x 44 x 13,5 mm) i bardzo lekka. Z baterią waży bowiem zaledwie 76 gramów.


Świetne wrażenie robi kolorowy wyświetlacz aparatu, ma on bardzo dobry kontrast, co czyni korzystanie z niego bardzo przyjemnym. Rozdzielczość wyświetlacza wynosi 128 na 128 punktów i potrafi on wyświetlić do 4.096 kolorów. Takie parametry powodują, ze na ekranie mieści się jednocześnie do 8 linii tekstu, czyli prawie cała wiadomość SMS.

Obudowa telefonu zrobiona jest z bardzo dobrej jakości plastiku. Jest świetnie dopasowana i nie trzeszczy. Podobnie jest z klawiatura, z której korzysta się bardzo wygodnie. Do poruszania się po menu służy przede wszystkim połączony okrągły przycisk z 4 strzałkami, poza tym telefon ma standardowe przyciski zielonej i czerwonej słuchawki oraz dwa przyciski funkcyjne pod klawiaturą.

Naciśnięcie jednej z 4 kierunkowych strzałek spowoduje, natychmiastowe przejście do jednego z podmenu telefonu. Naciskając strzałkę w lewo przejdziemy bezpośrednio do edytora wiadomości SMS, strzałka w prawo to Kalendarz. Strzałka w górę to książka adresowa z pozycjami pogrupowanymi alfabetycznie wg nazwiska, natomiast strzałka w dół to to samo tyle, że z posegregowanymi według imion.
Ponieważ wszystkie przyciski funkcyjne znajdują się bardzo blisko siebie, to początkowo bardzo często zdarzało mi się przypadkowo nacisnąć nie ten klawisz, który zamierzałem. Jednak po dłuższym użytkowaniu do takiego ułożenia klawiatury można się przyzwyczaić.

Z boku obudowy po lewej stronie znajdują się przyciski regulacji głośności w słuchawce, a po prawej stronie port podczerwieni.

Na spodzie znajduję się nowy port służący do przyłączenia akcesoriów. Dotychczas wszystkie telefony Nokii z serii 5, 6 i 7 od czasów Nokii 5110 miały ten sam port, teraz to się zmienia. Nowy port uzyskał także własną, zastrzeżoną przez producenta nazwę Pop-port. Najbardziej interesującym z akcesoriów, które można przez ten port podłączyć, jest zestaw słuchawkowy z wbudowanym aparatem fotograficznym.

Bateria

Telefon jest wyposażony w ultralekką i niezwykle małą baterię o symbolu BL-4C. Jest to bateria litowo-jonowa o pojemności 720 mAh.
W naszym dwutygodniowym teście przy prowadzeniu około 30 minut rozmów i odbieraniu 100 SMSów dziennie telefon wytrzymywał bez ładowania około 70 godzin.

    

Menu

Słuchawka, która otrzymaliśmy do testowania była wyposażona w oprogramowania w wersji 4.01 z 12 grudnia 2002 roku. 
Menu, choć zostało graficznie ulepszone, to wciąż opiera się na tych samych założeniach, jakie Nokia wypracowała w swoich wcześniejszych telefonach. Każdemu, kto choć raz był posiadaczem Nokii menu to wyda się znajome i łatwe do obsługi. Funkcje są bardzo logicznie pogrupowane w menu, tak, że nie powinny się zdarzać sytuacje, kiedy bezwładnie krążymy po nim w poszukiwaniu jakiejś funkcji.
W porównaniu do poprzednich modeli Nokii przybyło kilka nowych pozycji w menu głównym. Aż dwie pozycje w menu są związane z oprogramowaniem Java. Jedno menu to Gry, a drugie to Aplikacje, choć podział ten jest zupełnie dowolny i płynny. Ściągałem podczas testu kilka gier i wszystkie one trafiły do menu Aplikacje. W ten sposób ilość pozycji w głównym menu osiągnęła ilość 13.
Telefon pozwala na zmianę kolorystyki menu. Oczywiście możliwe jest stworzenie z dowolnego obrazka tapety na wyświetlaczu, podobnie można skonfigurować także wygaszacz ekranu, który uruchomi się po upływie zadanego przez użytkownika czasu bezczynności.
Telefon nadal obsługuje loga operatora, teraz istnieje jednak możliwość sterowania wyświetlaniem logo z poziomu menu telefonu.

Książka telefoniczna

Książka telefoniczna Nokii może zawierać do 300 opisów, do każdego z opisów można przypisać kilka numerów telefonów lub pól tekstowych. Poza własną pamięcią telefon obsługuje także pamięć na karcie SIM. Telefon pozwala na jednoczesne wyświetlanie zawartości obu pamięci lub tylko jednej z nich, możliwe jest także kopiowanie pojedynczych lub wszystkich rekordów z jednego rodzaju pamięci do drugiego.
Podobnie jak starsze Nokie telefon ten umożliwia tworzenie 5 grup użytkowników. Każda grupa może mieć własny dzwonek nadchodzącego połączenia i logo, które jest wyświetlane, gdy nadchodzi połączenie od osoby z danej grupy.
Pozycje z książki telefonicznej mogą być poprzez port podczerwieni lub SMS wysyłane do innych urządzeń, które obsługują standard przesyłania wizytówek vCard.

Wiadomości

Telefon obsługuje standardy SMS i MMS. Do redagowania wiadomości można używać bardzo dobrego słownika T9, oczywiście także w języku polskim.

Wysyłać można wiadomości SMS standardowej długości 160 znaków, lub dłuższe, które mogą posiadać maksimum 450 znaków. Możliwe jest także wprowadzanie znaków Unicode, np. polskich liter, lecz wtedy ilość znaków dostępnych w jednym SMS-ie spada do 70. Natomiast wielkość wysyłanych wiadomości MMS jest ograniczona do 30 KB.
Wiadomości MMS są przechowywane w specjalnej, tylko na to przeznaczonej pamięci. Może w niej być zapisanych 150 SMSów, lub 50 wiadomości obrazkowych w standardzie Nokii. Wiadomości MMS są przechowywane w pamięci współdzielonej przez różne aplikacje telefonu. Pamięć ta ma pojemność 725 KB danych i służy także do przechowywania obrazków lub aplikacji języka Java.

Profile

Telefon, podobnie jak starsze słuchawki fińskiego producenta korzysta z mechanizmu profili. Służą one do ustawienia sposobu zachowania telefonu w danym środowisku. Dla każdego profilu można ustawić inny sposób dzwonienia telefonu lub brak dzwonka, wibracje lub całkowite milczenie. Możliwe jest także wybranie konkretnego dzwonka i sygnału nadejścia wiadomości. 
Profile zmienia się w bardzo łatwy sposób, możliwe jest także czasowe aktywowanie profilu, tzn. do określonej godziny. O określonej godzinie telefon automatycznie uruchomi profil, który był włączony w momencie aktywowanie profilu czasowego.
Poza profilem ogólnym telefon posiada 5 profili dodatkowych oraz profile dla konkretnych akcesoriów, takich jak np. zestaw słuchawkowy. Wszystkie profile są w pełni konfigurowalne przez użytkownika.
Nową funkcją w telefonach Nokii jest tryb głośnomówiący podczas rozmowy. Wchodząc do menu podczas rozmowy możemy ten tryb uruchomić i rozmawiać poprzez wbudowany głośnomówiący głośnik i mikrofon.

Dźwięki

Nokia została, co jest zgodne z panującym obecnie na rynku trendem, wyposażona w możliwość odgrywania dzwonków polifonicznych. O zaletach takich dzwonków nie trzeba nikogo przekonywać. Każdy, kto choć raz usłyszał dźwięk polifoniczny wie, że brzmi on bardziej realistycznie i jest bardziej przyjemny dla ucha słuchacza niż dzwonek tradycyjny. Jeśli ktoś nie słyszał jeszcze dzwonków polifonicznych, to nie ma się, czym martwic, bo prawdopodobnie już wkrótce wszystkie nowe telefony będą odgrywać polifoniczne melodie.
Dzwonki w wydaniu Nokii 6100 brzmią świetnie, choć odrobinę gorzej niż w Samsungu SGH-T100, czy ostatnio testowanym przeze mnie Sagemie myX-5d. Telefon posiada wbudowanych 10 zwykłych monofonicznych dźwięków, dźwięki polifoniczne są przechowywane w specjalnym folderze. Istnieje jedynie ograniczenie objętości wszystkich dzwonków, ponieważ korzystają one ze współdzielonej pamięci telefonu o pojemności 725 KB.
Dzwonkami są pliki w formacie .mid. Dodatkowe dzwonki można przesłać z komputera poprzez port podczerwieni lub kabel połączeniowy. Można także ściągnąć taki dzwonek za stron WAP. Taką funkcję proponuje portal WAP Plus GSM. Niestety tylko jeden dzwonek można ściągnąć bezpłatnie, za pozostałe trzeba już płacić wysyłając SMSy typu Premium. Dzwonki można również ściągać ze stron Club Nokia, oczywiście także nie za darmo.

Obrazki

Współdzielona pamięć 725 KB służy także do przechowywania obrazków. Można je wykorzystywać jako tapety na wyświetlaczu, wygaszacze ekranu lub można je załączać do wiadomości MMS. Standardowe obrazki zapisane w pamięci telefonu mają rozdzielczość 122 na 122 punkty i są zapisane w formacie JPG. Tego rozmiaru obrazki idealnie pasują jako tapety lub wygaszacze ekranu. Dodatkowe obrazki można także odbierać z komputera poprzez kabel lub port podczerwieni, albo ściągać przez WAP.

GPRS i WAP

Telefon pozwala na korzystanie zarówno z pakietowej transmisji danych GPRS, jak i szybkiej transmisji HSCSD oraz zwyczajnego przesyłu danych GSM.
GPRS pozwala na zestawienie do 3 kanałów do ściągania danych i 1 do wysyłania, daje to odpowiednie szybkości transmisji: 40,2 i 13,4 kbit/sekundę.
Połączenie z komputerem może następować poprzez port podczerwieni lub specjalny kabel połączeniowy. Do obsługi takiego połączenia służy program Nokia Connection Manager z pakietu PC Suite, który jest dołączony do telefonu na płycie CD.
Telefon obsługuje WAP w wersji 1.2.1. Świetnie pokazuje wszystkie strony w kolorze, cała przeglądarka działa bardzo stabilnie i pewnie.
Jak już wcześniej wspomniałem, Nokia może pobierać dodatkowe obrazki lub dzwonki przez WAP. Jest to bardzo szybka operacja, szczególnie, jeśli korzystamy z WAP over GPRS. Możliwe jest także stałe utrzymywanie sesji GPRS-u, co zwykle daje korzyść ekonomiczną, ponieważ każda nowo nawiązana sesja jest taryfikowana od początku.

Java

W telefonie mogą być umieszczane i uruchamiane gry oraz aplikacje języka Java a dokładnie aplikacje stworzone w Java 2 Micro Edition. Wszystkie aplikacje i gry są umieszczane we współdzielonej pamięci telefonu. Pojedyncza gra lub aplikacja może mieć maksymalną wielkość 64 KB.
Standardowo telefon został wyposażony w dwie aplikacje tj. w Converter i Wolrd Time. Converter służy do dokonywania przeliczeń najróżniejszych stosowanych na świecie jednostek długości, objętości, powierzchni itd. World time pozwala natomiast, dzięki znajomości naszej lokalizacji i czasu lokalnego na poznanie godziny w dowolnym miejscu na ziemi.

Jedyną gra, w jaką standardowo wyposażono Nokie są Chess Puzzle. Jest to prosta gra w szachy, pomagająca jednak nie na rozgrywaniu całych partii a jedynie ich samych końcówek. Telefon ustawia nam pewną konfigurację figur na planszy oraz informuje w ilu ruchach powinniśmy zamatować przeciwnika. Jeśli nam się o uda, wygrywamy, a jeśli nie to tracimy punkty.
Pierwszą rzeczą którą zrobiłem zaraz po otrzymaniu telefonu była próba ściągnięcia nowych, dodatkowych gier. Nie jest to niestety takie łatwe, bowiem większość dostawców każe sobie za to płacić.
Ze strony Software Market, której zakładka znajduje się standardowo w pamięci Nokii, udało mi się ściągnąć gry: Leaderboard (36 KB - 16 sekund ściągania) i Miki's Word (62 KB). Jak się ostatnio dowiedziałem możliwe jest bezpłatne, w ramach promocji, ściągnięcie dwóch gier ze stron WAP Ery, pod warunkiem wszakże, że jest się jej abonentem.

Dodatki

Ważnym uzupełnieniem wskazanych już wyżej funkcji tego telefonu jest Organizator (Kalendarz). Pozwala on na łatwe zapisywanie spotkań i notatek. W pamięci telefonu możemy umieścić aż 250 spotkań. Uzupełnieniem kalendarza jest Lista spraw (To-do list). Jest to lista spraw "do załatwienia", czynności z listy, które zostały przez nas wykonane w prosty sposób możemy z listy wykreślić.
Poza tym telefon wyposażono w kalkulator, minutnik, stoper i oczywiście budzik. Jak w kilku starszych telefonach Nokii został on także wyposażony w Portfel czyli specjalna funkcje służącą do przechowywania numerów kart kredytowych i innych ważnych informacji. Dostęp do portfela jest chroniony specjalnym kodem dostępu, co interesujące wpisanie złego kodu nie powoduje wyświetlenia informacji o błędzie, ale powoduje, że zawartość pamięci zostaje zakodowana. 


Podsumowanie

Muszę stwierdzić, że Nokia 6100 wyjątkowo przypadła mi do gustu. Łączy ona to wszystko, co dobre w telefonach fińskiego producenta z wieloma nowinkami na rynku GSM. Telefon jest zdumiewająco mały i lekki. Trudno dopatrzyć się w Noki jakichkolwiek rażących błędów czy niedoróbek, telefon jest naprawdę dopracowany, także na poziomie szczegółów.

Spokojnie mogę ten telefon polecić każdemu, bez względu na to, jakiego telefonu teraz używa. Ja sam prawdopodobnie "przesiądę się" na ten model, gdy tylko pojawi się w końcu na rynku.
Jest tylko jedno "ale", chodzi bowiem o cenę tego telefonu. Jak wiemy doskonałość ma swoją cenę i dlatego Nokia 6100 na pewno nie będzie tania. Trudno jeszcze powiedzieć, w jakiej cenie pojawi się na polskim rynku. Dopiero znając cenę będzie można jednoznacznie stwierdzić, czy jest produktem wartym zakupu. Póki co marzenia jednak nic nie kosztują i myślę, że wszyscy możemy spokojnie o posiadaniu Noki 6100 pomarzyć.

Opinie:

Opinie archiwalne (245):

Komentuj

Komentarze / 245

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    darekdmk pisze: 2003-02-06 17:59
    No to mamy nowy przebój na rynku!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaustin pisze: 2003-02-06 17:59
    Pierwszy ! Może być, ale osobiście wolę coś o gabarytach 6310.
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-06 18:00
    Do autora : Lepiej nie marzyc o tym telefonie bo cena bedzie kosmiczna ale moze za rok w jakiejs promocji ??
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-06 18:02
    Nie jest innowacyjny... nic nowego, ale z racji gabarytow i wygladu moze liczyc na rzesze klientow a do tego to nokia;] - fuj
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-06 18:05
    Super,ale cos te podswietlenie ekranu lipnie wyglada(na fotce).
    0
  • Users Avatars Mini
    darekdmk pisze: 2003-02-06 18:06
    jaaustin: Ups! Jakoś się trafiło, że ja jestem pierwszy. No ale to nie było w moich planach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojt pisze: 2003-02-06 18:09
    Małe ale czemu nokia do swoich nowych modeli daje tylko 725 kb to troche mało mam N7650 i po zaistalowaniu oprogramowania i zapisaniu 17 zdjęc mam 1 MB wolnego a tu tylko 725 kb MAŁO!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GOGA_ pisze: 2003-02-06 18:40
    Dosc lekka jak na nokie,4.096 kolorów zobaczy co jeszcze ma
    0
  • Users Avatars Mini
    GOGA_ pisze: 2003-02-06 18:41
    regulacji głośności jak eryku na boku....
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2003-02-06 18:43
    coś podobny do erica t600 albo na odwrót
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2003-02-06 18:49
    No i kolejny model noki po 7210 i 6610 przyszla kolej na 6100 , roznia sie paroma szczegolami wewnatrz i innymi obudowami , sprytne posuniecie marketingowe , jeden telefon mozna sprzedac 3 razy
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-06 18:49
    No coz cena na allegro-ok 2500zl...
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-06 18:50
    jaaustin*N6310 to duza krowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario blaster22 pisze: 2003-02-06 18:50
    GOGA a kiedy nokie seri6xxx nie miały ragulacji głośności z boku??
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-06 18:53
    Gdyby tak jeszcze miał Bluetootha, wybieranie głosowe, dyktafon i wiecej pamięci, to naprawdę nie byłoby sie do czego przyczepić. Ale i tak oceniam go wyżej, niż 7210/6610 ze wzgledu na lepsze gabaryty i dodanego klienta poczty. Ale z kolei 6100 nie ma radia - to tak, żeby pocieszyć posiadaczy 6510/8310/7210/6610.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario blaster22 pisze: 2003-02-06 18:56
    POP*** spoko twój T10 jest dużo lepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2003-02-06 19:25
    "Dzwonki w wybadaniu Noki ///6610/// brzmią świetnie, choć odrobinę gorzej niż w Samsungu SGH-T100 czy ostatnio testowanym przeze mnie Sagemie my x-5d." - już zaczynałem myśleć, że część testu jest skopiowana bez zastanowienia, tak jak na telefonia.wp.pl. Ale przeczytałem dokładniej oba testy - i widze że to tylko literówka :). Na WP skopiowali test 7210, nazwali go jako test 6610, zdjęcia pozmieniali, nawet w środku już im sie numeracji zmienić nie chciało. A jak ich sie spytałem czemu tak bez zastanowienia kopiują nie sprawdzając, to mi odpisali, że te 2 modele się różnią tylko obudową - tyle to ja wiem... Jak ktoś nie rozumie pytania, to chyba nie powinien na takim stanowisku pracować, bo sie do tego nie nadaje. Przepraszam, że tak zaśmecam wortal - ale musiałem to napisać dla porównania tych dwóch stron. Pozdrawiam Leszek
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-02-06 19:30
    solidna słuchawka i nokia ma silny argument w tym fonie, brak mu kilku rzeczy takich jak wymienił GSManiac ale i tak to godny uwagi fon:))) skala 8/10
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-02-06 19:34
    Naprawde telefon godny uwagi. Myśle że z telefonów jakie Nokia wypuściła na nasz rynek 6610, 7210 ta Nokia jest najlepsza. Jest to mniejsza 6510 z kolorowym wyświetlaczem i zajebistymi funkcjami
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok23 pisze: 2003-02-06 19:36
    Ten telefonik mozna juz kupic w Polsce na www.centrumgsm.pl. Cena 2890 chyba ktos powinien sie chwycic za glowe. Za kawalek plastiku, ekran i baterie dac tyle kasy. Kolejna zabawka dla maniakow GSM aczkolwiek piekna.
    0
  • Users Avatars Mini
    blue_ pisze: 2003-02-06 19:55
    jestem ciekaw czym ten telefon rozni sie od 6610 i 7210 ? nokia tworzy niwe modele zmieniajac OBUDOWY starym pozdrawiam blue_
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek35 pisze: 2003-02-06 20:25
    Rewelacyjny telefon, chcialbym go mieć !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dante pisze: 2003-02-06 20:29
    Wypas jak nic... ale na pamięci poskąpili... tylko 750kB hahahahaha I co człowiek w tej pamięci pomieści...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubaz3 pisze: 2003-02-06 21:12
    Ja tam lubie moją NOKIE 6310i , używałem przez mieiąc 7210 i BOSSNOKIA masz racje z tym lipnym wyświetlaczem trudno ustawić kontrast żeby w każdym świetle był dobrze czytelny.
    0
  • Users Avatars Mini
    francuzz pisze: 2003-02-06 21:28
    Dobra a czy ta Nokia ma nareszcie klienta e-mial (POP3/SMTP) bo jakos nie bardzo doczytanlem o tym. Bo jak nie ma to jest to w/g mnie bardzo duza wada, bo wlasciwie poto chcialbym miec GPRS w telefonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-02-06 21:32
    Bardzo fajny fonik. Ma wszystko co nowoczesny telefonik powinien miec a do tego jest maly i lekki. O tym czy stanie sie przebojem rynku zadecyduje tylko cena.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-06 21:55
    Gaga:No wlasnie od kiedy to nokia 6xxx nie miala reg glos z boku??!
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2003-02-07 02:38
    Ej ta Nokia, tu jest to samo co w ostatnich modelach, 7210, 8310, 6510, itd itp, te wszystkie modele to JEDEN TELEFON! Przecież ludzie chcą nowości a nie co 2 lata to samo z lekką zmianą wyglądu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-07 09:24
    Telefon ladny, kolorowy wyswietlacz, ale ta waga i wielkosc zaczyna robic sie uciazliwa!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-02-07 10:01
    Po przeczytaniu testu można zauważyć, że symbol 6100 żeczywiście nie świadczy o niczym. Dawniej to był 6310 telefon biznesowy, myślałem, że 6100 bedzie jego następcą, jednak brak Bluetooth to dyskwalifikacja dla tego segmentu klientów. Mało pamięci 720kB to za mało. Ogółem bardzo mi się podoba jego rozmiary świadczą raczej że powinien się nazywać 8100, ale to już Nokia wymyśliła więc tak jest najlepiej. Cena jeszcze oczywiście absurdalna bo 2.5tys to zaaa dużo. Czekam na pojawienie się jej oficjalnie na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-07 10:22
    blue_***: czytaj uważniej posty... 6100 w porównaniu z 6610/7210 jest mniejszy, lżejszy, (francuzz***!) ma klienta poczty, brakuje mu za to radia. Natomiast w dalszym ciągu nie ma tutaj wybierania głosowego i dyktafonu, choć - uwaga ! - niektóre portale podają, że te funkcje są (np. Telix lub Infogsm) ale oficjalna strona Nokii milczy na ten temat... Może jest ktoś, kto mógłby to tutaj ostatecznie zdementować lub potwierdzić...?
    0
  • Users Avatars Mini
    r09101975 pisze: 2003-02-07 10:44
    Wygląd bardzo klasyczny ale ciekawy; za taką cenę bez Bluetooth to chyba lekka pomyłka
    0
  • Users Avatars Mini
    rashka pisze: 2003-02-07 10:59
    Telefon jak dla mnie super!!! ale niestety chyba mozna o nim tylko pomazyc.....
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2003-02-07 11:17
    Moim zdaniem to autor "testu" nie musiał się rozpisywać ,poprostu można było napisać ,że to jest N6510 z kolorowym wyświetlaczem i "zestawem głośnomówiącym".Telefon ten nie ma kompletnie nic do zaoferowania i nie wiem dla czego cena ma być tak wysoka ,za co? telefon ten nie ma klienta e-mail ,bluetootha itd. jeszcze za nim wejdzie do sprzedaży to telefony innych producentów w swojej ofercie będą oferowały napewno większy wypas za niższą cenę
    0
  • Users Avatars Mini
    elektryk58 pisze: 2003-02-07 12:47
    bo to jest Nokia buraku - telefon nie dla biedoty iczereśniaków!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-07 13:04
    robek*** - gwoli œcisłoœci: klienta poczty to on akurat ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-02-07 14:14
    Oj Franek mylisz się pisząc " sprzedali jeden telefon trzy razy" . 6100 to nie to samo co 6610. To są dwa różne telefony. 6100 miałem w ręce ( w niemczech) i on trąci tanizną, ma dziwny plastik coś jakby 6510 lub jeszcze gorzej. 6610 jest JAPONSKA ( patrz po zdjęciu przedniej obudowy) natomiast 6100 niestety szwabska a to jest ogromna różnica w jakości wykonania. Poza tym ten TYŁ i klawiatura tej 6100 są jakby z modelu 3310 a najgorsza chyba jest dostępna kolorystyka tego telefonu . Sama wielkość 6100 jest O.K. ale to nie wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-02-07 14:24
    Ja wolę jjednak 6610!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    azzazello pisze: 2003-02-07 14:40
    Po stracie czesci rynkowego tortu producent powraca chyba na wlasciwa sciezke. To cieszy, gdyz tak doswiadczony i zaawansowany producent powinien swoje najlepsze strony wykorzystywac. Kilka nieudanych eksperymentow, spadek sprzedazy przemowil do rozsadku kierownictwu firmy. Jako uzytkownik ciesze sie, ze bede mogl sie cieszyc udanymi modelami telefonow.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-07 16:20
    Fawu:ciekawy poglad masz cenowy...a ty Qpa pewnie wolisz takie np 5110,co?
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2003-02-07 17:18
    GSManiac: z testu nic nie wynika ,że nokia 6100 ma klienta poczty i myślę ,że skoro ma taką funkcję to autor testu powinien to napisać ,bo oprócz n7650 i comunicatora to nie przypominam sobie żeby nokia w innym modelu oferowała właśnie klienta poczty.
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2003-02-07 17:23
    do:elektryk 58 słuchaj chłoptasiu burak to jesteś ty i nie bardzo rozumiem kołku ty ,co to znaczy że to jest nokia?
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-07 18:26
    niedlugo jak dobrze pojdzie bede posiadaczem tego fona
    0
  • Users Avatars Mini
    lm pisze: 2003-02-07 22:06
    super fonik chcialoby sie go miec
    0
  • Users Avatars Mini
    DanieI pisze: 2003-02-07 22:40
    Telefon super pewnie podanie jak cena :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamilek pisze: 2003-02-07 23:39
    Bardzo fajny telefon.Jak bedzie to go kupie w sklepie :).
    0
  • Users Avatars Mini
    sqt pisze: 2003-02-08 13:21
    Sczerze powiem kolejny ladny nawet bardzo telefonik ale to nie jest telefon dla ludzi z tej grupy to jest telefon dla zwyklych uzytkownikow co pewnie nawet nie beda wiedziec ze maja klienta poczty, powiem tak brakuje naprawde dobrego telefonu. Bardzo fajne rozwiazanie zrobil siemens w sl45i a mianowicie karta pamieci pomijajac fakt mp3 mamy 32MB pamieci. Brat ma ten telefon i najlepsze jest w tym telefonie java oraz dyktafon. mozna cos nagrac a nie jak 6310i trzeba sie pilnowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-08 15:10
    sqt:Troche nie rozumiem co masz na mysli: ,,ale to nie jest telefon dla ludzi z tej grupy to jest telefon dla zwyklych uzytkownikow co pewnie nawet nie beda wiedziec ze maja klienta poczty, powiem tak brakuje naprawde dobrego telefonu. "Mozesz mi to rozjasnic?
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-08 19:57
    Dobry telefon .Moze ciut za duzy/ciezki .No i pamieci mogli dac wiecej !!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-09 19:33
    nitek***: "Moze ciut za duzy/ciezki" Nie przesadzasz chłopie ? Też się miałeś do czego przyczepić...
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-02-10 00:28
    Bardzo pozytywne wrażenie. Szkoda że będzie mnie na niego stać, gdy będzie czymś zwyczajnym, a nie żadną nowością :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    gerard pisze: 2003-02-10 13:02
    Mnie się bardzo podoba i już
    0
  • Users Avatars Mini
    gerard pisze: 2003-02-10 13:04
    Jest wywalisty
    0
  • Users Avatars Mini
    gerard pisze: 2003-02-10 13:05
    mam nadzieje ze nie bedzie padaczką
    0
  • Users Avatars Mini
    gerard pisze: 2003-02-10 13:06
    i ze nie bedzie sie psuł
    0
  • Users Avatars Mini
    gerard pisze: 2003-02-10 13:07
    i ze bedzie tani
    0
  • Users Avatars Mini
    poli pisze: 2003-02-10 17:02
    tani szybko nie bedzie......
    0
  • Users Avatars Mini
    au_rel pisze: 2003-02-10 18:24
    ten telefon naprawde swietnie sie prezentuje ciekawe czy beda zwiazane z nim jakies promocje..
    0
  • Users Avatars Mini
    twiti pisze: 2003-02-10 20:07
    zajebisty telefonik tylko troche cena odstrasza ale poczekamy az stanieje
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 20:39
    Szkoda ze niema wbudowanego aparatu i blututch. Tak pozatym to super.
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek35 pisze: 2003-02-10 21:15
    Szkoda że nie ma go jeszcze w promocjach Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 22:55
    luka: cena okeyy jak na ta klase ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 22:57
    diler: tesh mialem w reku ... super fonik ... jest na allegro z pl menu ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    fero pisze: 2003-02-11 02:12
    a mnie tam sie niepodoba jak wieksosc noki ale co tam ma dzwonic
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-02-11 11:03
    Trochę mnie razi brak Bluetootha.
    0
  • Users Avatars Mini
    yar pisze: 2003-02-11 14:30
    Fani Nokii sa pewnie wniebowzieci bo znowu zaczeli sie "rajcowac" nastepnym modelel finskiego producenta - jak dla mnie nic specjalnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    hekko pisze: 2003-02-11 19:05
    hmm male, fajne ale cena za wysoka..
    0
  • Users Avatars Mini
    wojt pisze: 2003-02-12 01:56
    coś jest nie tak te wszystkie "6" są do siebie podobne praktycznie to samo menu
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-12 12:27
    Jest już oficjalnie w Polsce - na razie wprawdzie tylko w Apollo Electronics w cenie 2990zł brutto (!) To znak, że za jakiś miesiąc pewnie pojawi się w ofercie opów (Era, Plus). Dla biznesu pewnie za jakieś 899-1099, a w cywilnej to aż strach pomyśleć. Bo wziąwszy przykład 7210, która w Erze jest za 1599/1399 (w Plusie wprawdzie już "tylko" za 999/799), mozna przypuszczać, że na początku cena w ofercie dla indywidualnych znacznie przekroczy 1000 zł netto. IMHO nie warto...
    0
  • Users Avatars Mini
    Roger pisze: 2003-02-12 15:52
    Nikt nie zwrocil uwagi jaki jest cieniutki!!! T28s to przy tym grubas!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-12 21:01
    miom zdaniem to super telefon- nic dodac, nic ujac
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin27 pisze: 2003-02-14 15:02
    Osobiście dla mnie Nokia staje sie nudnawa ze swą powtarzajacą się linią - ale ten Samsung SGH-N620 hmmm w sam raz na walentynki dla kobietki malutki, leciutki, poprostu uroczy !!
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-14 21:31
    Moim zdaniem to świetna kokorka! Brak jej tylko wybierania glosowego i dyktafonu, ale poza tym jest OK!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-14 22:06
    damianul:No wlasnie.Ma pewne braki,no coz,wszystko je ma ...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-14 22:37
    Moim zdaniem to super telefon. Brakuje mi w nim troche wybierania glosowego i dyktafonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekDobraRada pisze: 2003-02-15 17:41
    Czemu wszystkie nowe telefony Nokii sa takie male??? Komus kto ma duze rece juz 6510 obsluguje sie fatalnie... a to jest jeszcze mniejsze. Mam nadzieje, ze Nokia ma w planach odpowiednik 6210/6310 z kolorowym wyswietlaczem...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-15 17:50
    damianul***: no i jeszcze Bluetooth'a i radia (chyba, że akurat nie używasz tych gadżetów). No i nie do końca wiadomo jak to jest z tym kilentem e-mail.
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-16 11:51
    do GSManiac; Bluetooth'a mi nie brakoje bo z niego i tak bym nie korzystal, ale radia bardzo, bo w swojej 6510, bardzo czesto slucham radia
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2003-02-16 15:24
    Czy ja wiem wygląda podobnie jak 6510 z wyjątkiem układu klawiszy i kolorowego ekranu , może to i fajnie ale ja jakoś po nowych nokiach z dwoma 00 na końcu wiecej się spodziewałem i szczerze mówiąc czytając opisy na nokia.com.pl wygląda to bardziej różowo niż jest w rzeczywistości no i brakuje detali. A poza tym pod względem gabarytów to może mała ale cierpi na tym moim zdaniem ergonomia klawiaturki (odległości między klawiszami itd.) I wolę coś pokroju tego co mam czyli 6310i Pozdrowienia 4All GSMonline User
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-16 16:44
    A mi nie brakuje blutacza,ale dyktwafonu i radia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz19 pisze: 2003-02-17 08:54
    o i o taki telefon mi chodzi bardzo mi sie podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTEK17 pisze: 2003-02-17 20:51
    fajny wyświetlacz ciekawy wyglad i kolorowy wyświetlacz
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-21 20:45
    Przemku:Nie pie... tylko nad soba popracuj!
    0
  • Users Avatars Mini
    punk pisze: 2003-02-22 13:23
    fajowy mogli by dać go zamiast 3510i w takiej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2003-02-23 20:34
    nie ma sie czego przyczepic, z wygladu ok, cos tam sobą reprezentuje, czegos tam nie ma, reszta wyjdzie w praniu jak przy N6510, bo jakos mi ją bardzo 6100 przypomina, i to mysle ze juz niedlugo wyjdzie, prz okazji jakiejs wlasnie "promocji".
    0
  • Users Avatars Mini
    Kruchy pisze: 2003-02-24 16:32
    Ktos kto pisze ze to jest 6510 tylko z kolorowym wyswietlaczem zdradza swoja niewiedze i ignoranctwo. Ja go mialem w reku i uwierzcie mi jest klasa sam dla siebie. Fakt blutufa nie ma, ale jak ktos uzywa tel po porostu zeby z niego dzwonic to to jest majtersztyk. Acha i jeszcze ktos napisal ze ma tandetnie wykonana obudowe i klawiature. Tu juz pacjent przeszedl sam siebie.No comment.
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-24 19:47
    podobno ma juz wkrotce pojawic sie w era biznes
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-24 23:53
    jasne..pomarzyc kazdy moze.... jak to napisal autor testu. No ciekawe.. ale na pewno na poczatku po 999 t vat
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-25 18:10
    punk:zeby dali go w takiej promo to bylby kuniec swiata!
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-25 22:46
    Taki maly, ze trzeba uwazasz z wciskaniem klawiszy by sie nie pomylic;/
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-25 22:49
    *uwarzac
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia9110 pisze: 2003-02-25 23:14
    Nie pogardziłbym takim fonem
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-26 22:08
    ...też tak sądze.. tylko znów... cena ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-27 14:29
    ale podoba mi się i kiedyś go qpie. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    malyf9 pisze: 2003-02-28 20:10
    mi też się podoba i funkcje mi odpowiadają tylko cena mi nie będzie odpowiadać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    malyf9 pisze: 2003-02-28 20:12
    evviva l'arte życie bez komórki jest nic niewarte :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarecki III wielki pisze: 2003-03-01 13:48
    była by
    0
  • Users Avatars Mini
    HEM pisze: 2003-03-04 00:12
    malyf9 - przyłączam się do ciebie - wszystko OK oprócz ceny !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-04 17:32
    JAk bedzie za mniej niz 1000(tausend)trzeba bedzie brac!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-08 23:08
    przyznam szczerze, że jeżeli miałbym kupować Nokię (ale nie kupię Nokii...) to wybrałbym właśnie ten model...jest spoko, mimo paru braków.tylko pewnie cena nie pozwoli na jego posiadanie tym, którym najbardziej na nim zależy...ale zobaczymy.pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    jakub007 pisze: 2003-03-10 19:35
    czy to sagem my-x5...
    0
  • Users Avatars Mini
    todi_men pisze: 2003-03-10 21:10
    zaje**** telefon!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mauy pisze: 2003-03-10 21:29
    Super cacko!!! Jakby idea wrzuciła go w promocji z okazji 5-latki za jakieś 500, to by pewnie by pół polski sie przesiadło
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-10 22:45
    moje oko cieszy.. przydaloby sie tylko troszku wiecej przydatnych funkcji i aparat na wyposazeniu standardowym wygodniejsze i tansze przede wszystkim, ale wstydzic sie nie ma czego, piekne wykonanie, hold na artystow z nokii :))
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-11 12:55
    jakub0007 - w pierwszej chwili też byłem pewien że zdjęcie pomylone. Który fon wyszedł pierwszy na światło dzienne? Bo strasznie dziwne że az taka kopia wyszła. Z drugiej strony obydwa są bardzo powiedziałbym nawet lekko "eleganckie". Mają styl.
    0
  • Users Avatars Mini
    mikrobi pisze: 2003-03-11 18:13
    Wszystkich komentarzy nie czytałem, więc jeśli juz było powiedziane to co napiszę to sorry...Bluetooth i dyktafon- to akurat dla mnie najbardziej dokuczliwe braki. z dyktafonu korzystam bardzo często i trudno mi znaleźć fon, który miałby tak wygodny dyktafon jak r320s. Bluetooth'a na razie nie używam, ale przydałby się bardzo. Poza tym trocę dziwię się Nokii, że nie wykorzystuje w innych słuchawkach znakomitej baterii z 6310/6310i. Szkoda. Ale w sumie 6100 jak najbardziej mi odpowiada-stonowana stylizacja, funkcjonalność, waga. Mam nadzieję, że Nokia wypuści jednak niedługo telefon, który lepiej pasowałby do określenia "zwieńczenie serii 6..."
    0
  • Users Avatars Mini
    _OmegaOne_ pisze: 2003-03-12 02:43
    fajny telefonik ale za drogi...poczekam az za 3lata bedzie za 1zł ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    0604 pisze: 2003-03-12 10:08
    Nokia szaleje z telefonmi. Naprawde udany model.
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-12 11:59
    moim zdaniem cena tego telefonu zbyt wygorowana, ale maniacy pewnie kupią.
    0
  • Users Avatars Mini
    javorus pisze: 2003-03-12 13:57
    telefon dla nowobogackich
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-12 16:15
    wcale nie dal nowobogackich, bawilem sie tym telefonem i stwierdzam ze nie jest taki zly wogole jakosc wykonania odbiega mocno od pozostałych nokii, i tutaj brawa dla finskiej firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    Mauy pisze: 2003-03-12 21:27
    Ostatnio na GG rozsyłali reklamę tego cacka - wyraźnie z niej wynikało, że to ma wbudowanego cyfraka... Czyżby nokia próbowała zdobyć klijenta na siłę? po co wmawiać ludziom rzeczy, których nie ma a tak poza tym - radio mogliby dorzucić
    0
  • Users Avatars Mini
    CellPipe pisze: 2003-03-13 00:28
    Co tu dużo pisać telefon poprostu świetny. Pewnie drogi jak cholera ale po teście widać że kupując go nie będzie żałowało się zakupu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kruchy pisze: 2003-03-13 01:29
    Witam. Mam do sprzedania ten aparat- nokie 6100. Oddam w dobre rece za 1800zl - tylko oferty z Warszawy. Zainteresowani prosze o kontakt na mejla.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 15:02
    fajny
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 15:08
    ale cholernie drogi.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 15:10
    to prawda, ze za 3 lata bedzie za 49 zl. Zobaczycie jsak wejdzie umts, wtedy umts-owe telefony beda kosztowac ok. 250 zl. a takie telefony jak ta nokia spadna na nizsza polke.
    0
  • Users Avatars Mini
    korbel pisze: 2003-03-14 19:45
    Telefon wspanial, jedyn co boli ze jest wierna kopia 7210 ale za to nadrabia klasycznym designem.
    0
  • Users Avatars Mini
    _OmegaOne_ pisze: 2003-03-15 01:13
    zgadzam sie ale na umts'a trzeba jeszcze troszke poczekac a jak juz wejdzie to tel. z umtsem beda na pewno bardzo drogie wiec co niektorzy(tzn.wiekszosc polakow;)beda musieli pocieszyc sie wtedy czyms takim jak to:)
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-15 01:25
    bardzo fajny bardzo drogi
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTU$IEK pisze: 2003-03-15 20:13
    Ty! Jakub007! Ty coś piłeś? A może nie te okulary ubrałeś,co? Ty se lepiej nie wyskakuj więcej z jakimiś MY-X5. Ty se pewnie kupiłeś to gówno i teraz Ci się marzy 6100- ale wstyd się przyznać.Można zrozumieć. A propos: Jestem teraz na praktyce miesięcznej w dużym zakładzie i tam majster kupił to gówno (MY-X5)...... Dobrze że nie wie jak wszyscy pracownicy się z niego napier.... Cała hala aż huczy!!!!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH. Też bym chciał 6100,bo mam teraz 6310i i trochę duże to jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2003-03-16 09:34
    Dawno nic na Golu nie pisałem ale może już czas wyrazić sieo tym fonie i w mojeje opinii ten telefon jest spoko ale ma pewne niedociągnięcia mianowicie oprócz nowych funkcji obcięto niektóre zawarte już w poprzednich modelach (w porównaniu do N6310i np. sterowanie głosem , bt , dyktafon.)Ktoś powie że to niezbyt ważne funkcje ale to w pewien sposób może razić że bardziej zaawansowany fon a jednak czegoś mu brak zwłaszcza w konfrontacji z ceną tego modelu. Pozatym wydaje mi się że użytkownicy decydujący sie na zmianę aparatu szczegółnie ci którzy mieli dość "wypasiony" aparat będą szukać tego co mieli w swojej starej słuchawie i co sie sprawdziło a dopiero w następnej kolejności będą zachwycać się nowymi funkcjami. Pozdrowienia 4ALL
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia9110 pisze: 2003-03-16 23:54
    z przyjemnościom damm mu 10
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-17 16:59
    Bardzo dobry telefon za bardzo dużą cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-17 17:01
    Fajna jest Nokia 6310i, wczoraj trzymalem ja w rekach. Ale 6100 jest telefonem specjalnie zarezerwowanym (cenowo) dla najbogatrzych klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-17 17:03
    I ja też daję mu ocenę 10!
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 10:45
    dostał 10 bo jest zarabisty
    0
  • Users Avatars Mini
    ah pisze: 2003-03-19 22:56
    CAŁKIEM NIEZŁY TELEFONIK
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-20 01:20
    Nie jestem specjalnie fanem Nokii i nowe słuchawki jakoś niespecjalnie mi się podobają, ale ta jest pozytywnym zaskoczeniem. Wygląd ma spoko a i funkcji troche :)
    0
  • Users Avatars Mini
    odar pisze: 2003-03-20 11:57
    Bardzo ładny telefonik. Tylko dlaczego wszystkie te nowe nokie są takie drogie??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mw209421 pisze: 2003-03-20 13:33
    Bo jakby były tańsze, to nikt by nie kupował starszych modeli.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-03-20 13:37
    FATALNY TYŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    M_I_S_T_E_R pisze: 2003-03-20 14:09
    ładny telefon sporo funkcji nie mam do niego żadnych zastrzerzeń!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-03-20 16:48
    Kolejny test 6100 pojawił się na: www.telefonia.wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-03-21 15:21
    w salonie Nokii 2999 netto........
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-21 16:20
    własnie przeczytałem dwa zupełnie sprzeczne testy tego aparatu i szczerze jestem zakręcony, czyżby jeden aparat był wadliwy??? nie wiem najlepiej poczekac i samemu sie nim pobawić;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klimas pisze: 2003-03-21 21:42
    nokia rosnie w sile!!:) super
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-24 16:04
    nie moge nic wiecej dodac poprostu extra telefonik , przydal by sie w promocji za 199 nawet bym byl w stanie tyle zaplacic
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-25 15:57
    kiedyś bedzie tyle kosztował, pamietaciejak działo sie z sl45 który był marzeniem każdego z was ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-25 15:58
    ale fakt nokia tym modelem udowadnia że jest the best na rynku, gromi konkurencje
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-26 15:38
    To jest bardzo dobry telefon. Wszystkie Nokie mają znakomite wyświetlacze pod względem rozdzielczości, podświetlenia i ilości kolorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-26 15:40
    Muszę się przyznać, że ten telefon mi sie bardzo podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-26 15:41
    I bardzo dużym plusem dla Nokii jest wprowadzenie litowo-polimerowych baterii.
    0
  • Users Avatars Mini
    qestor pisze: 2003-03-26 17:28
    WItam Mam ofertę dla operatorów(szczegolnie Plus Gsm), chcecie miec wiecej nowych klientóww. Dajcie ten super apracik za 149 zł + abonament 80zł za m-c z 50 min darmowych. A klienci sami bede walic drzwiami i oknami :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    emi122 pisze: 2003-03-26 19:53
    bardzo inteligentnie (?) ale nie pomyślałeś o tym ile w tym momencie byłoby deaktywacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    mw209421 pisze: 2003-03-26 19:54
    Hehe, taka oferta to chyba za parę lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-30 11:19
    Giebur:No to powiedz im to:,,Chlopaki opuscie ceny z np 6100 bo....no wlasnei bo co?Bo to zly fon i ma byc tani???"To co jest luksusem-KOSZTUJE!-zawsze tak bylo!
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-03-30 17:39
    napewno kiedys stanieje cierpliwoseci;))))))slyszalem ze obudowa daje o sobie znac i mocno trzeszczy w ty modelu:(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-04-01 13:53
    Cena w promocji z pewnością nie będzie kosmiczna, gdyż telefonik jest bardzo dobry i mały, ale nie przełomowy. Za to IMHO bardzo ładny. Szczególnie- jak na Nokię.
    0
  • Users Avatars Mini
    viking pisze: 2003-04-02 23:37
    kosztuje 0 euro, cyro na 2 lata, Hi Profile 30 euro miesiecznie
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-04-04 00:51
    Nie jestem zachwycony nowymi modelami Nokii, ale ta mi się podoba. Wygląd i zawartość jak najbardziej pozytywna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 20:26
    Całkiem fajny tylko na pewno będzie drogi...
    0
  • Users Avatars Mini
    trafficgg pisze: 2003-04-10 18:24
    Szczerze mówiąc, nie przepadam za Nokiami z kilku powodów. Po pierwsze, za taką cenę, jaką przedstawia Nokia chociażby za 6100 (niby jest w Erze w promocji za bagatela 149 zł netto), mogę kupić aparat innej firmy, np. Samsunga o wiele taniej. Wniosek: płacimy za firmę, bo jeśli chodzi o funkcje, mają podobne jak konkurencja. Po drugie, design wielu produktów Nokii jest nieco zbyt kontrowersyjny i pokazawszy się z 7210 czy 7650 na ulicy, możemy się z telefonem już pożegnać - szybko go nam ukradną. Po trzecie, wymiary. Telefon musi być praktyczny i dobrze byłoby, gdyby czuło się go w ręce. A 76 gramów? Bez przesady. Nokia 6100 to na pewno telefon, na który warto zwrócić uwagę ze względu na masę funkcji i jeden z nielicznych normalnych wyglądów Nokii. Ale za taką cenę (nawet te 149 zł netto w promocji), można kupić przecież SE T68i albo Motorolę T722i. Ja bym się zastanowił na poważnie przed zakupem tego telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Explorer pisze: 2003-04-10 18:42
    Ludzie pomóżcie! Juz nie wiem ktory raz wchodze na ta strone i ogladam zdjecia i czytam...i...nie moge sie zdecydowac-czy 6610 czy 6100? Prosze- jezeli wiecie cokolwiek o tych komorkach, wiecie w czym jedna jest lepsza od drugiej czy ktora jest np.porzadniej wykonana-prosze napiszcie!!! Z gory dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    kar pisze: 2003-04-12 21:24
    Explorer: ja bym wybrala 6610, a tak naprawde to siemens s55. zanim kupisz to zastanow sie czego oczekujesz od telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-04-13 20:14
    trafficgg***: wszystko to racja, tyle, że w promocji Ery za 149 jest Nokia 6610, a nie 6100. Tę możesz za to kupić w Plusie, ale za znacznie większą kasę - 999/1199.
    0
  • Users Avatars Mini
    e-telefon.punkt.pl pisze: 2003-04-15 09:07
    Świetny...mały , lekki , zgrabny , bogato wyposażony.Ciekawe tylko ile kosztuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Explorer pisze: 2003-04-17 01:34
    Dzieki za rady! Powiedzcie mi - dlaczego ta 6100 jest nieraz kilkukrotnie droższa od 6610? Co ona takiego ma? No wiem, że waży te swoje 76 gram i jest wielkości pudełka zapałek, ale to przesada! Jeszcze raz dzieki! Aha! Kar powiedz, czemu s55? Co w nim jest takiego?
    0
  • Users Avatars Mini
    micbod pisze: 2003-04-19 14:17
    telefon biznes ze wszystkim dopiero bedzie Panowie i Panie a to będzie 6650 z aparatem i innymi . może i drogi ale za jakość sie płaci a wtedy zapominasz o monecie którą dałeś !!! sam mam 63i i jest ok a jesli mialbym go zamienic to tylko na 6650 lub na 7250 pozdr dla wszystkich nokiowcow.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-04-26 19:25
    Pomarzyć??? Ja chciałbym go mieć, a nie tylko pomarzyć! Na szczęście jest jeszcze bardzo tania 6610.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mekintosz pisze: 2003-05-12 01:15
    Dzis mailem okazje sie pobawic tym cudenkiem. Nie znalazlem wybierania glosowego oraz sinozebego / Bluetooth/ Poza tymi brakami jka na ten telefon oceniam go na 5+ w skali -6 Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mikom pisze: 2003-05-16 00:31
    W mojej trzeszczy tylna klapka a bateria trzyma 2 dni ale musze przyznać ,że jest to telefon który najbardziej przypadł mi do gustu z nowych modeli Noki.
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-05-17 20:33
    bo wedlug nokii to telefon nizszej klasy i to daltego
    0
  • Users Avatars Mini
    Toma pisze: 2003-06-02 15:26
    Posiadam telefon nokia 6310i i juz wim na jaki go zamienie bedzie to wlasnie nokia 6100 w porownaniu do noki 6610 to super telefon nokia 6610 marnie wypada w porowananiu z 6100. to naparwde fajniutki telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 01:42
    wszytko bylo by ok gdyby nie ten wielofunkcyjny klawisz - mam uraz do tego typu rezczy
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 01:50
    gizmo: WIem, nie jestes osamotniony w tej kwestii. Pomijajac ten klawisz, przypadla mi do gustu estetyka telefonu. Wreszcie jakis stonowany telefonik (pomijajac 6610)
    0
  • Users Avatars Mini
    p_i_o_t_r pisze: 2003-06-03 02:25
    nie ma to jak klasyczna linia, bez żadnych udziwnień i wynalazków
    0
  • Users Avatars Mini
    lawated pisze: 2003-06-10 17:45
    Jest piękny, ale chyba zbyt mały, no ewentualnie, dla Pań.
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 16:44
    Fajniutkiiii,chce go miec!
    0
  • Users Avatars Mini
    luc pisze: 2003-07-01 18:28
    jade go kupic...teraz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zimek15 pisze: 2003-07-01 20:52
    Najladniejsze cacko Nokii :DDD malutka, zgrabna, duzy ekran :)) tylko K****A cholernie TRZESZCZY OBUDOWA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-06 21:14
    To jest super telefon.Jest tak cienki, że ledwo można go wyczuć w kieszeni spodni.
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-06 21:14
    Ile kosztuje w Erze? W taryfie Medium 40. Ktos sie orientuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-06 21:15
    A do tego ma zajebiste podswietlenie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-07-07 18:38
    Jest jego promocja w Idei w najtańszym abonamencie za 349 zl. + vat. a w troche drozszym za 149 zl. + vat.
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2003-07-09 20:17
    mnie trzyma w prywach 5-6 dni ( przy 30minutach na dzien rozmowy). jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Daru$ pisze: 2003-07-11 19:29
    Zawsze przepadałem za Nokiami i tak już (chyba?)pozostanie...obecnie mam Nokie 6210 znudzona zabaweczka-a co do modelu 6100-jest bardziej zajebista...mniejsza z extra wyposażeniem...hmmm...tylko cena...
    0
  • Users Avatars Mini
    zimek15 pisze: 2003-07-13 20:25
    Daru$ cena jest wypasiona :))) 49zł w IDEI :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-07-14 02:57
    Co ja mam wybrac??? 6100 czy sagema my x-6? Ja juz naprawde nie wiem.......
    0
  • Users Avatars Mini
    zimek15 pisze: 2003-07-14 19:37
    ja bym chyba wybrał sagema
    0
  • Users Avatars Mini
    Jolka pisze: 2003-07-15 12:29
    Mam problemy z zainstalowaniem z dołączonej płytki do Nokii 6100 Data Siute. Kabel co prawda jest nieoryginalny, ale wychodzi na to, że problem jest z jakimś sterownikiem, którego za żadne skarby nie można znaleść na płytce od nokii. Co robić? Pomóżcie! Pilne bardzo, bo nie mam już sił na więcej prób instalacji i konfiguracji - oddam pewnie kabel i tyle przyjemności z tego będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    danieln pisze: 2003-07-16 19:00
    w opisie telefonu chcialbym poprawic dwa wyrazenia: nie z plastiku ale z tworzywa sztucznego i dwa przyciski nad klawiatura a nie pod
    0
  • Users Avatars Mini
    2973 pisze: 2003-07-17 12:28
    miałem okazje sie nia bawic. naprawde zajebicho.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-07-19 23:53
    Czyten telefon ma poslki słownik T9?
    0
  • Users Avatars Mini
    McCool pisze: 2003-07-21 19:39
    Nokia to moj ulubiony producent komorek ale czasami mnie rozwala swoim brakiem logiki - 6100 ktora jest telefonem z wyzszej polki ma 725 kB pamieci, gdy low-endowa 3510i ma okolo 900 kB! (nie mierzylem dokladnie) po prostu...brak mi slow :|
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-07-21 19:51
    maciek603-------ja bym wybrał sagema lub siemensa M55
    0
  • Users Avatars Mini
    KreCi pisze: 2003-07-24 15:30
    Jestem szczesliwym posiadaczem tego telefonu, i musze przyznac ze jest naprawde swietny, przesiadlem sie z nokii 6310 i jestem naprawde zadowolony, ma wszystkie jej funkcje plus cala mase innych i jest znacznie mniejszy, poreczniejszy i wygodniejszy. Jedno sprostowanie do testu, o ile mi wiadomo wygaszacz ekranu jest tylko jeden (digital clock) i nie ma mozliwosc ustawienia innego. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tanny pisze: 2003-07-27 16:13
    [OT]mam do sprzedania nowa 6100(granatowa)-kupiona 27 lipca..Jestem z Krakowa-odbior osobisty.Kontakt tanny@op.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekawy pisze: 2003-08-08 01:26
    a czy ten tel posiada licznik ilosci wyslanych sms i danych. rozwazam jego kupno a te funkcje sa dal mnie niezbedne. Jesli ktos wiem, wdzieczny bede za pomoc
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-08 12:41
    ciekawy***: muszę Cię zasmucić. Ten telefon tego nie posiada :(
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-13 23:39
    szkoda ze nie ma Bluetooth...
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-13 23:41
    Asia: a czy wogole jakas nokia miala licznik smsow wyslanych? licznik wyslanych danych to tak ale smsow to nie miala. Ciekawy: jesli potrzebujesz licznika smsow to wykorzystaj raporty nie wiem jak z nimi jest w tym modelu ale ja w 6310 zostawiam zobie raporty doreczen i po tych wiem ile smsow wyslalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2003-08-14 17:56
    xslimakx: moja kumpela ma 3510i, w której jest licznik wysłanych i przychodzących sms-ów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-21 16:38
    Fajny telefon, niezła stylizacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nastik pisze: 2003-09-12 01:16
    A nie prościej nie kasować wiadomości z folderu ''wysłane''???Ja tak robie i zawsze wiem ile sms-ów wysłałem,a w tej Nokii można ich sobie napwde dużo zapisać.,,,
    0
  • Users Avatars Mini
    otti z rogoźnika pisze: 2003-09-14 15:37
    A WIECIE ZE TELEFON NOKIA 6100 MOZNA BEZ PROBLEMU ZJESC!! PROBLEM STANOWIA JEDYNIE TE CHOLERNE KLAWISZE KTORE SMAKUJA JAK SZKLANE PERELKI I WYSWIETLACZ PRZYPOMINAJACY W SMAKU GUMOWE USZCZELKI! ALE NA PRAWDE MOZNA GO ZE SMAKIEM ZJESC!! NA DODATEK NIE MA SIE PO NIM ZADNEJ SRAKI CZY COS PODOBNEGO! CZESC!
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas_k pisze: 2003-09-27 11:32
    W plusie chcieli na poczatek w programie wymiany aparatów na 6100 mega cene kolo 700 a na 6610 jakies 130 zł teraz troszeczke sie to zmienilo cos jest nie tak z nimi oni tam mają doradców technicznych chyba z marsa
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-10-09 00:00
    poproszę o strony z grami do tego fona
    0
  • Users Avatars Mini
    mtic pisze: 2003-10-15 17:30
    a mojemu znajomemu drugi raz padła.., nie ma za wiele funkcji a pada.
    0
  • Users Avatars Mini
    bravemis pisze: 2003-11-15 14:25
    Ten fonik jest ekstra!
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2003-12-19 12:54
    Jezeli ktos czuje wielka potrzebe obdarowania kogos tym telefonikem to... polecam sie! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sumark pisze: 2004-01-09 11:46
    przyjemnie wyglada, ale na rynku sa juz fajniejsze telefony. Szkoda, ze kolorw ma tak malo ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-10 20:57
    Gdyby tak jeszcze miał Bluetootha, wybieranie głosowe, dyktafon i wiecej pamięci, to naprawdę nie byłoby sie do czego przyczepić. Ale i tak oceniam go wyżej, niż 7210/6610 ze wzgledu na lepsze gabaryty i dodanego klienta poczty. Ale z kolei 6100 nie ma radia - to tak, żeby pocieszyć posiadaczy 6510/8310/7210/6610.
    0
  • Users Avatars Mini
    mafes pisze: 2004-01-16 14:09
    Wczoraj go odebralem z Plusa za 99 zl jako aparat na wymiane za starz. Rano wlaczam a dzwonki nie dzialaja. Zeby uslyszec dzwonienie trzeba docisnac klapke. Pierwsze spotkanie i juz klapa ehhh szkoda gadac. Jade wymienic,
    0
  • Users Avatars Mini
    zuzia pisze: 2004-01-18 21:25
    Mam dylemat - wybrac samsunga shg-s300m czy nokie 6100? Samsung - kosztuje w idei 365 zl a nokia 180 zl. Bardzo prosze o rade. Jesli mozecie to wyslijcie na e-maila - zuzia@webpl.org
    0
  • Users Avatars Mini
    makumaku pisze: 2004-02-03 17:55
    mam go oczywiscie juz od dawna , fonik niezly, teraz kosztuje zeta w promocji, to calkiem rozsadna cena za niego , szkoda tylko ze obudowy dodatkowe takie drogie sa :( jak dla mnie to dobry fon ale zadna z niego rewelka 7/10
    0
  • Users Avatars Mini
    garbi7 pisze: 2004-02-17 14:44
    telefon naprawde niezly moim zdaniem jedna z lepszych sluchawek nokii.mam ja od roku i jestem zadowolony.teraz pasowalo by cos zmienic bo tel juz sie troche znudzil.nie bedzie to juz nokia(bo ta nic ciekawego nie oferuje)6600 wydaje sie niezla ale jak dla mnie jest sporo za duza!!!!!kupie samsunga e-700 bo jest naj!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy884 pisze: 2004-03-22 17:19
    Naj trwalszy to on nie był??Pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    ICER pisze: 2004-03-23 15:19
    miałem ten telefon... polecam ale brakuje mu pare bajerów takich jak aparat, symbain, karta pamięcie ja zmieniłem na 3650 i jestem bardzo zadowolony pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-04-04 20:47
    Po roku na rynku – wygląda na brzydala .
    0
  • Users Avatars Mini
    chips pisze: 2004-04-06 22:09
    Czy wie ktoś w czym może tkwić problem z połączeniem tego telefonu z kompem. Kabel nie jest oryginalny. zmieniam porty a tu mi pisze ze nie połączono. jak ktos może mi pomoć to będę wdzięczny!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-17 20:02
    nic ciekawego :/ to samo co 6610, 7210, 7250 identyko :/ glupota nokii zamiast zorbic jeden a dobry telefon to ona milion wypuszcza modeli tylko z inna obudowa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Valerisse83 pisze: 2004-06-21 13:30
    Chętnie zamięnię moją poczciwą 6510 na ten model :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WALasipied pisze: 2004-09-03 23:18
    paszli wy na %#$@ z takim telefonem!!! 3310 o to to aparat a to xujnia jakasci nizdarowaja!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    WALasipied pisze: 2004-09-03 23:20
    pidarasy wy jibane nidarostki nx!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nianias2 pisze: 2004-09-07 23:44
    jest po prostu ladny...
    0
  • Users Avatars Mini
    Makary pisze: 2004-09-15 22:52
    Ja mam jednocześnie 6610 i 6100. Obydwa są zajebiste ale 6100 bardziej. P.S. Poszukuję programów do obsługi tych nokii () tylko nie PC SUITE) albe OXYGENA z crackiem. Może być link lub na skrzynke mailową. z góry wielkie dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    sirTIM pisze: 2004-09-16 20:33
    Wlasnie co lepiej kupic 6610 czy 6100? Funkcje prawie identyczne, z tym ze 6610 ma radio. Makary wypowiedz sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    anonim pisze: 2004-09-24 21:03
    Nokia 6610 rozni sie od 6100 tylko: N6610 ma radio, ktorego nie posiada N6100, N6100 ma ladniejsze obrazki w menu ;) i w menu ma o jedna funkce wiecej, mianowicie 'Idz do'.. Obecnie posiadam dwie takie nokie, ale uzywam N6100 poniewaz wydaje sie bardziej zwarta, N6610 kojazy mi sie z 'wydmuszka', jeszcze jedna zasadnicza roznica pomiedzy tymi telefonami to taka, ze N6100 jest o wiele mniejsza..
    0
  • Users Avatars Mini
    rocket1 pisze: 2004-10-22 15:09
    wlasnie zakupiłem te telefonik, mam nadzieje ze sie bedzie sprawował.
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-11-06 21:36
    korzystam od ponad roku i nie narzekam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2004-11-14 16:23
    ... a jak bateria?
    0
  • Users Avatars Mini
    DARO pisze: 2004-11-18 11:05
    czy szybko ładuje się bateria do pełna jak jest całkowicie rozładowana??? za odp. z góry dziękuję!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2004-11-19 21:27
    Jeśli ładuje ją acp 12e to trochę ponad godzine i trzyma jakieś 3-4 dni, jeśli natomiast acp 7e to ładowanie trwa nieco ponad 2 godzinki ale tel trzyma już ok 6 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    justinek pisze: 2004-11-24 20:50
    a teraz pytanie - co lepiej wybrać - NOKIE 6100, czy - MOTOROLĘ C385 - dodam, że nokia jest o 100zł droższa....help me...
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-11-27 21:05
    jak zwykle powiem że siemens m55 jest lepszy bo ma większą np. pamięć i jest
    0
  • Users Avatars Mini
    antysiemens pisze: 2004-12-04 16:02
    siemens - to ma być telefon - a juz napewno nie m55 - starsze modele to może i owszem - ale nowe - porażkaaaaaaa!!!! Nie kupujcie tego badziewia...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-01-08 00:09
    telefon na poziomie ale jego funkcje do ceny maja duza roznice.
    0
  • Users Avatars Mini
    gleen pisze: 2005-02-09 13:50
    fajny telefon - tylko szkoda że taki toporny w obejściu; np. budzika nie mozna nastawić na kazdy dzień z osobna (śmieszne nie?) - wcześniej miałem Siemensa C55 - i to był telefon bardzo fajny bo można było go w duzym stopniu przystosować do swoich potrzeb - no ale za to 6100 ma kolorowy wyświetlacz nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    bajker pisze: 2005-02-15 12:02
    jaka baterie polimerowa polecacie do tego telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2005-02-21 23:40
    Sprzedam Nokie 6100, stan idealny, bez simlocka, ladowarka, 450 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2005-03-02 20:29
    mam go od miesiaca i muszę przyznać że jest rewelacujnie lekki i poręczny. Bateria trzyma 6 dni ( non stop) z rozmowani około 20-30 min dziennie i paroma sms-ami. Miałem v600 i byłem równiez zadowolony...tylko ta waga tej Motoroili...... Nie ma chyba na rynku lżejszego i tak wyposażonego telefon. Nie potrzebuję bloototh, czy kamery do zdjęć ..... POLECAM
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek939 pisze: 2005-03-21 19:13
    Kiedys chcialem kupic ta Nokie... ale jednak wybralem siemens m55, nie zaluje...
    0
  • Users Avatars Mini
    makabra pisze: 2005-04-07 20:01
    6100 miałem prawie rok. Jest to bardzo dobry telefon - jednak nie bez wad. pierwsza podstawowa- totalny brak supportu plików JPG via IRDA. Najwiekszą bolączką tego modelu jest jednak mala wrazliwosc na wstrząsy. Telefon zaliczyl upadek z wysokosci ok 80cm na grunt (ubity) - w futerale (skórkowa kabura). Po tym zdarzeniu przestał działać dzwonek oraz \"zetsaw glośnomówiący\". Byłem zaskoczony gdyz telefon nie upadł \"z hukiem\" lecz był to raczej delikatny upadek (po drodze otarł sie o nogę). Potwierdzam długi czas na baterii. Mam zastrzezenia co do wyswietlacza (nie jest TFT i to widac) - poza tym, raczej wolny procesor (sądząc po szybkości przełączania menu). Poza tym - uważam że to dobry model - najwazniejszym atutem są przede wsyztskim wymiary i bardzo dobry zestaw głosnomowiący (jakosc dzwieku) oraz super głosne dzwonki (w tych ostatnich kwestiach - spokojnie chowa się nabyta własnie przeze mnie 6230).
    0
  • Users Avatars Mini
    duch(kacper) pisze: 2005-05-28 00:52
    telefon z muślą raczej o kobietach
    0
  • Users Avatars Mini
    NODZAK pisze: 2005-06-11 17:31
    CHCESZ ZDJĄĆ SIM-LOCKA Z NOKII ZA DARMO W 3 MINUTY??? JA CI POMOGE! Z KAŻDEGO MODELU NOKII ZDEJME CI SIM-LOCKA KODEM... CALKOWICIE ZA DARMO!!! PISZCIE: nodzak@xl.wp.pl lub sms: 509-250-366. Odrazu prosze o przesłanie kodu IMEI... sprawdza sie go za pomoca *#06#
    0
  • Users Avatars Mini
    Noru pisze: 2005-06-22 02:53
    Zastanawia mnie jedna rzecz w tych telefonach...miałem juz z 7 sztuk i każda trzeszczy...to znaczy jakosc rozmow jest paskudna , szumi i dzwięk jest niewyrazny no i straszliwie szumi. To tylko ja mam niefarta do nich czy wam tez szumi podczas rozmowy ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-07-31 22:33
    też słyszałam, że ta nokia nie ma najlepszej jakości połączeń, a tak poza tym to z wyglądu jedna a najładniejszych jakie widziałam
    0
  • Users Avatars Mini
    Paulinka pisze: 2005-09-29 15:49
    Sagemy są THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie ma lepszych telefonów!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Noru pisze: 2005-10-11 19:58
    Sprzedam Nokie 6100 -- kolor MOCCA w idealnym stanie na GWARANCJI, simlock IDEA/ORANGE, pełny komplet tak jak z salonu. Telefon 509090890 lub GG: 3370333
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamilus pisze: 2005-11-25 14:10
    Po roku użytkowaniu po tym jak przesiadłem się z 3310 mam już kilka komentarzy. Telefon jest naprawdę ładny i funkcjonalny. Co prawda odwiedził już 3 razy serwis zanim ustalono dlaczego nie chce działać jak powinien (Serwis Nokii to porażka) ale nie wpływa to na ocenę estetyczno-funkcjonalną. Z tego co widziałem w czasie odwiedziń sporo 6100 ląduje w serwisach. Możliwe że są \"zbyt delikatne\". Jedyny ale dość wkurzającym mankamentem jest słabej jakości obudowa. Po moim trzyletnim użytkowaniu 3310 prawie nie było śladu. Po 3 miesiacach użytkowania 6100 w taki sam sposób obudowa była porysowa w kilku miejscach. Rys w miarę użytkowania przybywa. Jeśli ktoś chce mieć ładnie prezentujący się telefon to albo trzeba zainwestować w pełni osłaniającą prezerwatywkę albo wymieniać oryginalne obudowy co 3 miesiące. Ciekawe czy podobną jakość mają \"zamienniki\". Ja nie zamierzam kupować oryginału na 3 miesiące.
    0
  • Users Avatars Mini
    gucio5891 pisze: 2006-01-20 20:29
    Swietny tel.Bede go mial w poniedzialek.Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    lalito pisze: 2006-01-26 10:12
    Poszukuję nowej nokii 6100 (prosto z salonu, z folią na wyświetlaczu) tel.505 032 456
    0
  • Users Avatars Mini
    daraban pisze: 2006-03-08 17:04
    Mam ją już 2,5 roku (nadal z folią na wyświetlaczu :) i jak dotąd obyło się bez wizyt w serwisie; jedyne mankamenty: skrzypiąca obudowa/klawiatura i maleńka pamięć; mimo wszystko polecam ____ pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 19:51
    Elegancki fon ale ma wadliwy głośniczek i skrzypiącą klawiaturę.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: