Nokia 6310i za 99 zł w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 177

Regulamin promocji "Nowe Taryfy" w sieci Era:

I. Opis oferty 

W okresie od 21.11.2002 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 30.11.2002 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje: 

 

PROMOCYJNE ZESTAWY 

 

Numer zestawu promocyjnego Model aparatu telefonicznego Cena* netto dla taryf: Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP Cena* brutto dla taryf: Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP Cena* netto dla taryf: Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro Cena* brutto dla taryf: Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro Cena* netto dla taryf: Moja 25 Start oraz Biznes 15 Start  Cena* brutto dla taryf: Moja 25 Start oraz Biznes 15 Start 
1 Nokia 3330 1 1,22 1 1,22 1 1,22
2 Siemens MT50 1 1,22 1 1,22 1 1,22
3 Samsung R200s/210s 1 1,22 1 1,22 1 1,22
4 Siemens C45 1 1,22 1 1,22 1 1,22
5 Alcatel OT 311 1 1,22 1 1,22 1 1,22
6 Alcatel OT 501 1 1,22 1 1,22 1 1,22
7 Alcatel OT 511 1 1,22 1 1,22 1 1,22
8 Ericsson R320s 1 1,22 1 1,22 1 1,22
9 Ericsson R310s 1 1,22 1 1,22 1 1,22
10 Nokia 3310 1 1,22 1 1,22 1 1,22
11 Siemens M35i 1 1,22 1 1,22 1 1,22
12 Philips Azalis 288 1 1,22 1 1,22 1 1,22
13 Nokia 3410 1 1,22 1 1,22 1 1,22
14 Sagem MY 3036 1 1,22 1 1,22 29 35,38
15 Alcatel OT 512  1 1,22 1 1,22 29 35,38
16 Ericsson T65 1 1,22 1 1,22 29 35,38
17 Motorola v3670 1 1,22 1 1,22 29 35,38
18 Motorola v50/V50l 1 1,22 1 1,22 29 35,38
19 Motorola T192 1 1,22 1 1,22 29 35,38
20 Motorola T250 1 1,22 1 1,22 29 35,38
21 Mitsubishi Trium Eclipse XL 1 1,22 1 1,22 45 54,90 
22 Nokia 5510 1 1,22 1 1,22 49 59,78 
23 Nokia 6510 19 23,18 49 59,78 99 120,78 
24 Sony CMD J-5 29 35,38 29 35,38 29 35,38 
25 Siemens ME45 39 47,58 39 47,58 39 47,58
26 Nokia 3510 39 47,58 39 47,58 39 47,58
27 Siemens S45/S45i 39 47,58 39 47,58 39 47,58
28 Philips Xenium 49 59,78 49 59,78 99 120,78
29 Philips Fisio 620 + odtwarzacz CD**  69 84,18 69 84,18 69 84,18
30 Nokia 6310/6310i 99 120,78 99 120,78 99 120,78
31 Philips Fisio 820 149 181,78 149 181,78 149 181,78
32 Ericsson T39m 199 242,78 199 242,78 249 303,78 
33 Samsung N620 249 303,78 249 303,78 399 486,78
34 Sony CMD Z-5 299 364,78 299 364,78  399 486,78 
35 Motorola T720 299 364,78  299 364,78 399 486,78 
36 Sony Ericsson T300 + aparat cyfrowy MCA-25** 299 364,78 299 364,78 399 486,78 
37 Samsung A300 349 425,78 349 425,78 449  547,78
38 Motorola v66 399  486,78 399  486,78 399  486,78
39 Nokia 8210 399  486,78 399  486,78 499 608,78
40 Motorola Ti 260 399  486,78 399  486,78 499 608,78
41 Siemens SL42 399  486,78 399  486,78 499 608,78
42 Nokia 8310 699 852,78 699 852,78 799 974,78
43 Sony Ericsson T68i/T68 899 1 096,78 899 1 096,78 1 199 1 462,78
44 Samsung T100 999 1 218,78 999 1 218,78 1 299  1 584,78 
45 Sony Ericsson T68/T68i + aparat cyfrowy MCA-20** 1 399 1 706,78 1 399 1 706,78 1 599 1 950,78 
46 Nokia 7650 1 399 1 706,78 1 399  1 706,78  1 699 2 072,78 

 * Oplata za zestawy podana jest w złotych. Do ceny każdego zestawu dodawany jest podatek VAT w wysokości 22%. Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji wynosi dla wszystkich taryf Biznes - 19 zł netto (23,18 brutto), dla taryf Moja Start oraz Moja Medium - 50 zł netto (61 zł brutto). Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.
Przyłączenie do sieci dla wszystkich taryf Moja VIP jest bezpłatne.
** Do wyczerpania zapasów 

TARYFY


W promocji dostępne są taryfy: 

  • Nowe Taryfy Moja: Moja 25 Start, Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP 

  • Nowe Taryfy Biznes: Biznes 15 Start, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP 

Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych


II. Postanowienia ogólne

  1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym dealerem sieci Era. 

  2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era. 

  3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł netto (120,78 zł brutto). 

  4. PTC, operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą. 

  5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era. 

  6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, iż usługa poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji. 

  7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł. 

  8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych, prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora. 

 

III. Czas trwania Umowy 

  1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy. 

  2. Abonent przyjmuje na siebie: 

    2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych; 
    2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem. 

  3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług. 

  4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

    • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania 

    • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrową 

    • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5 i ppkt 5.1. 

  5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

    5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Opinie:

Opinie archiwalne (177):

Komentuj

Komentarze / 177

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2002-11-22 11:55
    Pierwszy... można sie było tego spodziewać, widać ze Erze nie bardzo w smak dostać po d... od Idei drugi rok z rzędu w tym samym miesiącu
    0
  • Users Avatars Mini
    u pisze: 2002-11-22 11:57
    zaczyna byc nudne - era ciagle na pierwszym miejscu.... moze jakies zmiany wejda w 2003.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 11:58
    proszę, proszę, "biznesowa" 6310i w popularnej promocji, a do tego jeszcze 6510, Era staje do walki o "światecznych klientów" z Ideą...zwracam także uwagę na Philipsa 820 (kolorowy ekran, Bluetooth...) w ciekawej cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 12:00
    Jak dla mnie cena dla klientów indywidualnych jak najbardziej trafione ...SUPER ... chyba przedłużę żonie umowę o 2 latka i kupię taki telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-22 12:01
    Fajne telefony i w sumie niezła promocja. ERA nr 1 w Polsce. Jestem tylko ciekawy jeszcze jak długo. Dzieki takim promocją może utrzymają pozycję. Ale konkurencja szczególnie IDEA gonią.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 12:02
    Cany naprawdę bardzo zachecające szczególnie 6310i/6510. Co toę porobiło przed świętami :) To chyba najlepszy okres na kupowanie telefonu. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2002-11-22 12:08
    No zostaje jeszcze kwestia czy telefony będą faktycznie w sprzedaży czy tylko wirtualnie w regulaminie
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 12:09
    GAGA***jak widać walka o indywidualnego klienta toczy sie prawie wyłącznie miedzy Erą a Ideą, Plus jakby pasuje...Zreszta wymóg zatrudnienia konieczny przy podpisywaniu umowy z Plusem skutecznie mnie i wielu innych od niego odstrasza, a numery jak aktywacja "na babcię" to nie w moim stylu...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 12:11
    Promocja bardzo fajna, ale bardzo krótka od 21 do 30. A co potem ?? kolejna obnizka ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:18
    A może na prezent imieninowy sobie fundnąć prawie do Promocja trwa do 30,to tak żartem,ale chyba tylko tak krótko bo spowodowane to jest domysłami GOL-a o obniżkę ceny tej Noki po 5 grudnia w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2002-11-22 12:18
    SUPER !!! Oby tak dalej, wreszcie fajne telefoniki za spoko pieniądze, choć właśnie zastanawiam się co będzie dalej?
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:19
    mik007: od dawna nie musisz mieć zatrudnienia żeby podpisać umowe z Plusem
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:21
    A tak nawiasem to całkiem fajne ceny niektórych słuchawek w tej Promocji i to już dostępne od taryfy Moja 25start.
    0
  • Users Avatars Mini
    sharqy pisze: 2002-11-22 12:21
    Brawo dla GOL-a !!! Bardzo szybki przepływ informacji... Ta promocja jest już od wczoraj !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 12:21
    Mlukas***może i Ty masz rację, ale tak powiedział mi ok. miesiąc temu sprzedawca w jakimś punkcie w Krakowie, zreszta nie tylko mi, ja nazwałbym to po prostu odstraszaniem klientów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:21
    a ceny nikturych fonów naprawde dobre...
    0
  • Users Avatars Mini
    Enickman pisze: 2002-11-22 12:22
    poczekajcie chwile, zaraz pojawi sie kolega Qba i powie nam co naprawde warta jest ta promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:22
    niektórych
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-22 12:24
    O co chodzi z tym limitem kredytowym? Nie jestem abonentem Ery :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:24
    mik007: od ponad pół roku wystarczy mieć zaświadczenie z urzędu miejskiego o stałym zatrudnieniu
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2002-11-22 12:24
    _CISCO_: potem przedłużenie promocji i może bardziej atrakcyjne ceny aparatów tyle że już chyba nie nokii a druga sprawa że nie wiem co te ludzie widzą w tych nokiach, z wyjątkiem dwóch topowych ( 7650, 9210 ) modeli to reszta to badziewie. wogóle Nokia powinna wypłacac dożywotnią bardzo dużą pensja twórcom modeli 5110 i 6110 bo te aparaty wyrobiły jej przynajmniej na naszym rynku taką markę, bo już ich następcy to z modelu na model większy chłam
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:24
    mlukas: moze i nie ale tymi kaucjami skutecznie odstrasza potencjalnych klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:25
    sorry zameldowaniu
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 12:25
    Otoz to jak juz gdzies wczesniej o tym wspomnialam, teraz beda naloty na punkty era :))
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:27
    rulez: z tego co wiem to jeżeli u żadnego opa nie wisisz kasy, nie chcą żadnej kaucji
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 12:27
    Mlukas***czyli jednak TRZEBA mieć zaświadczenie o zatrudnieniu...czyli niepracujący student (jak ja) nie kupi telefonu w Plusie, i o to mi chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 12:28
    w era jest jeszcze mozliwosc kupienia tel na studenta, - tylko wazna legitymacja studencka i 2 dokumenty tozsamosci ............ i tel jest twoj :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:29
    leh: "bo już ich następcy to z modelu na model większy chłam" mow za siebie, a to czy jakis telefon to chlam to jest pojecie indywidualne, a ty mam wrazenie, ze wypowiadasz sie za zbiorowosc. Wiele osob sie z Toba nie zgodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:30
    Tak nasuwa mi sie taka myśl,że te wszystkie promocje,których jest teraz multum i to prawie nie ma tygodnia by nie było nowych ofert jest związane z podsumowaniem roku.I chyba wiarą,że coś się rusza w gospodarce i może nastąpić bum w GSM-ie dlatego opy wolą więcej teraz dołożyc,niż przegapić tę okazję.Klienta się łapie na dwa lata,a jeżeli będzie miał pieniądze,to nakłady powinny się szybko zwrócić.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 12:30
    to ja już nic nie wiem :( dobra nieważne, zadzwonie z ciekawości do Plusa i sie dowiem, dzięki za próbe wyjaśnienia. co do kaucji racja: jak nie wisisz nie trzeba kaucji, chyba ze nie wisisz i nie wyrażasz zgody na sprawdzenie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:31
    ciekawe kto kupi N8210 za 399 + VAT ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2002-11-22 12:31
    no to już nie bitwa ale wojna o klienta, ale tak naprawdę miedzy Erą a Ideą, bo Plus to chyba całkowicie się poddał.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:37
    mik007: Student kupi w plusie !!!! bez zaswiadczenia o zatrudnieniu- tak jest juz od dawna mlukas: nic nie szkodzi, ze nie wisisz kasy, ale plus ma tak nieprzewidywalnych pracownikow w tym dziale aktywacji (wa-wa), ze szkoda mowic. np: emerytowi wyskoczy 750 kaucji. A najbardziej rozwalil mnie gosciu ktury przyszedl do plusa kupic fona a tu mu kaucja wyskoczyla (juz nie pamietam ile) ale gosciu sie tak wkur***ł, ze myslalem, ze meble pierdoli w punkcie. Okazalo sie, ze kosciu mial 12 telefonow juz na firme a rachunki sa placone stalym przelewem bankowym wiec nie ma mowy o zaleglosciach. PS Plus nie wycofal kaucji po interwencji tego klienta...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:42
    Wstydze sie za wszystkich operatorow w naszym kraju, oni nic nie robia dla swoich klientow, ... Szukaja tylko potencjalnych... Przeprazam, ERA i IDEA wprowadzili naliczanie 1s, (co przy naszym nasyceniu rynku powinno byc juz rok temu) no i te durne oplaty za to naliczanie. NIE KUR*A NIE MOGA ZROBIC CZEGOS BEZPLATNEGO DLA TYCH KTORYCH UDALO IM SIE ZLAPAC NA CYROGRAF !!! Pozdrawiam goraco wspol meczennikow... Mam nadziej, ze plus duzo stracji na tym, ze nie reaguje na to co sie dzieje na rynku GSM, i nie mowie juz tu o telefonach tylko uslugach.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-11-22 12:43
    ceny jaknajbardziej korzystne dla klientow, to nic innego jak odpowiedz na oferte idei, bo nie chca dostac znowu cieg...
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-11-22 12:48
    mik007: w plusie plan minimum z dokumentami: dow. osob. inny dok. ze zdjeciem i papierek z urzedu gminy o stalym zameldowaniu, przyklad : kolega 2 dni temu wylaj na krolewskiej sl45 na te papiery wiec mozna tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2002-11-22 12:50
    W okresie od 21.11.2002 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 30.11.2002 r. ----------------- CZY MI SIE WYDAJE CZY TO OZNACZA ZE NA DNIACH BEDZIE NOWA ? Z t68I
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 12:51
    mlukas - nikt nie kupi 8210 bo ich w sumie juz nie ma nigdzie na stanie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:56
    balta: chyba nie, poprostu chca jak naj mniej ich sprzedaj, male koszty. Ale pozniej bedzie sie mowilo: "ERA miala 6310 za tanie pieniadze "
    0
  • Users Avatars Mini
    K.K. pisze: 2002-11-22 13:00
    moge sie zalozyc ze Nokii 6310/6310i - nie bedzie w salonach, juz kilka tygodni temu w BOA mowili mi ze tych nokii do konca roku ma niebyc, a jesli beda to tylko w szczatkowych ilosciach i dla wybranych klientow(czyt. biznesowych i tylko nowych klientow a nie na wymiane-przedluzenie umowy) Ludzie dzwoncie do waszych salonow i pytajcie czy mozna od reki kupic te sluchawki, moze by tak mala ankiete przeprowadzic? Wg. mnie to papierowa / wirtualna promocja, szumu narobi, telefonow nie bedzie, i do tego taki dziwacznei krotki czas trwania, moze nastepnm razem bedzie promocja trwajaca 12 godzin?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 13:13
    **leh** : ja akurat lubię aparaty NOKIA (oczywiście nie wszystkie) SIENENSA (w szczególnosci SL45) i dawniej Eryka. Ale odkad Eryk i SonY połaczyli swe siły to ich produkty mnie nie zachwycają POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-11-22 13:15
    mik007 : w Plusie możesz kupić telefon jak nie pracujesz , wystarczy że przy zakupie telefonu przedstawisz dwa dokumenty ze zdięciem "dowód, paszport" i zaświadczenie z urzędu gminy o potwierdzeniu danych osobowych i wtedy nie jest ci potrzebny świstek o zatrudnieniu, tak jest dokładnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 13:19
    timeport: zgadza sie w 100% jezeli chodzi o osobe fizyczna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:22
    no ale sony ericsson t68 jest calkiem calkiem,
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-11-22 13:35
    ktos ta mowil ze to najlepszy czas na kupowanie komoreczek - jasne ze tak, to przeciez najlepszy okres od paru lat to mozna zobaczyc. Tak wiec polecam fajna promocja - ja musze czekac az cyrograf skonczy sie w marcu :-( ... no coz ... pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:35
    owszem moga byc problemy z 6310i/6310 era wstrzymala wymiane aparatu dla stalych klientow -a wiec jest ich malo a w biznes sie cieszy powodzeniem, ciekawe co bedzie sie sprzedawac tak dobrze jak 63
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2002-11-22 13:42
    Promocja jak najbardziej OK. Ale zawsze znajdą się jacyś malkontenci. Szkoda, że już mam cyrograf.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-22 13:47
    a gdzie jest Plus? cena na 6310i super, ale obawiam sie, ze promocja traw tylko 10 dni wiec na salon pewnie przypadnie 2-3 sztuki tego modelu. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-22 13:50
    timeport: mas zracje z tym dokumentow poswiadczajacym zatrudnienie z UG lub UM. Problem jestw tym, iz te instytucje pobieraja 16 (albo19) PLN za to pismo, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:51
    no tak jak i inni - no ale za niedlugo wymiana tel, moze cos nowego wejdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-22 13:58
    Promocja ciekawa. Ceny telefonow rozsadne, widac ze era i idea rywalizuja! A Plus? Plus spi, bo przeciez nie bedzie walczyl za kazda cene! W Plusie w wymianie aparatow Nokia 6510 kosztuje cos okolo 600 PLN, natomiast w Idei 49 PLN! Do tego ceny idei za rozmowy i abonament sa nizsze. To samo dotyczy ery- ma rowniez duzo tansze sluchawki i do tego tansze ceny rozmow. Plus jest jedyna siecia ktora w nizszych taryfach kaze sobie placic za CLIP!!! Czy Polkomtel naprawde mysli ze nie robiac nic bedzie nadal zdobywal klijentow? Obudz sie Plusie bo znajdziesz sie na minusie!!!Juz pora!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-22 13:59
    Ta promocja trwa tylko 10 dni, dlatego, że to właściwie nie jest nowa promocja, a przedłużenie poprzedniej pod nazwą "NOWE TARYFY" (weszła w życie 21 października wraz z wprowadzeniem nowych taryf). A ta promocja dziś - to jedynie modyfikacja tej trwającej od października, polegająca tylko na zmianie cen telefonów - całe reszta zostaje, brak żadnych bonusów itd. Po prostu jest to odświeżenie promocji, zwłaszcza, że jeżeli era chce uzyskać swoją pozycję na rynku, musiała szybko zareagować na ceny w fonów jakie zaproponowała idea (szczególnie kusząc N6510). Na początku grudnia wejdzie już zapewne nowa promocja - i będzie to promocja świąteczna, zupełnie nowa, a nie facelifting obecnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2002-11-22 14:09
    rulez: wiem że się ze mną wiele osób nie zgodzi i właśnie o to mi chodzi ze ludzie zapatrzeni są w nokię nie widząc możliwości innych aparatów, ja używam siemensa, nokii, i t68 - korzystam z telefonu bardzo intensywnie ( ok.1300 do 1700 zł miesięcznie) w różnych miejscach tam gdzie zasię sieci jest lepszy czy gorszy i zdecydowanie najlepszym aparatem jest Siemens, nie mówię przy tym że nokia czy eryk nie mają zalet ale gprs działa lepiej w siemensie s45 niż w nokii 63, nokia i ericson są odroninę lepiej wyposażone, siemens i nokia mają lepszą antenę jednak cały cza uważam że nie nokia 63 jest najlepsza ze wszystkich aparatów na świecie. i jak ktoś używa, nikogo nie obrażając 3310 przez 1 rok i nie "wychodzi poza abonament" to niech nie p... że nokia jest "the best"
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2002-11-22 14:23
    ERA SIE ROZPIERA I POROMO DAJE NIEZŁE.
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-22 14:35
    Dziwi mnie b. wysoki koszt aktywacji 61 zeta dla taryfy Moja 80 Medium. To jakieś nieporozumienie. Czekam z zapartym tchem na promo Plusza. Myślę że Misz się budzi ze snu(promo sim+)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-22 14:37
    ciekaw jestem dlaczego prmocja tylko do końca listopada - czyżby później jeszcze głębsze przemeblowanie cen aparatów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwadracik pisze: 2002-11-22 14:38
    Jest super zaraz ide kupić 6210i i 6510 !!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-11-22 14:42
    Plus - Siemens sl-45i , Idea - Nokia 6510 a Era Nokia 6310 i 6510... niezłe promocje telefonów na Gwiazdke. super.
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2002-11-22 14:47
    no i znow wszystko na 24 miesiace, a w promocjach na 12 miesiecy aparty muzealne tylko. trzeba poczekac, az opy dojrzeja do umow 12 miesiecznych. albo przeje na pejdzer ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2002-11-22 14:49
    Kwadracik ::: POWODZENIA !!!! SADZIESZ ZE BEDA ?
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 15:25
    dokladnie na gieldach ceny spadna, rewolucja cenowa :))
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 15:30
    Co by tu napisać żeby się nie powtarzać? Może tak: Philips Fisio 620 + odtwarzacz CD (!) za 69 zeta...No, no... Ciekawe. Myslicie, że to discman? No i ile ich mają na stanie? Fisio 820 - nieźle wypasiony fonik z fajnym kol. wyświetlaczem, bt, ciekawy design, świetna bateria (jak zwykle u Philipsów) - za taką kasę ciekawa oferta, powinien być dla być dla holenderskiego koncernu tym, czym Trium Eclipse XL dla Mitshubishi, chociaż jeszcze nie ta cena... Dziwi wysoka cena Samsunga N620, zwłaszcza, że za tyle samo dają SE T300 + kamerka MCA 25(!). T720 pewnie dalej bedzie wirtualna tylko. S45i za 47 brutto...Jak dla mnie to naprawdę bomba, ciekawe tylko czy Era ma też te w kolorze royal champagne.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-22 16:01
    To było do przewidzenia...Era kontratakuje IDEE.TA 6510 za 120zl brutto oczywiscie jest dobra,ale w iedi juz ona jest nawet za mniej.W erze hitem jest 6310i!!!Ta cena max 120 to poprostu SZOK! A wiec teraz kolej na cos extra ze strony PLUSA!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-22 16:02
    To było do przewidzenia...Era kontratakuje IDEE.TA 6510 za 120zl brutto oczywiscie jest dobra,ale w iedi juz ona jest nawet za mniej.W erze hitem jest 6310i!!!Ta cena max 120 to poprostu SZOK! A wiec teraz kolej na cos extra ze strony PLUSA!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 16:18
    LOUIS: a idea koze sobie placic za zastrzezenie numeru, co jest nie zgodne z ustawa o ochronie danych osobowych. Ale oczywiscie nikt tym sie nie zajmie....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 16:22
    ...Za to ceny SL42, A300, v66, 8210 (i tak virtualne) 8310 i T100 to nieporozumienie. Zwłaszcza v66, która była już w promo urodzinowej za 66 zeta. Mimo tych kwiatków promocja całkiem niezła, tyle że gdyby została wzbogacona o jakieś bonusy byłoby na pewno sympatyczniej. Może przed samymi świetami, tzn. tak od 5.XII... No i jeszcze ten koszt aktywacji w taryfach Moja 25 Start - Moja 80 Medium, czyli 61 brutto, to lekkie przegięcie, zwłaszcza że do niedawna było 11 netto we wszystkich taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    bobba pisze: 2002-11-22 17:33
    wszystko byloby OK gdyby ta promocja nie okazala sie wirtualna, nie maja tych fonow w duzych ilosciach...
    0
  • Users Avatars Mini
    %#$ pisze: 2002-11-22 17:52
    Ale dojebali wszystkim !!! - bobba mylisz sie, własnie idą (we wtorek we wszytkich punktach)
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-11-22 18:02
    ***GAGA - bycie pierwszym to nie tylko nowi abonenci. IMHO operatorzy mniej więcej po równo nasycą rynek do końca i nie będzie już komu wcisnąć telefonu, więc liczy się także troska o klienta. Zastanawiam się, jak Idea skompensuje tegoroczny gwiazdkowy churn (skończą się roczne umowy na 8210). Chyba nie skompensuje, bo nie będzie miała czym. Ci co kupili 8210 nie polecą na S55, a 6510 i 6310 będą pewnie tanie we wszystkich sieciach, więc rozłoży się po równo...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 18:33
    Cóż, ceny są bardzo atrakcyjne, ciekawe, ze kiedy era wystawia telefony tanio, to zaczyna się - na 100% wirtualna promocja itp, gdy robi to idea, te same osoby opowiadają, jaka to wspaniała oferta. A przed świętami zapewnie dojdą jakieś bonusy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-11-22 18:35
    tough: a 821- nie był przyoadkiem z umowa na 2 lata???
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-22 18:42
    Nawet fajna promocja, tylko szkoda ,ze taka krotka, ale mysle, ze i taj era ja przedluzy(oby) :)) No i ceny aparatow tez ciekawe. Mogliby obnizyc cene za przylaczenie do sieci, tak jak kiedys bylo 11pln netto, teraz jest za duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2002-11-22 18:53
    pomozcie! Co mam wybrac z tych fonow bo moge przedłuzyc cyro na 24 miechy w EB.Proponuja mi SL45i za 1zl, 6310i za99zl, 6510 za 49 zl. Czy wziasc na wstrzymanie i poczekac jeszcze. Z gory dzieki. Pozdrow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 19:05
    marcio11**ja bym się nie zastanawiał i wybral 6310i,a czy czekać to jest pytanie nie do odpowiedzi zważywszy że ta promocja np.trwa tylko do 30 a co potem tego chyba narazie nikt nie wie.Zbyt tajemnicza ta krotka data.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 19:13
    Promocja jest, ale wydaje sie, ze ma ona an celu pokazanie ze era tez potrafi, bo jest ona ograniczona czasem 9 dni, a to znaczy ze era nie ma zamiaru sprzedac zbyt duzo telefonow w tej promocji! troche to smieszne, ale prawdziwe!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 19:14
    Kiedys byla podobna promocja w idei na 6130 za 199 netto, ale trwala ona tylko jeden dzien! Cena bez promocji wynosila jakies 699 netto! Podobna sytuacja do tej z ery!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2002-11-22 19:38
    KAN dzieki za info. czy nie jest ona troche przestarzala? po drugie nigdy nie mialem noki i znam skrajne opinie na jej temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 19:50
    Ta promocja mowi ze cos nie tak jest z t68i. Dlaczego Era tez nie obnizyla jego ceny? Czyzby sie nie oplacilo czy poprostu Idea zrobila promocje za 49 zl bo ma wadliwa partie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 19:53
    Conek, prawdopodobnie następna promocja będzie świąteczna i atrakcyjniejsza - ta bazuje na nowościach oferty taryfowej
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 19:56
    Marcio, a ja radzę poczekać - może się załapiesz na dodatkowe bonusy z promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 19:57
    Kan, to w zasadzie nie jest nowa promocja, ona jest od października, stąd ten krótki okres obowiązywania
    0
  • Users Avatars Mini
    spon pisze: 2002-11-22 19:58
    Bardzo ciekawa promocja widac ze era nie jest gorsza od idei i podjela walke o swiatecznego klienta niskie ceny na telefony i nowe taryfy, tylko pogratulowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2002-11-22 20:18
    Dziwna ta promocja, to chyba jakas zadymka przed zima, jeszcze trzy dni temu dawali mi eryka za 399 zl a teraz go niema w promo! Czyzby bylo z nimi cos nie tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 20:27
    jak to nie ma? jest jak byk napisane SonyEricsson t300 i podana cena...ja wciąż zwracam uwage na Philipsa fisio 820, to chyba najtańszy telefon z wbudowanym Bluetooth
    0
  • Users Avatars Mini
    shanianin pisze: 2002-11-22 20:37
    Śmiechu warta cena Nokii 8210... Reszta - całkiem całkiem (podoba mi się jakiś tam Fisio z CD Playerem, ale tylko ze względu na tegoż playera :)). 6510 to w tej chwili żadna rewelka, ale cena 6310 to naprawdę coś... 10 miesięcy temu mój wujek dał za nią 2100 złotych, teraz pewnie przygotowuje sznur :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 21:09
    Czak nawet jezeli jest wadliwa partia to zawsze ejst serwi ktory ladnie wszystko naprawi bezgotowkowo!
    0
  • Users Avatars Mini
    kRUKI pisze: 2002-11-22 21:13
    Nabylem N6310i za 299 netto w promocji tzn na przedluzenie umowy 20tego a juz 21 byl po 99netto i jak sie tu nie zdenerwowac na ERE!!!! Nikt nie poinformowal mnie,ze jutro ta Nokia bedzie o 200zl netto tansza!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 22:35
    kRUKI : to raczej normalna sprawa w takim przypadku, mozna powiedzieć że miałeś pecha POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-11-22 23:12
    CZEGO TYLKO DO 30 LIST. CZYZBY CHCIELI PODNIESC POTEM, ALBO ZRIPOSTOWAC KOLEJNE BONUSY W IDEI,????
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 23:32
    Czak***: prawdopodobnie pomyliłeś 2 różne "segmenty" klientów. W Idei SE T68i jest za 599 w Optimie, a za 49 to jest, ale w Meritum czyli dla Biznesu. No chyba, że miałeś na myśli promo "top z kartą" tam rzeczywiście jest za 49 zeta dla szaraków, ale ja bym w takie coś nie wchodził... toughluck***, jarpol***: te 8210 rok temu w Idei były na 100% na 2 lata (tylko!) więc mają jeszcze 12 miechów, żeby główkować, jak zatrzymać tą kilkudziesięciotysięczną rzeczę mniej lub bardziej zadowolonych (obawiam się że częściej mniej) abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 23:39
    miło być rzeszę...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 23:47
    Czy ta Era musi te cenniki podawać/drukować z cenami netto i brutto ??? Nie mogłyby zostać same netto, jak zwykle ? To tylko zaciemnia obraz, dodając do tego 3 ceny w zależności za różne taryfy mamy 6 kolumn cen. Paranoja! Co to za problem samemu sobie doliczyć te 22%? I tak większość GOLowiczów juz na pamięć zna te kwoty, bo cały czas te ceny się powtarzają za różne fony.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-11-23 00:27
    nic dodac, nic ujac-ERA RULEZ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cnn pisze: 2002-11-23 00:35
    Niech ktoś zaprzeczy, że nie jest to dla was wkurwia...ace, że kupuje człowiek telefon na giełdzie albo w jakimś salonie typu idea za 900 zł. a taki śmieć jak ... wypuszcza go za psie pieniadze b chce pozyskac klienta bo jest do du.y. I nikt inaczej nie kupił by u nich nawet c 35. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2002-11-23 01:02
    Cnn-zacznij zarabiać pieniądze albo kupuj tańsze aparaty to niewiele stracisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2002-11-23 01:08
    hehe teraz w Erze 6310i za 45 zł. A później? Pewnie zrobią "numer promocyjny 98%" ale N6310i już nie będzie. Tak oto wygląda w praktyce realizacja hasła "fajny telefon albo/i tanie rozmowy" or something....
    0
  • Users Avatars Mini
    adijo pisze: 2002-11-23 01:09
    a ja sobie kupilem t-100 w plusie i ludziom szczena opada na osiedlu ! jeee !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2002-11-23 01:09
    aha, dodajcie wspaniała "opłatę aktywacyjną" w wysokości 61 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 01:31
    Grzegorz (Z)***: he he, dokładnie... "Fajny telefon albo/i najlepsze warunki" - tak to miało być. Acha - i 6310i jest w Erze po 99, a nie 45 netto. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2002-11-23 01:37
    no 5.11.2001 weszly nowe taryfy, zalacznik na 2lata i 8210 za 49netto... jak dobrze pamietam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 01:42
    I jeszcze jedna uwaga natury technicznej... Szkoda, że GOL zrezygnował z praktyki umieszczania w nazwach poszczególnych modeli telefonów w ramkach przy promocjach, bezpośrednich linków odsyłających na stronkę danego telefonu (oczywiście stronkę bazy tel. na GOL-u). To było spore ułatwienie. Proponuję powrócić do tego udanego pomysłu.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 01:47
    waldo***: doskonałą masz pamięć :))) W tym samym dniu obok 8210 weszły także (jako pierwsze w Polsce): OT511 za 149 oraz Eryk T29 za 249, ale nikt i tak ich nie brał... Wszyscy polecieli na 8210. I jak spora część na tym wyszła, to już wiemy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Baca pisze: 2002-11-23 02:13
    I to mi sie nie podoba u naszych operatorow. Generalnie mozna powiedziec, ze nie ma telefonow dla biznesmenow (tych z wyzszej polki, dostepnych nie dla wszystkich). Wlasnie mialem sobie sprawic N6310i a tu sie okazuje ze rozdaja ja prawie za darmo! Dla dresow powinny byc dresiarskie telefony w stylu Siemens A36, C35, N3210 3310 itp. a N6xxx powinny zachowac swoja wartosc, niezaleznie od czasu kiedys zostala wprowadzona. Juz sobie wyobrazam nastoletniego gowniarza szpanujacego nowym nabytkiem, ktory de facto nie zwroci sie tak predko operatorowi a wszyscy niestety bedziemy musieli uzupelnic ten deficyt. Pzdr Baca
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 02:40
    Grzegorz, nie tragizuj - jak nie będzie, to będziemy marudzić :) Teraz trzeba poczekać na świąteczne promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-23 03:41
    OD PON w PLUSZu NOWE PROMO.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-23 09:07
    alexpit: znasz wiecej szczegolow? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2002-11-23 09:24
    marcio11: jak nie korzystaz z gprsa to sie nie zastanawiaj i bierz sl45 a jak bedziesz no to nie masz wyboru tylko 63
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 09:40
    kRUKI nie pekaj 4 lata temu kolezka przejechal sie w identyczny sposob na 3310 i to o jakies 1200 zlotych, wiec twoje dwiescie to raczej pikus!
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-23 10:11
    gm***Spokojnie poczekajcie
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2002-11-23 11:40
    Witam! No i miałem już łykać 6310i za 299 a tu taka miła niespodzanka, szoda że tylko do końca 11 bo mi kończy się kolejne cyro 7.12 i będę mogł przedłużyć dopiero wtedy ale może faktycznie cos jeszcze bardziej ciekawego się pojawi na mikołaja..., czekam iecierpliwie! Boję się tylko że jak pójdę do salonu Ery to powiedza że trzeba cekać , a potem ze już nie ma na magazynie :((((
    0
  • Users Avatars Mini
    admy pisze: 2002-11-23 12:31
    w poznaniu w salonie glownym 6310i w kazdych ilosciach za 99, ale tylko w jednym kolorze. sprzedawcanie ma pojecia o co chodzi z tym ze 6310i jest tansza w zwyklej promocji niz w biznesie. mysle ze od 1.12 ceny fonow sie unormuja /tzn pojda w gore/ pojawi sie troche nowych w lepszych cenach i jakas promo np abonament z dodatkowymi minutami albo cos w tym guscie. mam problem czy kupic teraz 6310i czy czekac do grudnia. moze ktos ma jakies przecieki co bedzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-11-23 12:49
    DO KRUKI:Pracuje w punkcie ery i o zmianie ceny mielismy info o 18.00. Poza tym nie możemy informowac klientów ze jutro bedzie taniej.Pozdrawiam pechowców
    0
  • Users Avatars Mini
    darek1234 pisze: 2002-11-23 13:02
    ale promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-23 13:05
    areksz: a dlaczego nie mozecie informowac? Wiec to swiadczy o Was :) Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 13:43
    Czak, a kto by wtedy kupił drożej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 15:05
    Witam. Chyba tylko jedna osoba zwrocila uwage na wyzsza cene t68i. A ja sie chcialem dolaczyc i oburzyc za podniesienie obecnej juz u nas od dawna 8310. Rozumiem, zeby to byla nowosc, ale w takiej sytuacji? Czyzby zrezygnowali i uznali 6510 za nastepce (i zastepce)?
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 15:09
    bandid: a w ktorym byles? w Warszawie, czy gdzies?
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 15:13
    Sorry, ze tak na raty, ale nie robie tego dla punktow, nawet zalogowany nie jestem. Przeciez juz gdzies byla wzmianka o t300 za 99 PLN... i nagle z powrotem 299?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapa pisze: 2002-11-23 15:18
    qr** idea śpi. cyrograf mi sie skonczyl 16pazdziernika i nie wiem ile jeszcze przyjdzie mi poczekac az w ZR mi dadzą me45 albo 6310i za jakąś ludzką qr** cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-23 15:41
    Tomi (23-11-2002 10:40) - NIE CZEKAJ DO KONCA CYROGRAFU. TELEFON MOZESZ WYMIENIC JUZ PO UPLYWIE 22 MIESIECY UMOWY.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 16:48
    Lapa, ale pamietaj ze w idei jest wazna wysokosc rachunkow, bo musisz placic na odpowiednim pozimoe zebys dostal dobry telefon w dobrej cenie!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 17:43
    Dziś byłem w punkcie dealerskim Ery "GERMANOS" w Bytomiu, no i byłem pozytywnie zaskoczony. 6310i dostępny, nawet w wersji z beżową obudową (tzn. nie ta badziewiasta złoto-czarna), SE T300 z kamerką także (nawet SE T 200 za 99 zeta). N6510 także bez problemu. Acha, oblookałem sobie tego CD Playera co dodają do Fisio 620 - to zwykły discman Philipsa, dość stary model, bez pamięci antywstrząsowej nawet, ale za 69 zeta to chyba warto. Nie mieli tylko Alcatela OT 715 i Fisio 820, ale za parę dni mają być. Także, jak widać, na razie nie jest to tylko virtualna promo.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-23 17:43
    Ciekawe co Era szykuje na grudzień. Jak ktos wie to niech napisze :P
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 17:48
    jkac***: wzmianka o T300 za 99 zeta to jest ale w promocji Ery dla biznesu w wyższych taryfach. Natomiast dla szaraków jest T200 za 99 ale tylko w Germanoc, co zresztą napisałem już wyżej. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 19:32
    GSManiac: czytalem wszystkie posty, musialem przeoczyc. Rozumiem, ale wobec tego tabelka jest bez sensu, jesli dla wysokich biznesowych jest inna cena niz tutaj, gdzie teoretycznie tez sa biznes...
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 19:38
    bandid: w pazdzierniku polowalem na 6510, to chyba miesiac chodzilem, ale w koncu sie udalo... Dostawy do glownego salonu raz na tydzien... Jak juz dostalem to pod koniec pazdziernika to weszlo (przynajmniej teoretycznie) t300, wiec znowu przez trzy tygodnie chodzilem w dniu dostawy, ale nic nie bylo... O inne aparaty (t720 itd.) przestalem nawet pytac. :) Nie jest dobrze... Ale poniewaz nie mieli tego t300 to czekam na promocje swiateczna...
    0
  • Users Avatars Mini
    bass player pisze: 2002-11-23 20:53
    A ja zaczekam na Philipsa Fisio 825 ze znacznie lepszym wyświetlaczem niż 820. Może będzie przed Świętami.
    0
  • Users Avatars Mini
    bass player pisze: 2002-11-23 21:15
    Powiedzcie mi, dlaczego prawie wszyscy mówią tylko o Nokii 6310?? Co ona ma takiego, że wszyscy dostają na jej punkcie amoku? Dla mnie to bardzo przestarzały z wyglądu, ciężki i niewytzymujący konkurencji choćby z Philipsem Fisio 820 (z Bluetooth!) telefon. Proszę o wyjaśnienie tego fenomenu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 22:05
    bandid: No to wcale nie tak kosmicznie. Szczerze mowiac myslalem, ze bedzie gorzej. Jeszcze niedawno nokia 6510 kosztowala ponad 900 PLN (przed obnizkami w Idei i Erze), wiec t300 przebijajacy ja o MMSy i kolorki + aparat podejrzewalem o przebicie co najmniej 300 PLN... A z drugiej strony przeciez jego cena nie powinna przekraczac t68i... Chyba jednak 1100 to dobra cena w tej chwili. pozdrawiam wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-23 22:31
    Ciekawy jestem jaka bedzie teraz cena 6310,6310i na free rynku?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-11-23 22:52
    Grzegorz Z. : Właśnie coś koło 7.12 mija tenże termin, niestety :( Bo obawiam się że poźniej może nie być tak smakowitejceny! bass blayer : Widzisz, piszesz o 6310i a nawet o niej nic nie przeczytałeś o użytkowaniu nie wspomnę (a ja miałem już okazję poużywać chociaż krótko), on podobnież ma Bluetooth i kilka przydatnych (podkreślam przydatnych) a nie bajeranckkich dodatków (chociazby notatki i el.poltfer), a poza tym to solidny wygodny i trwały (jak to nokie serii6*)telefon, jego wielkość to zaleta (miniaturyzacja tez nie zawsze jest słuszna), który służy do tego do czego wymyślił go G.Bell czyli do przekazywania informacji ;)! Są jeszcze ludzie którzy do takich celów wykorzystują owe urządzenia Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bass player pisze: 2002-11-23 22:52
    Bandid, to porównanie nie jest najszczęśliwsze, bo Mercedes robi najbardziej zaawansowane technologiczne samochody na świecie (np. ABS już w 1979 roku, ESP w 1994!), a ich jakość też jest w ścisłej czołówce. Czego z pewnością nie można powiedzieć o Nokii... Dla mnie właściwie to korzystna sytuacja, bo gdyby Philips Fisio 820 nazywał się Nokia 6(coś tam) kosztowałby pewnie 1490 a nie 149 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-11-23 22:53
    Przepraszam :bass player oczywiście!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-24 10:09
    tomi: Przedłuzyć cyro możesz już po 22 miesiącu, nie musisz czekać aż minie 24 miesiąc. A przy odpowiednio wysokich rachunkach, możesz przedłużyć cyro już po 18 miesiącu, a w wyjątkowych sytuacjach - nawet po 15 miesiącu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-24 10:10
    Mówię o erze, u reszty nie mam pojęcia jak jest. Wszystko zależy od nas, naszych argumentów i wysokości rachunków.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-11-24 10:25
    wpe: tak wiem i właśnie mija mi ten 10 (bo miałem ostatnie cyro na 12) dopiero 7.12!! Odpowiednio wysokie tzn ??? Przez pierwsze cztery miechy (gdy miałem 40 gr/min do tpsa i ery) rachunek miałem coś koło 300PLN!!!, ostastnio niestety spadłem do około 100-150 przy cenach ca1.30/min(tłumaczyłem już kiedyś ten fenomen ;),i myslę że operatorzy powinni się zastanowić nad obnizką ceny połączeń!!!!!). Musze sie wybrać jutro do salonu i pogadać z panienką czy jst w stanie dać mi już teraz ten fonik. Myślę że ich CRM proponuje automatycznie pene opcje i niewiele ma do powiedzenia panienka siędząca w BOK'u! Czy ktoś wie jak licza średnią z rachunków?? Cały okres umowy czy ostatnie 6 miechów????
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-24 10:31
    Wiecie co, tak sobie właśnie myślę, mianowicie ERA nigdy by nie zrobiła takiego kroku, to znaczy nigdy nie obnizyłaby cen telefonów N6310i i N6510 do cen 99 i 19 zeta, gdyby nie IDEA siedząca ERZE na ogonie. Po prostu przez IDEĘ era została zmuszona do takiego posunięcia, ale sama by z tym nie wyszła..... Ale skoro zareagowała na - to znaczy że jest dobrze, że ERA będzie walczyć i bronic swojej pozycji na rynku GSM. Bez walki się nie podda. I kto na tym zyska??? Oczywiście - my - klienci !! Plus natomiast próbuje innymi sposobami ściągnąć klientów, że to on jako jedyny nie podwyższa cen abonamentów, że to on oferuje najtańszy abonament na rynku, że to on nie żąda dodatkowych opłat za takt.... - ciekawe jak mu to wyjdzie??? Ciekawe, postawa też dobra, ale czy przekona ludzi????
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-24 10:32
    Dużo osób zmienia sobie takt w erze na 60/1 - 5 zeta za to to nie jest wygórowana cena - chociaż uważam,że ta usługa powinna być za friko w nowych taryfach. Takt 1/1, że płatny to rozumiem - bo nigdzie na świecie nie jest darmowy. Czy plus zatem swoim taktem 30/30 utrzyma się długo na rynku, myślę, że też czekają go zmiany, ale jak zwykle to bywa z plusem - musi minąć odpowiednia ilość miesięcy, by zrozumiał co się dzieje na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-24 10:37
    tomi: w BOA nic nie załatwisz. Możesz tylko coś osiągnąć jak osobiście przejdziesz się do salonu, ale salonu, nie dilera ! Ewentualnie przez telefon dzwoniąc do salonu ery, zapowiadając się. Tak mój kumpel załatwiał i się udało. Jeśli chodzi o rachunki to liczą ostatnie 3 miesiące (lub właśnie 6 - nie pamiętam dokładnie). Przy rachunkach rzędu 150 zeta już masz o czym z nimi pogadać. Mój kumpel wynegocjował podpisanie cyro po 15 miesiącu, ale miał rachunki 300-350 zeta.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-24 11:18
    bandid:To juz listopad,bo do swiat juz sie duzo nie zmieni,bo co dadza 7650 za 300zl lub 8910 za 500???To co jest to wystarczy i tak za duzo..
    0
  • Users Avatars Mini
    admy pisze: 2002-11-24 11:19
    w erze wymienilem fon po 13 miechach, srednia 3 ostatnich rachunkow najwazniejsza - mialem 350 netto. oczywiscie w EB, bo w zwyklej chyba tak dobrze nie jest. i tylko w salonie, bo u DB nic sie takiego nie zalatwi
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-24 13:13
    _CISCO_ jest sznasa, ze nic, aszkoda!??
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-24 13:22
    Bandid, Bossnokia - ceny telefonów to się raczej przed świętami nie zmienią, za to coś w bonusach pewnie dojdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-24 13:24
    Tomi, średnia za ostatnie 6 m-cy niestety
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-24 13:27
    Jkac (23-11 18:23) - tabelka nie jest bez sensu - to jest promocja dla klientów indywidualnych, w której można wziąć również telefon z taryfą biznesową jeżeli spełniasz warunki po temu (REGON), tamto są promocje TYLKO dla biznesu
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2002-11-24 14:25
    mam 6210, czy warto zamieniać na 6310i , czy raczej tego nie odczuję, co myślicie? pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-24 15:02
    graffi:Bonusy moga byc-tego nigdy za duzo,ale aparaty(T100 moglby spasc).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-24 15:29
    Tylko, ze coraz czaesciej w kazdej promocji bonus jest takim sam i dzieki temu roznica jest tylko w aparatach, a kolejne promocje pojawiala sie jak grzyby po deszczu w jednej sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    zadyma pisze: 2002-11-24 15:40
    No nie mogę, jak czytam te bzdety że tylko Era z Ideą walczy. Plus sprzedaje teraz trzy razy więcej aktywacji niż w całym roku, w salonach Ery i Idei pustki, zobaczcie to na własne oczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-11-24 17:06
    popieram bandid ale ja czekam az w plusie tez 6310i bedzie taka tania albojeszcze tansza ale pocieszam sie ta mysla ze telefony raczej u operatorow nie drozeja :D
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-24 17:19
    Grafii: rozumiem, dzieki za rozjasnienie. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-24 17:20
    wpe: ja kiedys przedluzylem po 12 miechach, ale wtedy na jeden numer bylo ponad 400 PLN przez 6 m-cy... Nie spodziewalem sie wtedy tego, ale jak juz zaproponowali, to nie ukrywam, ze byla to bardzo mila niespodzianka... pozdrawiam wszystkich przedluzajacych wczesniej. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-24 22:37
    **przem** jak masz możliwość to wymieniaj a napewno się nie zawiedziesz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2002-11-24 23:01
    kupuje n6310i tylko dlatego, że miałem w ręku i podoba mi się jej wyświetlacz, w końcu coś lepszego, niż ten zielony wysokokontrastowy! a chciałem poruszyć temat walki operatorów o klienta! macie racje że teraz walczą Idea I Era, ale wiecie kto ma najwięcej klientów biznesowych - Plus! ostatrnio byłem świadkiem , jak firma Rockwool Polska (pracownikiem jestem) wysłała 3 pisma do 3 operatorów, zamówienie na 130 aktywacji, niestety Plus pobił ich o głowę (to była oferta indywidualna dla tej firmy)! Chociaż sam jestem Abonentem Idei! Wiec Plus ma z czego żyć! Teraz także Plus wygrał obsługę urzędu miasta zielona góra, ok. 50 aktywacji! Plus zajmuje sie głównie biznesem! pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2002-11-24 23:29
    Ludzie pomóżcie! W styczniu już chyba nie bedzie N6310i, chyba że bedą, ale jak ich juz nie będzie, to może N6100 z kolorowym wyswietlaczem, tez ciekawa! Jak myślicie? pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-25 09:43
    zadyma to jest tylko czasowe, lub poprostu masz zwidy! Spowodowane moze byc to sl45i, ale sa to tylko sporadyszne fale! Oblezenie w idei zacznie sie na dniach, a w erze to dopiero po nowym roku! Chyba!??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-11-25 09:58
    Qba! A dalczego oblężenie w erze ma zacząć się po nowym roku ??????
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-25 10:44
    No zobaczymy jakie promocje wymyślą na piewsze dni grudnia :P
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-25 10:50
    bandid***: A300 już dawno był w Plusie za 149 przy wyższych taryfach, a dla biznesu od dawna jest za grosze we wszystkich sieciach. Natomiast A400 Plus dawał bodajże na Dzień Kobiet po 49 zł. Niemniej faktycznie wymienione przez ciebie słuchawki utrzymują jeszcze dość wysokie ceny - zwłaszcza Q200, którego nie ma nawet jeszcze w ofercie dla indywidualnych żadnego opa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-25 11:56
    Qba: zgadzam się z Tobą. Boom na erę zacznie się, gdy wprowadzi MOJA SUPER normalnie do cennika, i gdy będzie można wybierać wśród większej ilości aparatów. Poza tym powinna wprowadzić takt 60/1 też na stałe do cennika (bez opłaty abonamentowej oczywiście), zwłaszcza, że połączenia po godzinach szczytu w NOWEJ MOJEJ są dużo droższe niż w STAREJ MOJEJ. Zatem to powinno zrekompensować zmianę taktu. W idei - hmmm - tu ludzie lecą na wszystko, nie zastanawiając się z kim zawierają umowę. Do idei leci całe bydło (przepraszam za wyrażenie), ale tylko tacy ludzie dadzą się omamić przez różne promocje idei, gdzie zawsze jest ukryta jakaś niemiła niespodzianka, usterka itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-25 12:00
    A plus, hmmm, tak się zastanawiam, pomimo, że nie nadąża za resztą opów - to ludzie chyba lecą do niego, dlatego, że uważają, że jest najbardziej stabilną siecią ze wszystkich. Nie daje się prowokować, wszelkie zmiany wprowadza po uprzednim długim namyśle - nie rzuca czegoś do czego później ciągle robi korekty. Tak mi się wydaje, bo ostatnio nawet łażąc po mieście - widzę, że w salonach plusa rzzeczywiście dużo ludzi się kręci, co poniekąd zastanawia.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-25 13:55
    wpe***: oj, coś mi się wydaje, że - poza pierwszym zdaniem :) - Qbie nie spodoba się to co napisałeś w postach powyżej, zwłaszcza odnośnie jego ukochanej sieci. Możesz się spodziewać ostrej i gwałtownej reakcji z jego strony. To tylko kwestia czasu - wierz mi...
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-25 16:06
    Era też chce zdobyć klientów, na rynku ma każdy wolne pole do popisu. Więc czekamy na odwet.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-11-25 22:22
    GSManiac:no tak,zapomniałem,że mogę podpaść,ale czy to nie prawda ludziska??? Tyle osób narzeka na tepsę,ale na drugi dzień leci do salonu IDEI kupić telefon. Ciekawi mnie jaki procent ludzi, którzy mają tepsę w domu,ma też ideę...hmmm. Bo to tak jakbym wszedł do jakiegoś hipermarketu (gdzie traktują człowieka jak intruza,zwłaszcza,gdy klient śmie się czegoś domagać) i kupił jeden produkt, psioczył, że mi bubla sprzedali itd. - a za tydzień wróciłbym do tego samego sklepu kupić inny produkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-26 14:28
    No coz... pozostaje tylko zyczyc wszystkim dobrych cen i t68i za poldarmo. Era do przodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcio11 pisze: 2002-11-26 18:09
    tez licze na to ze t68i w erze bedzie w rosodnej cenie w promo bo mi sie cyro konczy a za nokia za barzdzo nie przepadam. Jestem juz w erze ponad 4 lata i zastanawiam sie nad zmiana sieci bo nic nie mogo mi zaoferowac co by mnie skusilo na cyro na 24 mechy. Co daja w iinych sieciah za przejscie? moje rachunki to min. 150 zł co miesiec.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-26 18:36
    nie dostaniesz nic w innych sieciach za przejscie do opa od inego opa :) Poprostu stajesz sie nowym abonentem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wilem pisze: 2002-11-26 22:45
    6310 naprawde w dobrej cenie dla "detalu". Szkoda ze nie dodaja jeszcze np jakis darmowych minut tak jak w Idei (podwojny pakiet przez 6 m-cy) i zest, sluchawkowych (w Idei do 6510 jest gratis). Qba czemu nic nie wspominasz na ten temat? ;) pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-11-27 12:02
    wilem: idea nie dodaje HFki gratis, ona jest w zestawie z telefonem-co najwyzej oferuje ją Nokia. Tak jak plus nie daje gratis HFki, stacji dokującej i odtwarzacza mp3 wraz ze swoim sl45i. To jest w komplecie jako integralna część terminala.
    0
  • Users Avatars Mini
    _anj pisze: 2002-12-01 11:27
    i w ten oto sposob ceny markowych telefonow spadna na leb.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-12-03 11:43
    _anj: a widziales jakies niemarkowe telefony? Chyba ze są to wszystkie telefony ktore nie należa do mężczyzn o imieniu Marek. Nie lubię tego, wprowadzonego przez +) durnego, a nic nie znaczacego okreslenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-12-03 21:07
    Tak właśnie powinno być, dobre modele telefoników w dobrych cenach - to dopiero przyciąga klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalsambor pisze: 2002-12-05 08:02
    Naprawdę niskie ceny....
    0
  • Users Avatars Mini
    bartae pisze: 2002-12-05 16:57
    Otóż skorzystałem z tej oferty ERY i opuściłem Plusa bez żalu
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2002-12-05 21:27
    Taki telefon, takie ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Muminek_de pisze: 2002-12-06 17:34
    No no, pieknie pieknie. Jaka to cene Era zafundowala. Zastanawia mnie tylko czyzby zaczal padac w tym telefonie blok radiowy, ze tak spadli nicko z cena. Bo w 6210 niestety tak sie dzieje. Kumplowi juz 3 razy zmieniali telefon wlasnie przez blok radiowy, co chwile sie psuje i zanika zasieg. Czyzby znow zle zaprojektowany telefon Noki????
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2002-12-06 21:03
    TAka prpmocja przyciaga, ERA w ostatnich miesiacach zadziwia rewelacyjnymi promocjami. Kiedys od nich ucieklem, ale teraz nie wiem czy tez nie powrocic. A poza tym ... juz grudzien a promocja trwa dalej !!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: